استفاده از کیسه فریزر رولی طوفان قیمت منازل را صد برابر میکند

برای نگهداری مواد غذایی در فریزر از کیسه فریزر رولی طوفان استفاده کنید نه کیسه های “ذخیره ای”. کیسه های فریزر ضخیم تر از کیسه های نگهداری هستند و غذا را برای مدت طولانی تری تازه نگه می دارند.
با منجمد کردن مواد غذایی به شکل صاف و نازک در کیسه های فریزر، سرعت انجماد و آب شدن را تسریع کنید. یک شکل گرد بیشتر طول می کشد تا تا وسط ذوب شود. بسته های صاف تر نیز بهتر در فریزر شما قرار می گیرند.

روی غذاها برچسب بزنید

برای اجتناب از گوشت های مرموز و سایر غذاهای با سن و منشأ نامشخص، روی غذاها با استفاده از نوار فریزر، برچسب فریزر صمغ دار یا خودکارهای علامت گذاری دائمی/ مداد رنگی برچسب بزنید. عبارتند از:

نام غذا
تاریخ بسته بندی
تعداد وعده ها یا مقدار
اطلاعات مفید اضافی، مانند شکل غذا (برش خورده، خرد شده، و غیره)، هر گونه مواد خاص

مواد غذایی را در سینی صاف تا زمانی که منجمد شود، منجمد کنید. قرار دادن کیسه های فریزر پر شده روی یک سطح صاف در فریزر خود، مانند یک تابه فلزی، مفید است.

کیسه های فریزر را تا زمان یخ زدن روی هم قرار ندهید تا سریعتر یخ بزنند، پس از اینکه کیسه ها به صورت جامد منجمد شدند، کیسه ها را می توان از ماهیتابه خارج کرد و مستقیماً در قفسه فریزر روی هم قرار داد.

یا آنها را روی لبه خود بچرخانید و به صورت عمودی ذخیره کنید. این ایده مخصوصاً هنگام یخ زدن غذاهای مایع مانند سوپ و خورش، ایده خوبی است.

به عنوان یک دستورالعمل کلی، غذاهای فاسد شدنی را ظرف چهار روز بخورید یا آنها را فریز کنید. غذاهای فاسد شدنی عبارتند از: گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ، توفو، محصولات لبنی، پاستا، برنج، سبزیجات پخته شده، میوه ها و سبزیجات تازه، پوست کنده و/یا خرد شده غذاها را در اندازه هایی که برای وعده های غذایی بعدی به آن نیاز دارید فریز کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.