ساخت زیره کفش که تماما از چوب ساخته شد همه را متعجب کرد

این زیره ها تقریبا در انواع چکمه ها از چکمه های کار گرفته تا بوت های پیاده روی استفاده می شوند از آنجایی که ویبرام اساساً یک برند است و یک نوع زیره خاص نیست، بنابراین انواع زیره‌های کفشی که تولید می‌کنند، زیره‌های ویبرام کریستی و زیره‌های ویبرام هستند.
خرید زیره کفش این روزها رو به افزایش است زیرا قیمت بسیار مناسبی در بازار دارد.
آنها بیشتر از لاستیک ساخته شده اند و دارای یک الگوی متمایز در زیره هستند آنها کشش عالی را ارائه نمی دهند، اما ظاهری عالی در چکمه های مدرن محبوب ارائه می دهند.
آنها اساسا از ترکیبی از لاستیک و چوب پنبه ساخته شده اند بنابراین کشش آنها عالی است. آنها سبک وزن هستند و از نظر ظاهری نازک هستند مقاوم در برابر روغن و لغزش هستند اما به دلیل نداشتن خطوط و گیره برای لباس های زمستانی چندان ایده آل نیستند.

اینها تا حدودی کفی درشت دارند که در چکمه های پیاده روی و ابزار استفاده می شود آنها از لاستیک ساخته شده اند و از این رو چسبندگی عالی دارند.

آنها برای زمستان عالی هستند، اما گیره های بین کفی ها نیاز به تمیز کردن منظم از آلودگی های انباشته شده دارند.

آنها اساسا از لاستیک ساخته شده اند و برای چکمه های معمولی ایده آل هستند آنها بسیار سبک وزن هستند و ضد آب هستند. آنها همچنین از لاستیک ساخته شده اند، کشش بسیار خوبی ایجاد می کنند.

این نوع زیره کفش در طول جنگ جهانی دوم، زمانی که لاستیک به سختی یافت می شد، به شدت اختراع شد. طبقات ماشین قدیمی که دارای طناب های نایلونی فیبری بودند برای تقویت آج ذوب شدند آنها بسیار بادوام و مقاوم در برابر آب و هوا هستند اما امروزه چندان مورد استفاده قرار نمی گیرند.

این کفی ها بادوام، راحت، ضد آب و دارای خواص مکانیکی طولانی مدت هستند این واقعیت که آنها انتخاب بسیاری هستند این است که دارای چگالی کم، مقاومت در برابر لغزش، جذب ضربه عالی و مقاومت در برابر سایش عالی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.