فروش شیره انگور عسلی صد در صد طبیعی

فروش شیره انگور عسلی صد در صد طبیعی از جمله گزینه های پر جست جوی حوزه محصولات جانبی میوه به شمار می رود. چرا که مصرف مقداری شیره ارگانیک و فاقد مواد نگهدارنده از هر لحاظ بهتر از سایر شیرین کننده های مصنوعی است. شیره انگور عسلی به دوشاب نیز معروف بوده و در وعده های مختلف غذایی به اشکال گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش شیره انگور عسلی صد در صد طبیعی

تهیه شیره انگور با کشمش

تهیه شیره انگور با کشمشبی تردید، میوه ها، مهم ترین و خوشمزه ترین خوراکی هایی هستند که طبیعت به صورت کاملاً آماده در اختیار بشر نهاده است. با این وجود، تهیه انواع و اقسام فرآورده های میوه ای از زمان های بسیار دور در سراسر جهان رایج بوده است.
به نظر می رسد که برخی میوه ها برای این منظور مناسب تر باشند. به عنوان نمونه می توان از انگور نام برد که دارای محصولات جانبی مشهوری مثل کشمش و شیره انگور می باشد.
شایان ذکر است که هر کدام از اینها همانند میوه تازه انگور، سرشار از خاصیت بوده و مصارف ویژه خود را دارند.
کمتر کسی است که از ارقام مختلف کشمش جهت صرف میان وعده یا پختن غذاهای خوشمزه و تهیه انواع دسرها استفاده نکرده باشد.

شیره انگور نیز ماده مقوی و فوق العاده مفیدی است که در حالت عادی از جوشاندن آب انگور و غلیظ سازی آن به دست می آید. البته روش های مختلفی برای تهیه شیره انگور وجود دارد. مثلاً می توان این خوراکی شیرین و خوشمزه را با استفاده از کشمش تهیه کرد. به این ترتیب در فصل فقدان انگور نیز امکان درست کردن شیره آن وجود دارد.

برای تهیه شیره انگور با کشمش، کافی است؛ مقداری کشمش را به مدت چند ساعت در آب داغ قرار دهیم؛ به گونه ای که روی آنها را کاملاً بپوشاند. در ضمن بهتر است؛ از انگورهای بی دانه آفتاب خشک (مثل مویز) استفاده شود.
در مرحله بعد، آن را به کمک وسیله ای مثل مخلوط کن، کاملاً له می کنیم؛ تا شیره کشمش خارج شود. پس از صاف کردن این مخلوط، شیره کشمش آماده است. به دلیل خواص فراوانی که دارد فروش شیره انگور پر رونق است.

علت شکرک زدن شیره انگور

شیره انگور، نوعی خوراکی طبیعی شیرین با ارزش غذایی بالا می باشد. اما مسئله ای که اغلب مصرف کنندگان این محصول از آن شکایت دارند؛ آن است که شیره انگور پس از مدتی شکرک می زند.
به راستی علت شکرک زدن این خوراکی خوشمزه چیست؟
به اعتقاد عموم مردم، اگر شیره انگور، کاملاً طبیعی و فاقد شکر باشد؛ هرگز شکرک نخواهد زد. در صورتی که این باور تا حدودی غلط است. چرا که انگور نیز همانند بسیاری از میوه ها، حاوی مقدار زیادی گلوکز بوده و این ماده با حرارت دادن از بین نمی رود. در عوض از دست رفتن مقداری از آب میوه، باعث شیرین تر شدن شیره خواهد شد و در واقع هدف از تولید شیره نیز، بهره گیری از قند طبیعی میوه ها است.

  • بیشتر بخوانید: شیره انجیر
    از طرفی برخی افراد که سابقه تهیه شیره انگور خانگی را دارند؛ معتقداند که غلظت بیش از حد شیره انگور، موجب شکرک زدن آن می شود. این مسئله تا حدودی درست است. اما علاوه بر آن، نگهداری شیره در هوای سرد نیز از دلایل شکرک زدن آن است. به عبارت دیگر شکرک زدن شیره انگور تحت تاثیر دو عامل غلظت شیره و دمای هوا می باشد. یعنی هر چه شیره غلیظ تر و هوا سردتر باشد؛ سریع تر شکرک می زند.
    البته این به آن معنا نیست که شیره های رقیق، اصلاً شکرک نمی زنند؛ بلکه احتمالاً، طی زمان طولانی تری این اتفاق برای آنها می افتد. در بسیاری از موارد با اندکی گرم کردن شیره، شکرک آن از بین رفته و به حالت عادی بر می گردد.

عمده فروشی شیره انگور عسلی

عمده فروشی شیره انگور عسلیعمده فروشی شیره انگور عسلی، تجارت یکی از مهم ترین فرآورده های میوه ای را بر عهده دارد. تهیه شیره انگور با هدف بهره گیری از فواید این میوه پر خاصیت در تمام فصول سال انجام می گیرد. البته به طور کلی این قبیل خوراکی های شیرین و مغذی را بیشتر در هوای سرد مصرف می کنند. چرا که بسیار مقوی بوده و باعث گرم شدن بدن می شوند.

شیره انگور عسلی یا همان دوشاب به صورت عمده یا جزئی فروخته می شود. هر کدام از اینها مشتریان خاص خود را دارند. طبیعتاً قیمت عمده فروشی این محصول، مناسب تر است. قیمت شیره انگور اصل ممکن است گران تر از دیگر شیره ها باشد.
در هر حال مهم ترین دلیل رونق فروش عمده شیره انگور، استقبال مردم از آن می باشد. زیرا مصرف شیره انگور، فواید بسیار زیادی برای بدن دارد؛ که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم:

  • تقویت سیستم ایمنی
  • درمان بیماری های شایع در فصول سرد سال
  • درمان ضعف و کم خونی
  • افزایش حجم عضلات (برای ورزشکاران مفید است)
  • نرم کننده گلو، ضد التهاب و درمان سرفه های مزمن
  • تقویت اعصاب و کاهش افسردگی
  • کنترل فشار خون

به عنوان توضیح بیشتر، باید اضافه کرد که از دیدگاه طب سنتی، طبع شیره انگور، گرم و تر است. به همین علت با اکثر طبع ها سازگار بوده و همه مردم می توانند؛ آن را مصرف کنند. علاوه بر آنچه بیان شد؛ شیره انگور، نیاز بدن به ویتامین های مختلف (به خصوص آ، بی و سی) را رفع می کند.

برترین مراکز عرضه شیره انگور ملایر در کشور

برترین مراکز عرضه شیره انگور ملایر در کشور، یکی از بهترین محصولات حوزه خود را به فروش می رسانند. لازم به ذکر است که شیره عسلی ملایر، محبوب ترین شیره انگور در ایران شناخته شده و معمولاً به روش سنتی تولید می گردد. روستاهای اطراف این شهر، بهترین شیره عسلی را به صورت کاملاً طبیعی و ارگانیک تهیه می کنند.
ملایر از شهرهای مهم و انگورخیز استان همدان می باشد که مصرف انواع شیره در آن رواج دارد.

شیره انگور ملایر، طعم فوق العاده ای داشته و در اغلب نقاط کشور به اشکال گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. مثلاً برخی افراد از این شیره، شربت درست می کنند که با توجه به طبع گرم شیره، بسیار مفید و گوارا خواهد بود. همچنین برای تهیه حلوا به جای شکر می توان از شیره انگور استفاده کرد.
علاوه بر این شیره انگور را در وعده های صبحانه و عصرانه به همراه کره، خامه یا شیر برنج میل می کنند. البته خورن شیره خالی با نان نیز دلچسب خواهد بود.

به علت غنی بودن شیره انگور از فیبر، ویتامین و املاح معدنی، میان وعده ای کامل برای بچه ها به شمار می رود. ناگفته نماند؛ که بر خلاف بسیاری از خوراکی های شیرین، حتی بیمارن دیابتی نیز می توانند؛ این شیره را با اندکی احتیاط مصرف کنند. برای خرید شیره انگور می توانید به مراکز فروش معتبر بروید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.