خریدار شیره انگور عسگری با پایین ترین قیمت

شیره انگور عسگری یکی از انواع چاشنی های خوشمزه با ارزش تغذیه ای بسیار بالا می باشد که همین امر موجب شده است مورد  استقبال زیادی واقع شود و از فروش بالایی برخوردار باشد و معمولا خریدار شیره انگور عسگری به ویژه خریدار عمده در پی خرید نوع درجه یک این محصول در میزان زیاد و قیمت پایین می باشد.

خریدار شیره انگور عسگری با پایین ترین قیمت

خواص شیره انگور برای پوست

خواص شیره انگور برای پوستشیره انگور از آب انگور و یا فرآورده‌های آب انگور تهیه می‌شود و همانند شربتی بسیار غلیظ می باشد.  از طعم  شیرین و بسیار لذیذی برخوردار است  که می تواند برای سلامتی بسیار مفید باشد و انرژی مورد نیاز بدن را تامین کند.  شیره انگور در واقع یکی از چاشنی ها و خوردنی های سنتی کشور ما می باشد که از زمان‌های گذشته مورد استفاده قرار می گرفته است و همچنان نیز تهیه و خوردن آن بین مردم بسیار رایج است.

از نظر طب سنتی شیره انگور دارای خواص بسیار منحصر به فردی می باشد و مصرف آن به بیشتر افراد توصیه می‌شود. به منظور آشنایی بیشتر، به خواص شیره انگور به طور کامل در ادامه اشاره شده است.

شیره انگور سرشار از آهن و فولیک اسید است و موجب خون سازی در افراد کم خون می شود. این ماده غذای همچنین موجب غلیظ تر شدن شیر مادران می گردد. با استفاده از شیره انگور می توان ضعف و خستگی بدن را در طول روز رفع کرد و موجب تقویت قوای جسمی بدن شد. این نوع شیره حاوی ویتامین های مختلف از جمله ویتامین آ و ث است. دارا بودن املاحی مثل آهن، فسفر و ید از دیگر ویژگی ها و فواید مثبت این ماده غذایی به شمار می رود.

شیره انگور همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین های مختلف از جمله ویتامین ث برای پوست بسیار موثر و مفید است. افرادی که از لاغری مفرط رنج می برند می توانند با جای دادن شیره انگور در وعده صبحانه و عصرانه خود به راحتی وزن خود را در مدت زمان کوتاهی افزایش دهند.
شیره انگور را میتوان همراه با شیر برنج، سمنو و یا به صورت شربت مصرف کرد که در این حالت از فواید و خواص بیشتری برخوردار خواهد بود تاثیر زیادی را بر روی بدن خواهد داشت. ورزشکارانی که در رشته پرورش اندام و بدنسازی فعالیت می کنند می توانند شیره انگور را در  برنامه غذایی خود قرار دهند تا به وسیله آن بتوانند حجم عضلات خود را زیاد کرده و بر قوای جسمانی خود بیفزایند.

قابل ذکر است که این محصول به دلیل خواص فراوانی که دارد بسیاری از مردم را جذب خود کرده است و همچنین قیمت انواع شیره انگور بر اساس رونق بالایی که دارد در بازار مناسب می باشد.

خرید شیره انگور عسگری با بسته بندی سفارشی

شیره انگور از آب انگور تهیه می شود، که برای تولید و تهیه آن از دو روش سنتی و صنعتی استفاده می گردد. دو شیوه سنتی و صنعتی برای تهیه شیره انگور با یکدیگر متفاوت می باشد که در ادامه متن به بررسی کامل تولید شیره انگور به روش های صنعتی و سنتی می پردازیم.

برای تهیه شیره انگور عسگری به روش سنتی مراحل زیر را به ترتیب اجرا می شود:

  1. ابتدا انگورها به خوبی و با دقت باید شسته شود.
  2. انگورهای شسته شده به خوبی توسط دست یا گوش کوب له می گردد تا آب آن دربیاید.
  3. خاک سفید از عطاری تهیه شده و حرارت داده می شود.
  4. آب انگور گرفته شده را در ظرف بزرگی مثل قابلمه ریخته و سپس خاک حرارت داده شده به آن اضافه می‌ گردد.
  5. پس از اضافه کردن خاک به آب انگور لازم است که یک شب استراحت کند.
  6. سپس آب انگور باید با استفاده از یک پارچه و یا توری تمیز صاف  شود تا خاک سفید از آن جدا شود.
  7. آب انگور صاف شده لازم است که مدت دو تا سه ساعت جوشیده تا قوام بیاید و غلیظ گردد.

شیره تولید شده به روش سنتی معمولاً دارای رنگ قهوه‌ای بسیار تیره است و غلظت آن همانند عسل می باشد و نباید بیش از اندازه شل و یا سفت باشد.
تولید شیره انگور به روش صنعتی کمی با حالت سنتی و خانگی آن تفاوت دارد، چون که در این روش به وسیله دستگاه های اتوماتیک و مکانیزه عمل شیر گیری از انگور انجام می‌شود و از این رو فروش شیره انگور عسگری از رونق بسیار بالایی در بازار برخورد دارد است.

انگور تولید شده پس از تولید، بسته‌بندی شده و آماده ارسال می گردد که به خریداران و مشتریان می توانند شیره انگور بسته بندی را سفارش دهند و خریداری نمایند. برخی از خریداران برای خرید و تهیه محصول از روش های خرید آنلاین و اینترنتی استفاده می‌کنند تا بتوانند خریدی سریع و آسان از انواع شیره انگور خانگی را داشته باشند و برخی دیگر نیز ترجیح می دهند تا برای خرید شیره انگور از همان روش های حضوری  استفاده کنند.

طرز تهیه بهترین دوشاب یا شیره انگور

طرز تهیه بهترین دوشاب یا شیره انگورهمان طور که می دانید شیره ها یکی از انواع مواد غذایی بسیار مغذی و پرفایده می باشد که از آب میوه ها و میوه های متنوع درست می‌شود. برای نمونه می توان از میوه هایی با ارزش غذایی بالا مثل توت، انجیر و خرما شیره آن ها را به دست آورد.
میوه دیگری که تولید و خرید شیره ایران بسیار در بین مردم رایج است انگور می باشد. شیره انگور سفید اصل از پرطرفدارترین انواع شیرها می باشد که از آب انگور تهیه شده و دارای غلظت قوام بالایی می باشد که در طب سنتی به آن دوشاب نیز گفته می شود.

برای تهیه بهترین دوشاب و یا شیره انگور لازم است که از انگورهای رسیده و شیرین و درجه یک استفاده شود و آب انگور به خوبی گرفته شده و جوشانده شود.  همچنین برای جلوگیری از حرام شدن شیره هنگام تهیه شیره به آب  انگور باید حتماً خاک سفید اضافه گردد. برای اینکه بتوانیم شیره انگور درجه یک داشته باشیم لازم است که هنگام تهیه آن از حرارت و شعله ملایم استفاده شود تا آب انگور کم کم با حرارت ملایم بجوشد و قوام بیاید.

خریداران شیره انگور تولید ایران

خریداران شیره انگور به دو دسته می باشند که به خریدار شیره انگور عسگری عمده و جزئی تقسیم می‌شوند چنانچه که خریداران عمده از آنجا که در زمینه خرید و فروش شیره انگور فعالیت می‌کنندف باید بتوانند انواع را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نمایند. شیره انگور از جمله چاشنی‌ها و خوردنی های پرفروش می‌باشد. حال اگر خریداران عمده آن بتوانند این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنند در فروش و تجارت آن موفق تر خواهند بود و کسب و کاری پررونق تر را برای خود رقم خواهند زد.
مجموعه تجاری و بازرگانی ما بهترین انتخاب برای خریداران عمده شیره انگور می باشد، زیرا که در این مرکز به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه انواع این محصول با مناسب ترین قیمت عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.