فروش انواع شیره انگور عسگری در سراسر ایران

انگور یکی از میوه های پرخاصیت فصل تابستان است که به صورت های مختلفی از آن استفاده می کنند که یکی از روش های مصرف آن شیره انگور می باشد و یکی از شیره های پرخاصیت و مقوی بوده و دارای ارزش غذایی بالایی است. از انگور عسکری یکی از بهترین شیره ها را تهیه می کنند که دارای رنگ و طعم فوق العاده ای می باشد. فروش شیره انگور اصل عسگری به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب از همین شرکت صورت می پذیرد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.
فروش انواع شیره انگور عسگری در سراسر ایران

خواص شیره انگور خانگی در طب سنتی

خواص شیره انگور خانگی در طب سنتییکی از انگورهای بسیار خوشمزه و آبدار که می توان از آن یکی از بهترین شیره ها را تهیه نمود انگور عسگری است و شیره ای خالص و غلیظ در کارخانه های کشور از این انگور به دست می آورند که بسیار پرطرفدار می باشد. همانطور که می دانید انواع شیره ها به ویژه شیره انگور دارای خواص فراوانی برای بدن می باشند که از آن به عنوان درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها استفاده می شود و در طب سنتی توصیه زیادی به مصرف شیره انگور شده است، زیرا برای سلامتی بسیار مفید می باشد.

یکی از روش های تولید شیره انگور، روش خانگی است که بسیاری از افراد به راحتی با استفاده از بهترین انگورها این شیره را تهیه می کنند و در حقیقت شیره ای طبیعی و ارگانیک می باشد. شیره انگور خانگی به دلیل داشتن انواع ویتامین ها، املاح معدنی مانند: کلسیم، منیزیم، آهن و روی و .. همچنین آنتی اکسیدن خواص زیادی دارد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بهبود افسردگی و تقویت سیستم ایمنی
  • پیشگیری از التهاب و تقویت قلب و کبد
  • تقویت کبد و رشد بهتر موها و جلوگیری از ریزش مو
  • کمک به غلیظ شدن شیر مادر
  • مناسب برای کم خونی، زیرا غنی از آهن است
  • کمک به سلامت پوست و از بین بردن لکه های پوستی

بسیاری از افراد از شیره انگور در پخت انواع کیک، فرنی، شیر برنج، حلوا و شیرینی جات استفاده می کنند همچنین در بسیاری از صنایع مواد غذایی از آن به عنوان شیرین کننده بهره می برند، مانند شرکت های تولید کننده شربت، نبات و قنادی ها که از انواع شیره به علت داشتن قند طبیعی و سالم استفاده زیادی می کنند.

عوامل تاثیرگذار در قیمت شیره انگور

در کشور ما از زمان های گذشته تا به حال از میوه های زیادی شیره تهیه می کردند که یکی از بهترین آن ها انگور می باشد که در نمونه های مختلف در کشور وجود دارد که هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی خاصی هستند. به دلیل کیفیت بالای انگور عسکری از آن شیره بسیار خوشمزه ای به روش های خانگی، سنتی و صنعتی تهیه می کنند که هر کدام از آن ها طرفداران و مشتریان خاص خود را دارند.

  • بیشتر بخوانید: شیره انجیر
    قیمت  عمده شیره انگور با توجه به نوع انگور و کیفیت آن متفاوت می باشد و در خرید های عمده قیمت مناسب تر و کمتر از خرید جزیی است. به طور کلی عوامل تأثیرگذار بر قیمت شیره انگور عبارت است از: کیفیت، برند، نوع، روش تولید، شرکت تولید کننده، نوع بسته بندی، نحوه عرضه و تقاضا، حجم و اندازه و … . در شیره انگور اصل ارگانیک هیچ مواد افزودنی وجود ندارد و طعم بسیار عالی و بوی مطبوعی داشته همچنین از غلظت بالایی برخوردار می باشد.

بهترین شیره انگور کجا تولید می شود؟

بهترین شیره انگور کجا تولید می شود؟در کشور ما در شهرهای مختلف از جمله ملایر، کاشمر، تاکستان و … باغ های انگور فراوانی وجود دارند که انگورهای با کیفیت تولید می کنند و از آن ها فرآورده هایی مانند: کشمش و شیره تهیه می کنند که با بهترین کیفیت در داخل و خارج از کشور عرضه می کنند. معمولا کارخانه های تولید کننده شیره در شهرهای تولید انگور قرار دارند و برای جلوگیری از خراب شدن این میوه پرخاصیت حجم زیادی از آن را با استفاده از مرغوب ترین انگورها به شیره تبدیل می کنند که همیشه در دسترس می باشد و دارای ماندگاری بالایی است.

در کارخانه های تولید کننده با استفاده از دستگاه های مجهز و تکنولوژی مدرن با بهترین شرایط بهداشتی انواع شیره را تولید می کنند که در آزمایشگاه نیز از نظر سلامت و کیفیت مورد بررسی قرار می گیرد تا محصولی سالم و درجه یک به دست مصرف کننده برسد. از ویژگی های شیره انگور باکیفیت و مرغوب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شیره انگور درجه یک رنگی شفاف دارد.
  • دارای بو و مزه ی فوق العاده ای می باشد.
  • دارای غلظتی بالاست.
  • دارای بسته بندی استاندارد و بهداشتی است.
  • سرشار از مواد مغذی است.

قطب تولید شیره انگور عسگری

انگور عسگری در شهرهای زیادی پرورش می یابد و در استان های فارس، ایلام، آذربایجان، همدان و خراسان و … با بهترین کیفیت تولید می شود. در این استان ها علاوه بر تولید انگور و کشمش انواع شیره نیز با بهترین کیفیت تولید می شود که شیره انگور عسگری یکی از بهترین آن ها است، زیرا دارای شیرینی مناسب و غلظت بالایی است و هر ساله میزان قابل توجهی ار این انگور را در کارخانه ها با استفاده از بهترین دستگاه ها به شیره تبدیل می کنند و علاوه بر تأمین نیاز داخل کشور به سایر کشورها نیز صادر می شود که به دلیل مرغوبیت و خواص فراوان در کشورهای خارجی نیز بسیار پرفروش می باشد و طرفداران زیادی دارد.

شیره انگور دارای طبعی گرم می باشد و می توان آن را با ارده کنجد مصرف نمود که ارزش غذایی آن چند برابر می شود و بسیاری از افراد آن را برای وعده صبحانه استفاده می کنند که انرژی مورد نیاز بدن را در طی روز تأمین می کند. شیره انگور برای بیمارانی که دوره نقاهت را می گذرانند، بسیار مفید باشد، زیرا سرشار از مواد مغذی بوده و ارزش غذایی بالایی دارد.

در تولید شیره انگور به روش صنعتی ابتدا انگور را شستشو داده و سپس وارد دستگاه دانه کن می کنند، بعد از آن به بخش خردکن انتقال داده می شود که با عبور دادن از فیلتر های مخصوص تفاله و آب آن از هم جدا می شود، عصاره به دست آمده به دیگ های پخت هدایت می شود و باید تا رسیدن به غلظت کافی حرارت ببیند، بعد از قوام آمدن و غلیظ شدن در بسته های استاندارد و بهداشتی قرار می گیرد و به انبار کارخانه منتقل می شود که در داخل و خارج از کشور ارائه می گردد.

1

  1. سلام
    از خواص شیره انگور موارد زیر را داریم:

    بهبود افسردگی و تقویت سیستم ایمنی
    پیشگیری از التهاب و تقویت قلب و کبد
    تقویت کبد و رشد بهتر موها و جلوگیری از ریزش مو
    کمک به غلیظ شدن شیر مادر
    مناسب برای کم خونی، زیرا غنی از آهن است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.