تغییر دمای هوا با پوشیدن لباس بچه گانه به کودک

کودکان خردسال را با توجه به متن تشکر از همسر فعالیت ها و دمای محیط اطرافشان بپوشانید. پارچه ها را با در نظر گرفتن دما انتخاب کنید، پنبه برای دماهای گرم و مصنوعی برای پارچه های سرد.

عمده فعالیت هایی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

خواب: یک نوزاد به اندازه یک لباس چرم بچه گانه بزرگسال به لباس یا پوشش نیاز ندارد. لباس مجلسی بافتنی با دستکش روی آستین انتخاب خوبی برای نوزادان است.

برای کوچولوهای 6 ماهه یا بزرگتر، لباس خواب با پا انتخاب کنید. اینها به گرم نگه داشتن کودک کمک می کند حتی زمانی که پتوها در طول شب از پا در می آیند.

همه لباس های خواب برای کودکان ضد شعله هستند، اما برای حفظ این کیفیت باید به درستی شسته شوند. دستورالعمل های مراقبت را به دقت دنبال کنید.

لباس

غذا خوردن: قیچی های گرد کوچک آب دهان و مایعات اضافی را از شیشه شیر یا شیر مادر جذب می کنند. برای نوزادانی که از غذاهای جامد استفاده می کنند، یک سربند بزرگ پلاستیکی یا ترکیبی از پارچه ای که پشت آن پلاستیکی است مفید خواهد بود.

وجود جیب در قسمت پایین پیشخوان مبل استیل ملایر برای گرفتن غذا مفید خواهد بود و بستن پارچه در گردن باعث راحتی کودک می شود.

بازی کردن – برای بازی در داخل خانه، کت و شلوارهای کششی، ست پیراهن پوشک، و لباس مجلسی برای نوزادان کوچک انتخاب کنید.

کودکان نوپا از کتانی، کتانی، تی شرت و غیره لذت خواهند برد. برای بازی در فضای باز، کودکان نوپا برای تابستان به شلوارک، تاپ و کت و شلوار یا شلوار کوتاه و برای زمستان به کت و شلوار، شلوار قلاب دار و ژاکت (بازشوی جلو) نیاز دارند.

لباس پوشیدن – بیشتر بزرگسالان دوست دارند گنجشک کودک خود را “نشان دهند”. آنها معمولاً سعی می کنند به کودک خردسال لباس بپوشانند تا “زیبا” به نظر برسد.

لباس ها را برای چنین موقعیت هایی با دقت انتخاب کنید. از توری های خش دار، پارچه های سفت و غیره اجتناب کنید.

  • منابع:
    1. Clothing Hints for Young Children
  • تبلیغات: 
    1. برای رسیدن به درآمد میلیونی باید چکار کرد
    2. درمان بیماری های خطرناک با گلاب در زمان قدیم
    3. با بطری پلاستیکی نفت استخراج کنید
    4. ۸ مانع بزرگ برای رسیدن به موفقیت که باید پشت سر بگذارید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.