جک بادی ماشین سنگین توانست یک خانه را به پرواز در بیاورد

یک جک شناور بادی یا جک بادی ماشین سنگین یک رستگاری واقعی در خارج از جاده برای هر علاقه‌مند به اتومبیل است. با این حال، نه تنها در شرایط سخت چنین دستگاه‌هایی به بهترین شکل خود را نشان می‌دهند.

حتی در ایستگاه‌های خدمات، اغلب از جک‌های بادی استفاده می‌شود که امکان بالا بردن سریع و کارآمد خودرو را هنگام تعویض چرخ‌ها یا انواع دیگر تعمیرات فراهم می‌کند.

اندازه جمع و جور و وزن سبک. جک بادی به راحتی با خود در ماشین حمل می شود، در خانه یا گاراژ نگهداری می شود.
تطبیق پذیری: این دستگاه حتی می‌تواند برای بلند کردن اتومبیل‌هایی که کفی آسیب‌دیده و رکاب‌های پوسیده دارند نیز استفاده شود.

هیچ محدودیتی در ارتفاع فاصله وجود ندارد. در صورت تا شدن، جک را می توان به راحتی زیر قسمت پایین قرار داد، حتی اگر بالای زمین باشد.

امکان تامین هوا از لوله اگزوز. تقریباً همه مدل‌ها این گزینه را دارند. حتی اگر کمپرسوری در دسترس نباشد، پمپ کردن کیس دستگاه آسان خواهد بود.

جک

سرعت پمپاژ بالا در کمتر از یک دقیقه تجهیزات کاملا آماده شده و در موقعیت مورد نظر ثابت می شوند.

جک های بادی دارای محدودیت های عمر مفید هستند. آنها باید هر 3-5 سال یکبار تعویض شوند. همچنین الزاماتی برای شدت تجهیزات قابل بلند کردن وجود دارد. حد استاندارد 4 تن تعیین شده است.

هنگام نصب، توجه به انتخاب محل مهم است: اجسام تیز با افزایش بار حتی می توانند یک کانتور PVC سه لایه را سوراخ کنند.

همه جک های بادی طراحی مشابهی دارند، اما عواملی وجود دارد که طبقه بندی چنین دستگاه های بالابری را ممکن می کند.

تقسیم بندی اصلی با توجه به روش باد کردن عنصر پنوماتیک انجام می شود. افزایش حجم را می توان با تامین یک محیط گازی از عناصر زیر انجام داد.

هر دو پمپ مکانیکی و اتوماتیک در اینجا مناسب هستند، فشار به آرامی تنظیم می شود. این روش خوب است زیرا کاملاً برای محیط زیست بی خطر است، نیازی به سالم بودن وسیله نقلیه ندارد.

از طریق یک لوله شاخه مخصوص، کمپرسور به جک متصل می شود، هوا وارد داخل بالش می شود و حجم آن را افزایش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.