تابلو سنگی کودکانه که شب ها با یک کودک 6 ساله صحبت می کند

پایه‌ها ناحیه‌ای رنگی هستند که داخل تابلو سنگی کودکانه شما را احاطه می‌کنند و همچنین هنرمندانه کار هنری شما را به نمایش می‌گذارند. در حالی که پایه‌ها اختیاری هستند و همه قاب‌های عکس به آن‌ها نیاز ندارند.

توصیه می‌شود یک پایه برای برجسته‌تر کردن و بیشتر هنر خود داشته باشید و همچنین به این دلیل که می‌تواند به حفظ آثار هنری از لعاب کمک کند. پایه برای نقاشی های رنگ روغن، یا هنری که بدون لعاب قاب می شود، توصیه نمی شود.

تابلو های فلزی، مانند تابلو های مشکی، حالتی مدرن و مد روز دارند. آنها رنگ‌آمیزی عکس را بالا می‌برند و آن را زنده‌تر و چشم‌نوازتر می‌کنند. تابلو‌های عکس متالیک به دلیل ظاهر باکلاس خود برای پرتره‌های خانوادگی، مناظر خیره‌کننده و عکس‌های عروسی به خوبی کار می‌کنند. از سوی دیگر، عکس‌های واضح ممکن است در تابلو سیاه، سفید یا چوبی بهتر به نظر برسند.

چاپ های بوم با استفاده از چاپگر جوهرافشان مخصوص ساخته شده بر روی بوم تصویر شما طراحی می شوند. به عبارت دیگر، یک عکس به یک اثر هنری ماندگار تبدیل می شود. چاپ روی بوم یا تابلو یا بدون تابلو ارائه می شود.

چاپ های فلزی عکس های بادوام و با کیفیتی هستند که در طراحی بدون تابلو نمایش داده می شوند. تصویر بر روی پانل های فلزی با ضخامت 45/0 اینچ قرار گرفته و به صورت حرفه ای تکمیل شده است. چاپ های فلزی، آثار هنری شیک و مدرنی هستند که به عکس ها جان می بخشند. چاپ های فلزی ما همراه با چوب لباسی ایمن متصل شده برای نصب آسان روی دیوار ارائه می شود.

یکی دیگر از گزینه‌های عکس‌های شما ایجاد هنر دیوار چوبی است. در این فرآیند، تصویر شما با دقت بر روی یک تکه چوب با کیفیت چاپ می شود و ظاهری زیبا و جاودانه را ایجاد می کند. هنر دیوار چوبی مکمل خانه های سنتی، روستایی، روستایی و کلبه ای است.

با مرور مجموعه گسترده هنرهای دیواری و تابلو های ما از فرآیند انتخاب تابلو عکس لذت ببرید. نکات ما را در نظر داشته باشید، اما مهمتر از همه: به یاد داشته باشید که انتخاب کنید چه چیزی برای شما مناسب است و چه چیزی با حس منحصر به فرد شما از سبک مطابقت دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.