خرید عمده شیره انگور تازه بصورت مستقیم

خرید عمده شیره انگور با توجه به خواص بسیار زیاد آن دارای طرفداران زیادی است. از این رو خرید و فروش این محصول در تمام ایران صورت میگیرد و از سودآوری بالایی برخوردار است.

خرید عمده شیره انگور تازه بصورت مستقیم

خاصیت بی نظیر شیره انگور

خاصیت بی نظیر شیره انگور

شیره انگور ایران خواص بی نظیر و شگفت انگیزی دارد. شیره انگور نیز مانند میوه انگور دارای مقادیر زیادی از ویتامین های گروه آ و ّ و ث می باشد. به همین دلیل مصرف روزانه این ماده خوراکی می تواند تا حد زیادی این دسته از ویتامین های مورد نیاز بدن را تامین کند. شیره انگور همانند میوه آن بسیار مقوی و مغذی بوده و یکی از خاصیت های اساسی آن انرژی زا بودن آن است.

به طور کلی انوع مختلفی از شیره میوه ها وجود دارد که یکی از پرخاصیت ترین آنها شیره انگور است. این عصاره بسیار خوش طعم از آب انگور طبیعی بدست می آید. شیره انگور یا دوش آب را از ارقام مختلف انگور می توان به دست آورد و به همین منظور دارای طعم ها و رنگ های متنوعی است.شیره انگور یک تامین کننده بسیار خوب انرژی بوده و برای کمخونی ناشی از فقر آهن بسیار مفید است. قیمت شیره انگور بر اساس کیفیت آن قیمت گذاری می شود.

به دلیل کالری زیاد شیره انگور و وجود آنتی اکسیدان های ضروری در شیره انگور، این ماده غذایی در درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد. از جمله بیماری های قابل درمان با شیره انگور، یرقان یا زردی، ضعف اعصاب، کک مک، دردهای روماتیسم و امراض شریانی و وریدی است که مصرف شیره انگور نقش به سزایی در درمان این بیماری ها ایفا می کند.

یکی دیگر از خواص شیره انگور خاصیت پاک کنندگی آن است. به طوری که مصرف آن باعث دفع اوره و مقداری از اسیدهای غیر مفید بدن می شود و در نتیجه پاک کننده بقایای غذاها در روده و معده است. به علاوه این ماده غذایی ضد نفخ است و به خون سازی کمک می کند.

از سوی دیگر وجود ویتامین ها و مواد مغذی برای پوست در شیره انگور باعث شده تا یکی از مهمترین خواص شیره انگور حفظ سلامتی پوست باشد. از این شیره می توان به طور مستقیم بر روی پوست های دچار لک استفاده کرد. همچنین مصرف آن بر روی پوست موجب سفت شدن پوست نیز می شود که در نتیجه از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

یکی از اقدامات درمانی به منظور رفع خونریزی در اوایل بارداری، مصرف شیره انگور می باشد. در واقع مواد مغذی مجود در این شیره، تاثیرات مثبتی بر دستگاه تناسلی زنان و به ویژه عملکرد تخمدان ها دارد. از سوی دیگر به سبب مواد مغذی زیاد و ویتامین هایی که در شیره انگور وجود دارد مصرف این ماده خوراکی سبب غلیظ شدن شیر مادران می شود. البته این مورد باید با مشورت پزشک باشد. تولید شیره انگور باید توسط تولید کنندگان متخصص و با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام شود.

بیمارانی که بر اثر عمل جراحی نحیف یا ضعیف شده اند با مصرف شیره انگور می توانند تقویت شوند. این ماده همچنین برای زنانی که زایمان کرده مفید بوده و سبب تقویت قوای کلی بدن آنها می شود. مصرف این شیره برای افرادی که بسیار لاغر بوده و ضعف عمومی دارند بسیار مفید است. همچنین مصرف منظم این ماده می تواند سبب افزایش عضلات بدن شود به همین دلیل مصرف این ماده به ورزشکاران و کسانی که کار بدنی انجام می دهند توصیه می شود.

باکیفیت ترین شیره انگور ایران کجا تولید می شود؟

یکی از با کیفیت ترین و بهترین شیره های انگور در همدان تولید می شود. شیره انگور را دبس یا دوشاب می نامند. شیره انگور سفید همان شیره انگور سیاه است که در هوای بسیار سرد با سرعت و با استفاده از قاشق های چوبی بزرگ هم زده می شود. در اثر هم زدن سریع در هوای سرد، شیره انگور سیاه، حالت کف مانند به خود می گیرد و به رنگ سفید در می آید و سفت می شود. شیره انگور سفید به دلیل سفت بودن طعم خاص و مطبوعی دارد.

تفاوت مهم و اصلی دیگر شیره سفید با شیره سیاه انگور در نحوه تهیه و میزان غلظت است که شیره سفید انگور بسیار غلیظ است که می توان آن را یک ماده غیر روان نام برد. همچنین شیره سفید انگور قابلیت نگهداری بسیار طولانی تری دارد. نکته مهم دیگر این است میزان غلظت و رنگ شیره با توجه به نوع انگور و فرایند پخت آن در شهرهای مختلف ایران فرق دارد. به طور کلی شیره انگور در نواحی غربی ایران با توجه به وج.ود باغات فراوان تولید می شود. در حال حاضر شیره انگور در شهرهای همدان، بروجرد، ملایر و شهرهای ارومیه و بناب و مراغه با کیفیت بالا تولید می شود. فروش شیره انگور در بسیاری از نقاط کشور به صورت بسته بندی شده و یا کیلویی به فروش می رسد.

چرا شیره انگور تلخ می شود؟

چرا شیره انگور تلخ می شود؟

شیره انگور تازه معمولا طعمی شیرین و ملایم داشته ولی اگر برخی ریزه کاری در هنگام پختن شیره توسط تولید کنندگان انها رعایت نشود باعث می شود که شیره تولیدی طعم ترش یا تلخ بگیرد. در واقع می توان گفت آب انگور اسیدی است و خاک سفیدی و مخصوص که در آن میریزند خاصیت قلیایی دارد، این خاک باعث می شود که اسید را خنثی کرده و شیره ترش نشود. از سوی دیگر اگر در هنگام جوشاندن آب انگور غلظت آب انگور زیاد شود سبب می شود تا حدی آب انگور رو به تلخی برود.

فروشگاه معتبر خرید شیره انگور تازه

فروشگاه شیره انگور انواع مختلفی از شیره ها را تولید و در بازار عرضه می کنند. تولید کنندگان انواع مختلف شیره انگور در نقاط مختلف کشور فعالیت می کنند. انواع مختلفی از این محصولات را در حجم های مختلف و با کیفیت بسیار مناسب و قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار می دهند. به دلیل کیفیت بالا و کاربردهای فراوانی که شیره خالص انگور دارد اشخاص زیادی به دنبال تهیه شیره انگور خالص و طبیعی با قیمت ارزان هستند.

از طریق فروشگاه های اینترنتی مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند. خریداران شیره انگور می توانند برای این شیره انگور اصل با مراجعه به فروشگاه های معتبر اقدام به خریداری شیره انگور کنند. خرید شیره انگور با توجه به خواص زیادی که این محصول دارد طرفداران زیادی دارد. برای خرید عمده شیره انگور اصل می توان هم به صورت اینترنتی و هم با مراجعه به مراکز تولید و عرضه این محصولات اقدام به خرید نمود. البته خرید از مراکز تولیدی با توجه به این که واسطه های فروش را حذف می کند بسیار مقرون به صرفه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.