شیرینی ملاس انگور

در اینجا دستور العمل برای کوکی های موستوکولورا یا ملاس انگور است که نرم، جویدنی و پر از عطر هستند. برای تهیه و پخت این کوکی ها کمتر از 40 دقیقه زمان نیاز دارید. این شیرینی ملاس انگور یا به قول یونانی ها موستوکولورا، ما را به یاد دوران کودکی می اندازد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

درست کردن آنها بسیار آسان است، برای مخلوط کردن مواد و فرم دادن به آنها به 15-20 دقیقه زمان نیاز دارید. دستور تهیه یک دسته بزرگ، حدود 35-40 کوکی است و آنها می توانند تا دو هفته در دمای اتاق باقی بمانند.

ملاس انگور

 

ملاس انگور چیست؟

ملاس انگور صادراتی یا شیره انگور که به پتمزی یا اپسیما نیز معروف است، شربت غلیظی تیره رنگ است که از آب انگور غلیظ تهیه می شود. این یکی از اولین شیرین کننده هایی است که در یونان باستان به همراه عسل استفاده می شد و سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی است. مردم از آن به عنوان شربت روی وافل، نان یا پنکیک استفاده می کنند و در برخی از کشورها مانند یونان، کلوچه های سنتی و دسرهای دیگر را خواهید یافت که از آن به عنوان شیرین کننده استفاده می کنند.

ملاس انگور

شیره انگور یا خرما

 

به راحتی می توانید دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه درست کردن معطر ترین موستوکولورای یونانی را دنبال کنید.

آنها کاملا نرم و جویدنی هستند.
دیپرهای عالی برای قهوه و شیر.
در کمتر از 40 دقیقه آماده می شود.
آنها می توانند تا 2 هفته در دمای اتاق دوام بیاورند.
مواد تشکیل دهنده و نحوه
برای تهیه این شیرینی های ملاس انگور به ملاس انگور و برخی مواد ساده پخت نیاز دارید:

آرد ساده، شکر، جوش شیرین، آب پرتقال، دارچین، میخک آسیاب شده و روغن زیتون یا روغن نباتی.

ابتدا روغن و شکر را برای چند دقیقه مخلوط می کنم تا شکر حل شود. من دوست دارم از روغن زیتون استفاده کنم، نه فوق بکر، زیرا برای پخت خیلی سنگین است اما در عوض سبک تر است. اگر روغن زیتون را خیلی سنگین و با مزه قوی می‌دانید، می‌توانید از روغن گیاهی دلخواهتان استفاده کنید. همچنین می توانید از شکر معمولی یا شکر قهوه ای استفاده کنید. کوکی ها از قبل رنگ تیره ای از ملاس انگور دارند، بنابراین شکر قهوه ای روی ظاهر آنها تأثیری نخواهد داشت.

بعد ملاس انگور را به مخلوط اضافه کنید و هم بزنید تا همه خوب مخلوط شوند به دلیل خواص شیره انگور و جوانه گندم میتوانید از این ترکیب هم در کوکی استفاده کنید. کوکی های ما از ملاس رنگ قهوه ای تیره خوبی می گیرند.

بعد، دارچین و میخک آسیاب شده را به مخلوط اضافه کنید. عطرهای دارچین و میخک واقعاً ملاس انگور را تحسین می کند و طعم شیرینی های ما را عالی می کند. اگر میخک آسیاب شده ندارید، می توانید آن را کاملا کنار بگذارید و فقط دارچین را اضافه کنید

قبل از اضافه کردن آرد، آب پرتقال را به یک کاسه کوچک اضافه کنید و آن را با جوش شیرین مخلوط می کنم. این باعث واکنش می شود و آب پرتقال شروع به کف می کند. سپس به مخلوط اضافه کنید و کمی هم بزنید. حالا نوبت اضافه کردن آرد است. نیمی از آن را به کاسه اضافه کنید و با کفگیر یا قاشق چوبی شروع به هم زدن کنید. وقتی مخلوط شد، با نیمه دیگر آرد ادامه دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.