زنی به خاطر لباس نوزادی پسرانه سایز صفر باردار شد

خرید لباس نوزادی پسرانه سایز صفر سرگرم کننده است و شما می خواهید تمام آن لباس های کوچک زیبا و شایان ستایشی را که در مغازه ها می بینید بخرید.

اما ضروری است که عاقلانه فکر کنید و فقط چیزهایی را خریداری کنید که قطعاً به آنها نیاز خواهید داشت. بیایید نگاهی به لباس‌های ضروری کودک از بدو تولد تا چند ماهگی بیاندازیم.

اولین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که پوست کودک نرم و حساس است و درزهای خشن و زبر ممکن است باعث خارش، سوزش و ناراحتی شود.

بنابراین، برای پوشیدن روزمره، توصیه می‌شود لباس‌های بادوام نرم و جادار را انتخاب کنید، که اگرچه ممکن است گران‌تر از لباس‌های خوش‌دوخته‌تر باشند، اما برای راحتی کودک شما ایمن‌تر و بهتر هستند.

همچنین، هرچه دوام بیشتری داشته باشند، ماندگاری بیشتری خواهند داشت و شما مجبور به خرید کمتری خواهید بود. همیشه سایزهای کمی بزرگتر بخرید زیرا نوزادان خیلی سریع رشد می کنند.

لباس های یک تکه این ها هم برای شما و هم برای کودک راحت و راحت هستند. هنگامی که این لباس را بر روی کودک پوشاندید، در حالی که کودک آزاد است به راحتی تکان بخورد و دست و پاهای خود را تکان دهد، با مشکل تنظیم تمام شده است.

برای سهولت و راحتی به دنبال جامپرهایی باشید که دارای یک دکمه محکم در جلو یا داخل ساق پا هستند. اینها مخصوصاً برای یک کودک خزنده خوب هستند.

گیره ها باید به خوبی نگه داشته و بسته شوند و اطمینان حاصل شود که لباس در قسمت پایین باز می شود تا پوشک راحت تعویض شود، پیراهن و شلوار لی تی شرت های نخی و یقه یقه اسکی با گیره در یقه به لباس اجازه می دهد تا به راحتی روی سر کودک شما بلغزد.

زیر پیراهن ها یک لایه اضافی برای گرم نگه داشتن کودک تشکیل می دهند، مدل یک تکه‌ای که روی فاق می‌چسبد، لباس محبوب نوزاد است.

ساق یا شلوار مجزا به شما این امکان را می دهد که یک تکه لباس کثیف را بدون پوشیدن لباس کاملا جدید عوض کنید، مواد کشسان به بهترین وجه روی شکم بزرگ کودک قرار می گیرد و راحت تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.