تولید کننده شیره انگور همدان بصورت عمده و بسته بندی

میوه هایی که آب و عصاره فراوان دارند بهترین گزینه برای تولید شیره هستند. در میان آن ها انگور میوه ای تابستانی بوده که در رنگ های زرد و سبز و سیاه از تاکستان ها چیده شده و برای گرفتن شیره مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ این عصاره به رنگ اصلی میوه بستگی دارد که به روش سنتی و صنعتی قابل تولید است. در شهر همدان میزان برداشت و تولید این فرآورده بسیار بالا بوده و از کیفیت زیادی برخوردار است. این عصاره به دلیل ارزش خوراکی و دارویی فراوان در طب سنتی بیشترین مصرف را دارد و خوردن ان در طول روز به بیشتر افراد خصوصا افرادی که دچار ضعف و کم خونه هستند توصیه می شود. این محصول حاوی آنتی اکسیدان بالا بوده که از بروز سرطان جلوگیری می کند. تولید کننده شیره انگور اصل همدان این محصول را با بهترین مواد اولیه و در محیطی کاملا بهداشتی تولید کرده و در بسته بندی های استریل به بازار عرضه می کند.

تولید کننده شیره انگور همدان بصورت عمده و بسته بندی

ارزش غذایی شیره انگور

ارزش غذایی شیره انگورارزش غذایی شیره انگور بسیار بالا بوده و حاوی مواد معدنی و ویتامین است که می تواند تا حد زیادی نیاز بدن را تامین کند. خواص شیره انگور در طب سنتی نیز بسیار بالا بوده و برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ورزشکارانی که در حال فعالیت هستند و سوخت و ساز بدنشان افزایش می یابد می تواند کالری و انرژی مورد نیاز خود را از این ماده تامین کنند. از دیگر خواص آن می توان به:

  • افزایش وزن و حجم عضلات مهمترین مزیت این محصول است به همین دلیل مصرف آن به ورزشکاران و کودکان توصیه می گردد.
  • در ناحیه حلق خاصیت ضد التهابی و نرم کنندگی دارد.
  • زمانی که مجاری کبد دچار انسداد گرفتگی شده باشد این فرآورده باعث باز شدن این گرفتگی ها می شود.
  • برای بیمارانی که دچار افسردگی هستند مفید است.
  • برای روان کردن ادرار بسیار مفید است.
  • خاصیت پاک کنندگی دارد و به تقویت معده و روده و به طور کلی دستگاه گوارش کمک زیادی می کند.

از آنجایی که کودکان و نوجوانان در حال رشد هستند و به مکمل و مواد مغذی نیاز ضروری دارند مصرف این شیره انگور سفید برای آن ها توصیه می شود. سطح کالری آن بسیار بالا بوده و ضعف عمومی را از بین می برد. بیشتر افراد تمایل دارند که این شیره را در وعده صبحانه به همراه ارده مصرف کنند که یک مکمل خوب و عالی است و انرژی روزانه را تامین می کند.

تفاوت قیمت شیره انگور صنعتی و سنتی

تفاوت قیمت شیره انگور صنعتی و سنتی بسیار زیاد است و نمونه های طبیعی به دلیل اینکه عطر و طعم طبیعی دارند و خالص تر هستند نرخ بالاتری را به خود اختصاص می دهند. این نمونه رنگ تیره تری نیز دارد و غلظت آن به دلیل ماندن بیشتر روی حرارت بیشتر خواهد بود. قدمت تولید شیره انگور به صورت خانگی به سال های زیادی بر می گردد.

این نرخ بر اساس کیفیت و نوع و نحوه بسته بندی مشخص می شود. در صنایع برای بسته بندی بیشتر هزینه شده از این رو این نمونه ها ارزش بالاتری را به خود اختصاص می دهند. مدل های خانگی اغلب به صورت عمده به فروش می رسند که هزینه کمتری را در بر می گیرد و صرفه اقتصادی بیشتری برای تولیدی به همراه دارد.

هر چه شیره خالص تر و فاقد افزودنی باشد و غلظت زیادی داشته باشد بهتر بوده و می تواند با قیمت بالاتری به فروش برسد. اصلی ترین معیار برای قیمت گذاری کیفیت آن می باشد و بهترین راه برای اطلاع از کیفیت، آزمایش شیره مورد نظر در آزمایشگاه تخصصی عسل می باشد. هر چه کیفیت بالاتر باشد و نتیجه آزمایشگاه خلوص بیشتری را نشان دهد قاعدتا مبلغ آن نیز بالاتر است.

خریداران اصلی شیره انگور همدان

خریداران اصلی شیره انگور همدانخریداران شیره انگور همدان می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری این محصول را تهیه کنند. مشتریان تنها به بازارهای داخلی منتهی نمی شوند بلکه تا بازارهای خارجی نیز ادامه دارند که این انر خود زمینه صادرات و تزریق محصول به بازارهای جهانی را فراهم می کند. در واقع کشورهای خارجی اصلی ترین مشتریان این محصول هستند که بیشتر خرید خود را به صورت عمده و در تناژ بالا و با نرخی مناسب انجام می دهند.

همدان قطب تولید این عصاره شیرین و خوش عطر و طعم بوده که توانسته با تولید انبوه پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد. فرآورده هایی که در این شهر به عمل می آیند در اسرع وقت به دست مصرف کنندگان در اقصی نفاط کشور می رسند. این امر بازدهی فروش را افزایش داده که باعث پیشرفت و توسعه تولیدی می شود.

خریدار این محصول ممتاز ایرانی می تواند به روش های مختلفی که تولیدی و فروشندگان پیش روی او قرار می دهند محصول را تهیه کند. بهترین خدمات خرید اینترنتی و به صورت آنلاین است که در این روش مشتری با رفتن به سایت فروشگاهی و دیدن محصولات می تواند به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و محصول را درب منزل تحویل بگیرد. فروش شیره انگور به صورت عمده بسیار پر طرفدار است.

ویژگی های شیره انگور همدان

شیره انگور همدان دارای ویژگی ها و مزیت های منحصر به فردی است که با نمونه های خارجی برابری می کند و توانسته به خوبی بازار فروش را در دست بگیرد. غلظت این شیره بالا بوده و با مصرف آن طعم و شیرینی طبیعی میوه را به خوبی احساس می کنید. افزودنی های مضر در آن وجود ندارد و به صورت کاملا طبیعی تولید می شود.

رنگ آن روشن بوده و نمونه های خانگی آن کمی تیره تر هستند. با این مشخصات به راحتی می توان نمونه های اصل و درجه یک را تشخیص داد. این مشخصات ناب باعث برتری این محصول نسبت به نمونه های دیگر شده است. سطح کیفی بالا مطابق با استانداردهای روز دنیا این عصاره را به شهرت جهانی رسانده و زمینه تجارتی پر سود را فراهم کرده است.

انگورهایی که برای تولید آن بکار می روند درشت و آبدار هستند و به خوبی شسته و تمیز می شوند. این فرآیند به صورت کاملا بهداشتی انجام شده و در بسته بندی هایی که دارای تاریخ تولید و انقضا هستند به بازار عرضه می شوند. این شهر زادگاه برندهای معروف و با کیفیت است که در بازارهای جهانی جایگاه ویژه ای دارند و فروش قابل توجهی را از آن خود می کنند. قیمت شیره انگور بر اساس حجم، کیفیت، بسته بندی آن متنفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.