ارزان ترین قیمت شیره انگور عسگری با طعمی متفاوت و ویژه

انگور از میوه های بسیار مفید و مغذی می باشد اما نگهداری این محصول به مدت طولانی امکان پذیر نمی باشد تبدیل انگور به شیره این امکان را به شما می دهد تا برای مدت طولانی این میوه را نگهداری کنید و از خواص آن بهره مند گردید اما آیا می دانید برای تهیه ارزان ترین قیمت شیره انگور عسگری چه باید کرد؟

ارزان ترین قیمت شیره انگور عسگری با طعمی متفاوت و ویژه

روش های تهیه شیره انگور

آیا از نحوه تهیه شیره انگور اطلاع دارید؟ 

شیره انگور به درو صورت سنتی و صنعتی تهیه می شود، در شیوه سنتی تهیه شیره انگور به این صورت است که در ابتدا انگور را تهیه می نمایند سعی شود که انگور تهیه شده از نوع مرغوب باشد و آثار خرابی در آن موجود نباشد و سپس آن را به خوبی شست و جو می دهند.

انگور شسته شده در استخرهای تمیز یا دیگ های بزرگ له می شوند و  سپس به آن خاک سفید اضافه کنید و یک شب آن را نگه دارید و بعد از آن از صافی عبور دهید.

آیا می دانید خاک سفید چیست؟ 

این خاک که به رنگ سفید است از اطراف همدان و ملایر وجود دارد و سرشار از مواد معدنی می باشد و می توان از عطاری ها تهیه نمود.

تا حالا به این فکر کرده اید که چرا از خاک سفید در تهیه شیره انگور استفاده می شود؟ 

خاک سفید را به این علت استفاده می کنند تا هنگام جوشیدن شیره انگور ، مزه آن ترش نشود و نجس نگردد، عدم استفاده از این خاک در تهیه شیره انگور موجب ترش و نجس شدن شیره به دست آمده می شود.

بعد از آن که آب انگور و خاک سفید را با هم مخلوط کردیم بعد از حدود دوازده ساعت آن را از صافی عبور می دهیم و آب بدست آمده را به آرامی حرارت داده تا غلیظ شود و در اصطلاح قوام بگیرد. و پس از آماده شدن و خنک شدن آن را در ظروف مخصوص نگهداری می کنیم.

در روش صنعتی نیز تمام این فرایند توسط ماشین آلات و در ظرفیت بالا تری انجام می شود. لازم به ذکر است برای تهیه این محصول باید نکات بهداشتی کاملا رعایت شود.

برای نگهداری این محصولات نیز می توان آن ها را در دمای معمولی اتاق نگهداری کرد و از قرار دادن شیره انگور در معرض نور مستقیم خورشید جدا” خودداری شود. چنان چه شیره انگور سفید در مکان خنک نگهداری گردد برای مدت طولانی تری نیز می توان از آن استفاده نمود.

نحوه خرید شیره انگور بصورت عمده

نحوه خرید شیره انگور بصورت عمدهشیره انگور به دلیل داشتن خواص غذایی و دارویی متقاضیان فراوانی دارد .آیا از خواص این محصول اطلاع دارید؟

از خواص این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • به دلیل داشتن پتاسیم در بهبودی عملکرد قلب بسیار موثر است و همچنین در تنظیم فشار خون مفید است.
  • شیره انگور سرشار از آهن می باشد که این امر موجب می شود تا خون رسانی و اکسیژن رسانی بهتر صورت پذیرد و در بهبودی کم خونی موثر می باشد.
  • شیره انگور به دلیل داشتن کلسیم موجب استحکام استخوان ها می گردد و از بیماری پوکی استخوان جلوگیری می کند.
  • سرشار از فیبر و مواد قندی است  و برای کاهش وزن بسیار مفید است همچنین در بهبود عملکرد دستگاه گوارش مفید می باشد و یبوست را درمان می کند.

علاوه بر موارد یاد شده شیره انگور خواص فراوان دیگری نیز دارد.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توان این محصول را با قیمت ارزان تری با همان کیفیت بالا خریداری نمایید؟  

تولید کننده این محصولات برای اینکه بتوانند این محصولات را با قیمت ارزان تر و مناسب تری به دست مشتریان خود برسانند سعی می کنند از شیوه های متنوعی استفاده می کنند، شما نیز می توانید با توجه به امکانات خودتان از این روش ها استفاده نمایید.

تولید کننده این محصول تلاش می کنند تا با حذف واسطه ها و فروش شیره انگور به صورت مستقیم را با قیمت کمتری و به صورت عمده عرضه نمایند شما نیز می توانید با خرید عمده این محصولات، آن ها را با قیمت کمتری تهیه نمایید.

اما اگر نتوانیم با این تولید کننده ها ارتباط برقرار کنیم چه باید کرد؟ 

آیا راه ساده تر و مناسب تری هست تا بتوان بدون مراجعه به تولید کننده این محصول را با کیفیت بالا و قیمت ارزان و درب کارخانه تهیه کرد؟

این مرکز توانسته است با فعالیت در این زمینه به مدت طولانی با بهترین تولید کننده این محصول در ارتباط می باشد و همیشه توانسته است بهترین محصولات را با کیفیت بالا تهیه نماید و با قیمت مناسب عرضه کند شما نیز می توانید با ارتباط مستقیم با مدیر فروش جهت خرید شیره انگور، آن را با کیفیت بالا و قیمت ارزان و مناسب سفارش و در اسرع وقت دریافت نمایید.

همچنین شما می توانید برای تهیه شیره انگور عمده با کارشناسان این مرکز نیز ارتباط برقرار کنید، کارشناسان این مرکز با داشتن تخصص و تجربه در این زمینه می توانند با ارائه مشاوره به شما، در تهیه بهترین شیره انگور اصل با قیمت ارزان و مناسب کمک کند و شما را یاری رساند.

شیره انگور عسگری و قیمت آن در بازار

قیمت شیره انگور عسگری در بازار با توجه به ایام سال متفاوت می باشد. آیا علت این تفاوت را می دانید؟ 

عوامل متفاوتی در قیمت تمام شده این محصول موثر است، یکی از مهمترین این عوامل میزان عرضه و تقاضای این محصول می باشد، در زمان برداشت این محصول به دلیل عرضه زیاد انگور عسگری قیمت آن کاهش می یابد و بعد از پایان برداشت و کاهش عرضه، میزان تقاضا افزایش می یابد و در نتیجه قیمت شیره انگور نیز افزایش پیدا می کند.

همچنین نوسانات قیمت کود و سموم نیز از مهمترین عوامل تغییر قیمت این محصول نیز به شمار می رود افزایش قیمت سموم و کود موجب می گردد تا قیمت نهایی این محصول افزایش یابد و کاهش قیمت این سموم و کود نیز نتیجه عکس و موجب کاهش قیمت تمام شده انگور و در نتیجه شیره انگور می گردد.

با توجه به موارد یاد شده نمی توان قیمت ثابتی را برای شیره انگور در طول سال در نظر گرفت ، بهتر است قبل از خرید شیره انگور از قیمت روز این محصول اطلاع کسب کنید تا با خیال راحت بتوانید شیره انگور مورد نظر خود را تهیه و خریداری نمایید.

لازم است همیشه به یاد داشته باشید که راه درست این است که قبل از خرید محصولات خود از قیمت روز آن با یک تماس اطلاع پیدا کنید تا محصول مورد نظر خود را گران خریداری نکنید.

شما می توانید برای اطلاع پیدا کردن از قیمت شیره انگور در بازار و استعلام قیمت آن با مدیر فروش این مرکز ارتباط برقرار کنید تا از قیمت به روز شیره انگور عسگری اطلاع کسب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.