خوردن روغن گوسفندی محلی درمان سریع نقرض است

کودکان برای برونشیت شدید و التهاب لوزه با روغن گوسفندی محلی درمان می شوند. در این سن، برونش ها و ریه ها به اندازه کافی تقویت نمی شوند، بنابراین سرماخوردگی با علائم همزمان پیچیده می شود. روغن بره را با شیر مخلوط کرده و به کودکان می دهند به شرطی که حساسیت نداشته باشد.

روغن بره برای کودکان به عنوان یک عامل تعدیل کننده ایمنی استفاده می شود. مصرف منظم 0.5 قاشق چایخوری به تقویت ایمنی عمومی کودک کمک می کند، ویژگی های محافظتی را در هنگام سرماخوردگی های فصلی افزایش می دهد. فقط در صورت عدم وجود موارد منع مصرف، می توان مخلوط های شفابخش را به کودکان داد.

محتوای لانولین و مجموعه آنتی اکسیدانی طبیعی اجازه می دهد تا از آن به عنوان یک عامل خارجی استفاده شود. روغن به عنوان اساس درمان های مختلف یا به عنوان تنها جزء درمان استفاده می شود. مرسوم است که با سرماخوردگی پشت و سینه خود را می مالند. با کمک آن، دردهای مفاصل با استفاده روزانه از روغن داخلی به عنوان یک عامل مالش، درمان می شود.

در برابر واریس روی پاها، روغن بگیرید، عصاره های گیاهی را اضافه کنید و نواحی مشکل را بمالید. روغن زیتون به ون روی بدن مالیده می شود و به مدت 15-20 دقیقه نگه داشته می شود. این تکنیک به شما این امکان را می دهد که در چند جلسه از شر مشکلات خلاص شوید.

از تحریکات روی پوست، سوختگی، تومور، خار پاشنه، از ترکیبی بر پایه روغن بره، بره موم و پیاز استفاده می شود. اجزاء خرد می شوند، به نسبت مساوی ترکیب می شوند و در شب روی خار پاشنه اعمال می شوند. برای برونشیت یا سرفه شدید ناشی از اختلالات مختلف، از روغن بره برای تهیه نوشیدنی استفاده می شود. این به حذف مخاط از برونش کمک می کند، باعث بهبود بافت می شود.

کمپرس از دم روغن درشت رنده شده به درمان فتق کمک می کند. کمپرس روی ناحیه مشکل اعمال می شود، 15-20 دقیقه نگه داشته می شود، سپس کمی ماساژ داده می شود. دوره درمان 10 روز طول می کشد. روغن بره یک ماده ضروری در غذاهای ملی آسیا و قفقاز است. در آنجا او برای بوی خاص قدردانی می شود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.