جوشاندن دوباره شیره انگور

شیره از بهترین فرآورده هایی می باشد که از انواع انگور های سیاه و سفید گرفته می شود این محصول شیرین و خوشمزه برای درمان بیماری‌های مختلفی توصیه می‌شود و دارای ارزش غذایی بسیار زیادی است. مصرف آن برای همه سنین به خصوص زنان باردار بسیار توصیه می گردد. تولید شیره انگور عمده به سبک سنتی و صنعتی در کشور ما به صورت فراوان انجام می شود.

شیره انگور وقتی در مدت زمان طولانی نگهداری شود بسیار سفت و غلیظ می شود و کمی شکرک می زند که این موضوع نشان از اصالت شیره دارد و هیچ گونه علل خرابی در آن نمی باشد. در چنین مواقعی می توان آن را دوباره جوشاند تا رقیق شود و بتوان آن را دوباره مصرف نمود. جوشاندن دوباره شیره انگور به هیچ وجه باعث خرابی یا رد شدن بیش از حد یا تلخ شدن مزه آن نمی شود. به شرط آن که در این کار تبحر کافی را داشته باشید.

در برخی از موارد به علت جوشاندن بیش از حد شیره انگور مزه به تلخی می دهند و حتی ممکن است رنگ آن نیز بیشتر به سیاهی بزند. در چنین مواقعی باید دقت زیادی نمود تا شیره را به هدر ندهید. اگر می‌خواهید آن را کمی رقیق کنید می توانید کمی آب درون شیره بریزید و آن را روی اجاق گاز قرار دهید. حرارت را ملایم کنید تا آن کم کم به جوش بیاید.

مدام آن را هم بزنید تا سر نرود و کف نکند. اگر کف کرد باید کف آن را بگیرید و مدام به آن دقت داشته باشید تا تله نشود یا غلظت آن بیش از حد نشود. به همین روش ساده می توانید شیره انگور را دوباره بجوشانیم.

جوشاندن دوباره شیره انگور

شیره انگور تا چند سال می ماند

شیره انگور تا چند سال می ماند شیره انگور از معدود خوراکی های که مدت ماندگاری بسیار زیادی را دارد نمی توان گفت به طور صد در صد شیره انگور تا چند سال می ماند. اما تا چندین سال پیاپی هیچگونه خرابی و طعم نامطلوب در شیره خرما به وجود نمی آید و مدت ماندگاری آن بسیار زیاد خواهد بود. این موضوع به شرطی که طریقه پخت و طریقه نگهداری از شیره به درستی انجام شده باشد.

اگر شیره در شرایط محیطی مناسب قرار بگیرد و همچنین درب آن باز نماند و در هنگام پخت به خوبی به غلظت مناسبی رسیده باشد به هیچ وقت خراب نمی شود. این موضوع مهم است که بدانیم شیره را نیاز نیست در یخچال یا فریزر قرار دهید شیره ای که درب آن بسته است در هر شرایط آب و هوایی که قرار بگیرد سالم می ماند و هیچگونه خرابی در آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: شیره خرما

حتی لازم نیست در شیره مواد افزودنی خاصی اضافه کنید تا آن را سالم نگه داریم و اینکه این محصول می‌تواند بدون مواد افزودنی خاصی تا چندین سال مورد استفاده قرار بگیرد. شیره خرما را به صورت عمده خریداری کنید و در محل مناسب قرار دهید و تا چندین سال از آن مصرف کنید تا نیازی نباشد به صورت سالانه با قیمت‌های بالایی شیره انگور را دوباره خریداری کنید با خرید عمده تا چندین سال دارای شیره انگور باشید.

خیلی از مواقع شیره به دلیل ماندن زیاد شکرک می بندد و غلظت پیدا می کند، هیچ ایرادی ندارد می توانید برای آن که شیره را مثل روز اول خود کنید آن را در ظرفی ریخته و بر روی حرارت کم قرار دهید به محض اینکه شیره کمی حرارت ببیند و داغ شود به طور فوری به حالت اولیه خود باز می گردد و نیازی به دور ریختن شیر یا از بین بردن آن نمی باشد. شیر شکرک زده هیچ خرابی نداره و فقط نشان از این است که این شیره با کیفیت است و هیچ گونه مواد افزودنی در آن وجود نخواهد داشت.

شیره انگور لرستان

شیره انگور لرستان اگر به شهر لرستان سفر کرده باشید دیده اید که شیره انگور لرستان یکی از سوغات معروف این شهر می باشد زیرا این شهر یکی از بزرگترین تولید کننده انگور در کشور است و توانسته سالانه در تناژ خیلی بالایی شیره با کیفیتی را تولید کند و به یکی از بزرگترین تولیدکننده و فروشنده و پخش کننده شیره انگور در کشور تبدیل گردد. دارای محصولات مختلفی است انگور های بیدانه، عسگری، مسمستان، یاقوتی و غیره را دارا می باشد.

شیره انگور سفید و شیره انگور سیاه طبیعی از تولیدات برتر این شهر است شیره هایی که در این استان تولید می شود به روش سنتی و صنعتی پخت شده اند که شیره سنتی به سبک قدیمی پخته می شود که بسیار در کیفیت آن اثر گذار است. شیره بسیار شفاف و صاف است که غلظت خیلی خوبی را دارد و مزه شیرینی مناسبی در آن وجود دارد. به دلیل داشتن قند طبیعی در این شیره می توان آن را به جای شیرین کنندگان مصنوعی استفاده کرد. بدون آنکه نگران بالا رفتن قند خون شد.

بسیاری از افرادی که ممانعت از خوردن قندهای مصنوعی دارند می توانند با استفاده از این شیرین کننده خوراکی های دلخواه خود را مانند کیک و کلوچه را درست کنند بخورند. با پخت خیلی خوبی که دارد با مدت ماندگاری بالایی که دارد یک محصول منحصر به فردی است که ارائه شده است. شیره انگور گلستان شهر های مختلفی از کشور به فروش می رسد و ارسال آن به تمامی استان های کشور در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

بخش عظیمی از این شیره به کشورهای مختلفی صادر می شود. سالانه در تناژ بالا برای صادرات کنار گذاشته می‌شود و از طریق راه های زمینی، دریایی و جاده های ترانزیتی، حمل و نقل ریلی به کشورهای هم جوار ارسال می گردد. سرمایه گذاری های بسیار زیادی برای این منظور انجام می شود و صادرات در حجم انبوهی صورت می پذیرد.

تولیدکنندگان با افزایش تولید توانسته‌اند قیمت شیره انگور را در بازار به اثبات برسانند و با صادرات آن هیچ جایگاه مناسب در بین رقبای مختلف خارجی داشته باشد از این رو شیره لرستان در بهترین کیفیت به فروش می رسد. شما نیز برای خرید انبوه از این شیره لرستان می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید.

از طریق راه های تماس با این تولیدکنندگان در ارتباط باشید و نیاز نیست برای خرید به این شهر سفر کنید و حتماً بدون آن که مسافتی را طی کنید با گوشی همراه خود این این محصول را سفارش دهید و در در کمترین زمان ممکن با قیمت را تهیه کنید.

شیره انگور همزده

شیره انگور همزده شیره انگور همزده طعمی عالی و ناب دارد شیرینی ملایمی دارد که مصرف آن برای همه دلنشین است. این نوع شیره در بهترین کیفیت پخته می شود. غلظت آن به این صورت است که اگر روی دست بچکد همان قطره ثابت باقی می ماند و وا نمی رود این راه حلی برای شناخت غلظت شیره انگور می باشد.

رنگ شیره معمولا سیاه است اما شیره انگور بی دانه رنگی قهوه ای دارد و غلظت آن بیشتر از شیره عسگری می باشد. بهترین نوع شیره در کشور وجود دارد که صادرات آن نیز به صورت عمده انجام می شود‌ در فروشگاه ها و بازارهای کشور خارجی همگی مملو از این شیره می باشد که برای خریداران شیره انگور می توان به صورت عمده و با قیمت کمتری به فروش رساند.

شیره انگور به این صورت پخته می شود که ابتدا انگورها را شسته و اب آن را به کمک دستگاه می گیرند. بعد از این کار باید اب آن را صاف کرد. حالا باید آب انگور را گِل جوش می کنند. بعد از آنکه آب انگور صاف شد و نا خالصی از آن جدا شد برای پخت شیره بر روی حرارت قرار داده می شود.

شیره را به قدری بجوشانید که کف آن از بین برد در موقعی که کف می کند کف آن را باید بگیرید. بعد از آنکه به غلظت مناسب رسید باید آن را خاموش کرد چون ممکن است شیره سفت یا تلخ شود. طریقه پخت شیره سخت و ماهرانه است افرادی که تخصصی در این زمینه دارند برای پخت شیره باید به کار گرفته شوند. شیره انگور همزده به روش سنتی و صنعتی پخته می شود با بسته بندی مناسب مناسبی ارائه می گردد.

شیره انگور برای پریودی

شیره انگور برای پریودی خانم ها یک دوره هفت روزه در طول ماه دچار خونریزی می شوند که در برخی از موارد دچار سندرم قاعدگی شوند که دردهای بسیار زیادی در شکم و کمر احساس می کنند. این دردها ناشی از انقباضات رحمی است و باید برای التیام بخشیدن به آن راه چاره ای کرد. برای اینکار باید از مواد غذایی مناسب مانند شیره استفاده نمود. شیر انگور مانند عسل یک التیام بخش برای خانم ها خواهد بود.

طریقه مصرف ان نیز به روش های مختلفی می باشد. برای این کار می توانید کاجی را با شیره انگور سفید اصل درست کنید و در ایام پریودی بخورید و داخل آن نیز از روغن حیوانی استفاده کنید. در موارد دیگری شیره را به صورت شربت درست کرده و میل نمایید. از طرفی می توانید شیره را درون یک لیوان شیر بریزید و یک نوشیدنی عالی و گرم درست کنید و میل کنید. این دردهای ناشی از پریودی با خوردن شیره انگور کاهش می یابد.

از مشکلات عدیده دیگری که در این دوران پیش می آید بی حالی است که به دلیل تحلیل رفتن انرژی بدن است که خوردن شیره می تواند قوای از دست رفته بدنی را بازسازی کند. از نگاه دیگری که بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم باید بگوئیم که این دوران در به وجود آمدن فقر اهن و کم خونی بدن خانم ها نقش زیادی دارند. ولی با خوردن مواد غذایی مناسب می توان این کم خونی را جبران نمود.

برای از بین بردن کم خونی لازم است در این ایام حتما از شیره انگور استفاده شود. بهتر است خانم ها نه تنها در این دوران بلکه در روزهای عادی نیز شیره را بخورند تا رحمشان گرم شود. سرد بودن رحم دلیل اصلی دردهای قاعدگی می باشد که در صورتی که درمان شود ابن دردها به صورت کلی از بین می رود. بنابراین با خوردن شیره و گرم نگه داشتن رحم از مشکلات رحمی جلوگیری کنید و مصرف شیره را جدی بگیرید.

دوره دیگری که باید به آن اشاره کرد در دوران بارداری و بعد از زایمان است. دوران طلایی برای خانم ها است که سلامت بدنی خود را باید جدی بگیرند در غیر این صورت عواقب آن تا سال ها با آنها باقی می ماند. در این دوران مصرف روزانه شیره به صورت شربت شیره واجب است و از بروز کم خونی جلوگیری می کند. خانم هایی که بی حال هستند و در ابن دوران روزهای خوشی را سپری نمی کنند حتما شیره بنوشند تا تفاوت آن را ببنند‌

شیره انگور هیستامین دارد

شیره انگور هیستامین دارد خیلی از مواقع ممکن است بدن به مواردی واکنش نشان بدهد و به نوعی آلرژی و حساسیت داشته باشد مانند بوی گل ها یا انواع مواد غذایی که در این مواقع بدن برای مقاومت بالا و مبارزه با این پیامدهای پیش آمده هیستامین تولید می کند که می تواند مقاومت بدن را بالا ببرد و انرژی و حساسیت ها را از بین ببرد.

می توان از انواع داروهای مختلفی استفاده نموده تا این و حساسیت ها از بین برود و برخی از مواد غذایی نیز هستند که حاوی هیستامین می باشند و برای چنین مواقعی موثر هستند. شیره انگور هیستامین دارد و برای حساسیت و آلرژی به کار می رود. افرادی که آلرژی فصلی دارند و ممکن است به آبریزش بینی، خارش و قرمزی پوست و یا تاول مبتلا شوند می توانند در چنین مواقعی از شیره انگور استفاده کنند.

طریقه مصرف شیر به شکل های مختلفی است. می توانند آن را در وعده صبحانه مصرف کنند یا از شیره شربتی خنک درست کنند و میل نمایند. از طرف دیگر از نظر طب سنتی شیره انگور دارای طبع خیلی گرم می باشد و برخی از مواقع بدن به دلیل خوردن مواد غذایی سرد است که واکنش هایی را در پیش دارد. با خوردن شیره می توان این واکنش ها را نیز از بین برد.

به طور کلی شیره به عنوان یک مصلح مواد غذایی سرد به کار می رود. افراد می توانند بعد از خوردن غذاهای سرد از این ماده غذایی استفاده کنند و شیره می‌تواند در درمان بیماری‌های مختلفی موثر واقع گردد. افزایش بنیه بدن و کاهش التهاب و دردهای شکمی و روده از دیگر مواردی است که خوردن شیره در پی خواهد داشت. مصرف شیره را در وعده های روزانه خود بگنجانید تا بدنی سالم و قوی داشته باشید.

بخصوص کودکان حتما از شیره در طول روز بخورند و مردان از خوردن شیره امتناع نکنند و برای انجام کار های سنگین باید بنیه لازم را داشته باشند پس حتما شیره را میل کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.