خانه ای که با کارتن بزرگ سخته شده است

از مواد مقوایی مانند کارتن بزرگ که هر سال تولید می‌شود، اکثریت به بسته‌بندی مواد غذایی اختصاص داده می‌شود که معمولاً برای نگهداری آب‌میوه، سایر نوشیدنی‌ها، آب نبات، غذاهای خشک و غذاهای منجمد استفاده می‌شود. به عنوان مثال، غلات یکی از اولین محصولاتی بود که در بسته بندی های کاغذی ذخیره شد.

بسته شدن غلات خشک در جعبه به افزایش عمر مفید آن کمک می کند، آن را برای مصرف کنندگان جذاب تر و جذاب تر می کند و نگهداری و ارسال آن را آسان تر می کند. بسته بندی مقوای راه راه نیز غذاهای تازه را ایمن تر نگه می دارد.

از آنجایی که مقوا سبک، محکم و مقرون به صرفه برای تولید است، هزینه های حمل و نقل را به شدت کاهش می دهد و به مصرف کنندگان اجازه می دهد بدون نیاز به ترک خانه یا پرداخت هزینه های حمل و نقل بالا به کالاها دسترسی داشته باشند.

به علاوه، جعبه های مقوایی به راحتی جمع آوری، جداسازی و مهر و موم می شوند. قبل از دهه 1900، از جعبه‌های چوبی سنگین برای حمل کالا استفاده می‌شد که باعث کاهش مقدار کالاهایی می‌شد که می‌توانستند به یکباره حمل شوند. به همین دلیل، بسته بندی مقوایی برای صنعت نیز یک موهبت بوده است.

در بسیاری از موارد، مقوا را می‌توان برای استفاده مجدد تغییر کاربری داد تا همه چیز از خانه گربه‌ها و نگهدارنده‌های مجله گرفته تا قلعه‌های سرگرم‌کننده و تغذیه‌کننده پرندگان ایجاد شود به همین دلیل است که در بین شرکت‌هایی که کالاهای خود را ارسال می‌کنند بسیار محبوب است. هنگامی که کار با جعبه های مقوایی را تمام کردید، می توان آنها را به راحتی بیرون آورد تا بازیافت شوند.

حداقل یک سازمان غیر انتفاعی پناهگاه های موقت از مقوا ساخته است. قرار است این سازه ها یک راه حل کوتاه مدت باشند تا زمانی که گیرندگان بتوانند به مکان دائمی تری برای زندگی منتقل شوند، اما در آب و هوای نامساعد، دنیایی از تفاوت را ایجاد می کنند. همچنین می توان از این پناهگاه ها در مواقع اضطراری که نیاز به امداد رسانی است استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.