خرید و قیمت عمده انواع شیره انگور کیلویی

خرید و قیمت عمده انواع شیره انگور کیلویی برای مصرف کنندگان این محصول از دیرباز مورد اهمیت بوده است. انگورها طی فرایندی که بر روی آن ها انجام می شود تبدیل به شیره شده و با طعم منحصری که دارد افراد زیادی را شیفته ی خود کرده است. تولید شیره انگور دارای یکسری از موارد است که باعث شده فقط افراد متخصص بتوانند شیره انگور اصل را با مرغوبیت بالا تولید نمایند. برای شناخت انواع شیره های انگور و میزان کیفیت آن ها با ما همراه باشید تا بهترین نوع شیره انگور را به شما معرفی کنیم و از مصرف آن لذت ببرید و شیرینی بخش لحظات شما باشد.

خرید و قیمت عمده انواع شیره انگور کیلویی

انواع شیره در بازار

انواع شیره در بازاردر بازار ایران انواع شیره انگور وجود دارد؛ از شیره انگور بسته بندی گرفته تا شیره های فله که هر کدام دارای خواص مخصوص به خود می باشد. برای اینکه با انواع شیره های انگور آشنا بشوید بهتر است به سایت های اینترنتی سر بزنید و توضیحات مربوط به هر نوع از شیره ها را مطالعه نمایید. در این صورت شما دانستن خواص انواع آن ها می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. البته در اصل این خواص شیره نیست بلکه خواص نوع انگوری است که شیره از آن به دست آمده است. در زیر به چند نمونه از انگور هایی که در تولید شیره از آن ها استفاده می شود اشاره می کنیم.

  • انگور قرمز: شیره قرمز از انگورهای قرمز و الوان که دارای رنگ ارغوانی تیره هستند به دست می آید.
  • انگور سفید: شیره سفید غالبا از انگورهای سفید بی دانه تهیه می شوند.

رنگ و غلظت شیره انگور با نوع انگور تغییر می کند مثلا در شهر ملایر شیره ی انگوری که تولید می شود به رنگ قهوه ای روشن است و خود شیره سفت تر می باشد. در مقابل شیره هایی که در شهر همدان از انگورها بدست می آید پر رنگ تر و شل تر هستند و همچنین شیره ی اردبیل نیز رنگ تیره ای داشته و شل تر از شیره های همدانی است.

تولید شیره انگور به صورت سنتی و خانگی جزو قدیمی ترین و اصیل ترین روش ها در تولید شیره های انگور می باشد. امروزه با اینکه تکنولوژی در تولید شیره ی انگور پیشرفت کرده است اما باز هم در اغلب محلات و روستاهای ایران و حتی برخی از شهرهای ایران هنوز هم از این روش های سنتی برای تولید شیره انگور خانگی استفاده می شود. به دست آوردن شیره انگور به صورت سنتی بسیار زمان بر و سخت می باشد. در این روش معمولا از آخرین برداشت های انگور تاکستان و یا برخی از انگور های خاص مانند شاهانی و انگور سیاه شیره را تولید می نمایند.

قیمت شیره انگور اصل و درجه یک

قیمت شیره انگور اصل و درجه یک به عوامل زیادی بستگی دارد. در گام اول باید دید که این انگورها طی چه فرآیند هایی به شیره تبدیل شده است و با برآورد زمان و هزینه ی نیروی کار و مواد اولیه قیمت خالص یک شیره ی اصل را بدست آورد به این نوع قیمت گذاری یک نوع قیمت گذاری منصفانه و عادلانه می گویند. هر چند که این قیمت شیره انگور تا به دست مصرف کننده برسد دستخوش تغییرات زیادی می شود و در این میان واسطه ها سود زیادی را به جیب می زنند. با این حال اصلا نگران نباشید زیرا امروزه تولید کنندگان اصلی اقدام به راه اندازی سایت هایی کرده اند که بتوانید محصول مورد نیاز خود را با قیمت واقعی از آن ها خریداری نمایید.

  • بیشتر بخوانید: شیره انجیر
    شیره های اصیل معمولا بدون افزودنی ها و مواد نگهدارنده هستند و دارای خواص زیر می باشند:
  • بر طرف کننده کم خونی و تولید کننده خون سالم برای بدن می باشد.
  • از بین برنده ی ضعف عمومی بدن و بسیار انرژی زا است
  • باز کننده ی گرفتگی ها در کبد و جلوگیری از انسداد
  • درمان کننده لاغری برای کسانی که از لاغری مفرط رنج می برند.
  • بر طرف کننده تپش قلب است و برای آرامش قلب بسیار موثر واقع شده است
  • ضد التهاب  و نرم کننده در ناحیه حلق است به همین دلیل برای درمان سرفه توصیه می شود.

عرضه مستقیم شیره انگور با بسته بندی دلخواه مستری

عرضه مستقیم شیره انگور با بسته بندی دلخواه مستریعرضه مستقیم شیره انگور باید با یک بسته بندی زیبا و چشم نواز صورت بگیرد زیرا علاوه بر طعم یک شیره بسته بندی آن نیز توجه مصرف کنندگان را به خود جلب می کند و هر چه این بسته بندی زیبا تر باشد درصد موفقیت در فروش آن نیز بالا می رود.

البته علاوه بر زیبایی باید به موارد دیگری نیز در بسته بندی مناسب شیره ها توجه شود تا نوع بسته بندی باعث خرابی زود هنگام محصول نشود. همیشه در بسته بندی ها باید سلیقه ی مشتری ها را در نظر گرفت این امکان با یک نظر سنجی ساده از بین مصرف کنندگان شیره ی انگور فراهم می شود. با احترام به نظر مشتریان خواهید توانست به قله های موفقیت در فروش شیره انگور دست یابید.

کدام منطقه بهترین شیره انگور را تولید می کند؟

مناطق زیادی در ایران هستند که به تولید شیره انگور مشغولیت دارند و هر کدام دارای یکسری از ویژگی ها هستند اما در بین همه ی فعالین تولید شیره ی انگور همیشه ردپایی و نام و نشانی از بهترین ها بر جای می ماند. حال می خواهیم با دنبال کردن این رد پا دریابیم که در زمینه ی تولید شیره ی انگور کدام منطقه بهترین عملکرد را داشته است:

با دنبال کردن ردپا و نظرات مصرف کنندگان در فضای مجازی به شهر ملایر رسیدیم که یکی از برترین ها در زمینه ی تولید شیره انگور بوده است. روستای مانیزان ملایر به پایتخت شیره انگور اصل معروف است. شیره پزی در روستای مانیزان بعد از برداشت انگور و معمولا در پایان شهریور ماه انجام می شود که علاوه بر تامین مواد غذایی مورد نظر برای فروش، در تامین مالی خانواده ها نیز موثر واقع شده است. در کنار تولید و به دست آوردن شیره انگور، نشاط، شادی و صمیمیت دستاوردهای مهم دیگر این رسم قدیمی و کهن است.
همه ی اهالی در تکاپوی جمع آوری انگور با عشق کار می کنند و این را از چهره های شاداب آن ها می توان فهمید. آن ها بهترین نوع از انگور ها را برای تولید شیره جمع آوری می کنند تا بهترین محصول را بدست آورند.شهد شیرین شیره های انگور مانیزان هر کسی را به خو علاقه مند می سازد. روستای مانیزان در دهستان جوزان واقع شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.