تولید و فروش عمده شیره انگور صنعتی در ایران

این محصول را در کارخانجات تولید و با استفاده از نیروی متخصص و دستگاه های پیشرفته و به روز محصولی با کیفیت را تهیه و تولید می کنند و به دست خریداران می رسانند. فروش عمده شیره انگور صنعتی و ارده در بروجرد در ایران دارای روند رو به رشد است و به دلیل قیمت مناسب آن خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

تولید و فروش عمده شیره انگور صنعتی در ایران

خاصیت شیره انگور در طب سنتی چیست؟

خاصیت شیره انگور در طب سنتی چیست؟شیره انگور محصولی است که مانند شربت می باشد و غلیظ است. هر نوع انگوری برای درست کردن شیره انگور مناسب نمی باشد.

انگور هایی که درشت و شیرین بوده و در هنگام رشد به آبدهی کمتری نیاز دارند؛ برای درست کردن شیره انگور بسیار مناسب می باشد. امروزه شیره را به دو روش تهیه می‌ کنند. شیوه سنتی و شیوه صنعتی.

شیره انگور خواص زیادی دارد و برای بسیاری از امراض مفید می باشد.

در طب سنتی از شیره انگور به عنوان دوشاب یاد می کنند که طبع آن گرم و تر می باشد. بعضی از افراد نیز از این محصول شربت درست می کنند و برای انرژی از دست رفته ی خود از این نمونه استفاده می کنند.

شیره انگور دارای ویتامین های آ، ب، ث می باشد و کسانی که مبتلا به کم خونی هستند و به طور کلی دچار ضعف عمومی بدن هستند می‌ توانند از این محصول استفاده کنند زیرا تاثیر بسیار مناسبی بر روی بدن آنها خواهد گذاشت.

باعث افزایش وزن و حجم عضلات می شود.

یکی دیگر از خواص شیره انگور برای کسانیست که عضلات آن ها دچار گرفتگی شده و به این افراد کمک می‌ کند تا عضلات شان باز شود و در کبد شان انسداد ایجاد نشود.

این نمونه درمان کننده سرفه مزمن، تپش قلب، لاغری، صرع و …. می باشد.

افرادی که دچار افسردگی هستند بسیار مفید است.

نکته‌ای که وجود دارد این است که بعضی افراد بر این باورند که مصرف شیره انگور باعث بالا رفتن فشار خون آن ها می شود و بعضی دیگر بر این باورند که فشار خون آن ها را تا مقدار قابل توجهی کاهش می دهد.

که ما در اینجا باید بگوییم که نظریه هر دو افراد اشتباه می باشد.

مصرف شیره در افرادی که دچار فشار خون بالا هستند، به بالارفتن فشارخون آن ها منجر نمی‌شود ونیز به کاهش فشار خون آن ها نیز کمکی نمی کند.

به علت این که این شیره دارای مقدار بالای قند می باشد، برای افرادی که مبتلا به دیابت هستند مناسب نمی باشد و باید از خوردن آن خودداری کنند.

در پایان به یکی دیگر از فواید این شیره اشاره می‌کنیم و آن این است؛

برای غلیظ کردن شیر مادر بسیار نافع است و اگر شیر مادری رقیق باشد می توانید در کنار بعضی از درمان هایی که برای غلیظ کردن شیر مادر وجود دارد از شیره انگور نیز استفاده کنید تا تاثیر قابل توجه آن را مشاهده کنید.

در واقع لازم است که بدانید در قسمت بالا درمورد انواع خواص این محصول صحبت کرده ایم و به دلیل اینکه خواص زیادی برای سلامتی انسان دارد بسیاری از مردم طرفدار این شیره انگور بوده و همچنین به دلیل فروش بسیار بالایی که دارد قیمت شیره انگور بسیار مناسب است.

قطب تولید شیره انگور در ایران

با توجه به اینکه شیره انگور خواص زیادی دارد.

خریداران زیادی نسبت به خرید آن اقدام می‌ کنند.

تولید شیره انگور و ارده اردکان در استان های مختلف انجام می پذیرد. اما مهمترین آن در اراک می باشد که به عنوان مرکز تولید شیره ی انگور از شهرت و محبوبیت خاصی برخوردار است.

برای تولید شیره انگور داشتن یک باغ انگور بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

و یک مسئله جدایی ناپذیر در کشت و کار این استان می باشد.

در زمان های گذشته از فرآورده های دیگری از انگور استفاده می کردند.

مانند:  شیره، سرکه، آبغوره، ترشی، رب انگور و غیره.

این موارد را در فصل سرد به خصوص در فصل تابستان بسیار استفاده می کردند.

زیرا هم ارزش غذایی بالایی داشت و هم به نوعی تنقلات به حساب می آمد.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و میز اطلاعاتی درباره تولید شیره انگور، تولیدکنندگان به فکر تهیه محصول افتادند.

در این صورت، نه تنها محصولی با کیفیت را به خریداران عرضه می‌ کردند؛ بلکه باعث سود بیشتر خود می شدند.

به عنوان مثال تولید شیره انگور در استان مرکزی چهار کارخانه برای پاک کردن کشمش و یک کارخانه برای تولید آب میوه انگور و یا همان کنسانتره ایجاد شده است که کمک بسیار به سزایی بسیار مهم و تاثیر بسزایی در تولید شیره انگور دارد.

شیره انگور درمانی را از کجا می توان خرید؟

شیره انگور درمانی را از کجا می توان خرید؟شیره انگور خواص درمانی بسیار زیادی دارد که در به ویژه در فصل پاییز باید از آن استفاده کنید.

این محصول ضد نفخ بوده و در تقویت ضعف عمومی بدن بسیار موثر است.

زیرا انرژی زا و خون ساز است.

افرادی که در فصل سرما به ویژه در فصل زمستان مدام سرفه می کنند و سرما می خورند،  مصرف این محصول به این افراد توصیه می‌شود و نیز می توانید شیره انگور و آب را با هم غرغره کنید، زیرا این کار به نرم شدن گلوی شما بسیار کمک می‌ کند و موثر است.

برای خرید شیره انگور می توان از مراکز و نمایندگی های فروش شیره انگور،‌ محصولی با کیفیت مناسب و مرغوب و قیمت مقرون به صرفه خریداری کرد.

فروش عمده بهترین شیره انگور صنعتی

شیره های صنعتی به دلیل اینکه از نظر بهداشتی از زمان انتخاب میوه و تا زمان تولید و فراوری شیره بهداشتی می باشد و تحت کنترل می باشد و از همه مهمتر در دمای پایین و سرعت بالایی تهیه می شود، بسیار بهتر می باشد.

در نتیجه خواص آن نیز بیشتر است و سریع تر در بدن ما عمل می کند و واکنش نشان می دهد.

این شیره رنگ روشن تری نسبت به شیره های سنتی دارد به دلیل اینکه اکثر شیره ها غلظت بالایی دارند و آن به دلیل مواد قندی موجود در آن می باشد، نیازی نیست که در یخچال نگهداری شود و اگر مشاهده کردید که شیره شما بوی ترشیدگی می دهد و یا این که دچار کپک زدگی شد. باید بدانید که شیره خریداری شده مرغوب نبوده و بسیار شل و آبکی می‌باشد.

هر چقدر شیره های خریداری شده آبکی و رقیق باشد، یعنی این که دارای رطوبت و آب بیشتری می باشد و میزان قند آن بسیار پایین می باشد.

به خاطر داشته باشید که هر چه میوه تازه باشد، ارزش غذایی آن نیز بالاتر خواهد رفت و اگر این طور نباشد تاثیری نخواهد داشت.

فروش عمده شیره انگور ایران در مرکز فروش با قیمتی مناسب به خریداران عرضه می‌ شود و مشتریان زیادی نسبت به خرید این محصول اقدام می‌ کنند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.