فروش عمده شیره انگور طبیعی ۲۰ کیلویی درجه یک

شیره انگور که در واقع شهد شیرین و تغلیظ شده ی انگور می باشد، یکی از محصولات فرآوری شده است که از خواص زیادی هم برخوردار است. فروش عمده شیره انگور طبیعی درجه یک، به خاطر خواص دارویی و غذایی، بسیار پر رونق است. این محصول، به ویژه در درمان کم خونی، کارایی ویژه ای دارد و برای افراد مختلف توصیه می شود. این مطلب به فروش عمده شیره انگور طبیعی ۲۰ کیلویی درجه یک می پردازد.

فروش عمده شیره انگور طبیعی 20 کیلویی درجه یک

فروش شیره انگور به صورت کلی و جزئی

فروش شیره انگور به صورت کلی و جزئیجایگاه ویژه ی شیره انگور در صنایع غذایی و دارویی، روند فروش این محصول را با افزایش روز افزون، مواجه کرده است. فروش شیره انگور هم به صورت کلی و هم جزئی انجام می شود. بسته بندی های نیم، یک، دو و سه کیلویی معمولا برای مصرف خانوار و بسته بندی های بیست کیلو گرمی در شیرینی فروشی ها به کار می روند.

نکته ی مهمی که در مورد این محصول وجود دارد، انبار داری و نگه داری راحت آن می باشد. شیره ماندگاری بالایی دارد. لذا بدون دغدغه برای نگه داری، می توان حجم بالایی از آن را خریداری کرد. به همین خاطر بسته های بیست کیلو گرمی، طرفداران زیادی دارند.

فواید شیره انگور طبیعی

فواید شیره انگور طبیعی، بسیار زیاد است. برخی از آن ها به شرح زیر می باشد:

  • این محصول، یک انرژی زای طبیعی و سالم است که عموم افراد می توانند از آن استفاده کنند. افرادی که بدن ضعیفی دارند و معمولا از ضعف عمومی رنج می برند، با مصرف مرتب و روزانه ی آن، می توانند مشکل خود را مرتفع سازند. کودکان می توانند به عنوان یک شیرینی طبیعی به جای تنقلات مضر، آن را در میان وعده های خود بگنجانند. زنان باردار و شیرده نیز از خواص آن، بی بهره نخواهند بود. غلظت شیر مادر با مصرف شیره ی انگور افزایش می یابد.
  • خاصیت مهمی که همه افراد با آن آشنایی دارند، خون ساز بودن شیره است. وجود آهن فراوان در آن سبب افزایش رشد سلو ل های قرمز خون و گردش خون بهتر در سطح بدن می شود و جایگزین مناسبی برای قرص های آهن خواهد بود. لازم به ذکر است که ترکیب این شیره با شیره ی خرما و شیره ی توت، در رفع کم خونی تاثیر فوق العاده ای دارد.
  • این محصول شیرین و خوش طعم، ملین نیز هست و به عملکرد بهتر روده ها و رفع تنبلی آن ها کمک زیادی می کند. یبوست که به یک بیماری رایج در همه ی سنین، تبدیل شده است، با مداومت بر مصرف آن به راحتی برطرف خواهد شد.  تاثیر مثبت این  محصول در هضم غذا نیز به اثبات رسیده است. معده های ضعیف نیز به همین طریق، تقویت می شوند.
  • شیره طبع گرمی دارد. به همین خاطر می تواند همراه و یا بعد از غذا های سرد مصرف شود و به اصطلاح مصلح آن ها باشد. در فصل پاییز و زمستان، استفاده از شیره به ویژه برای سوداوی مزاج ها بسیار کارساز است.
  • یکی دیگر از فواید شیره انگور اصل، تقویت حافظه و بر طرف نمودن سری مغز می باشد. اطبای سنتی معتقدند که شرایط جامعه ی امروزی که با تنش های مختلف روحی و روانی مواجه است، سبب سردی مغز شده و مشکلاتی هم چون آلزایمر و ضعیف شدن حافظه را به دنبال دارد. از این رو مصرف شیره ی انگور، می تواند راهکار مناسبی برای آن باشد. افرادی که فعالیت ذهنی بالا دارند، مانند دانش آموزان و داوطلبان کنکور، بهتر است این شهد را فراموش نکنند. به ویژه برای حضور در جلسات امتحان، مصرف این شیره می تواند به نشاط و شادابی بیشتر فرد منجر شود.
  • شیره ی انگور، یک آرامش بخش طبیعی هم محسوب می شود. افرادی که اضطراب و دلشوره ی دائمی دارند و این امر موجب به کم خوابی و یا بی خوابی در آن ها شده است، باید آن را در رژیم غذایی خود جای دهند.
  • عملکرد قلب و عروق هم تحت تاثیر استفاده از شیره، بهبود می یابد. افراد دیابتی از قند طبیعی آن بهره مند می شوند و یک جایگزین طبیعی برای قند و شکر خواهند داشت. البته فواید بی شماری برای شیره انگور وجود دارد که در این مطلب نمی گنجد.

بازار شیره انگور ایران در سراسر کشور

بازار شیره انگور ایران در سراسر کشوربازار شیره انگور در سراسر کشور، در همه ی فصول رونق دارد. گفتنی است که شیره انگور ایران به خاطر تنوع در ارقام و واریته های انگور، دارای طعم ها و مزه های متفاوتی می باشد که هر یک به نوعی مشتریان و متقاضیان خود را دارند.

خواص بی نظیر این محصول، سبب شده است که همواره در لیست خرید خانوار ها وجود داشته باشد. وجود باغات انگور در برخی شهر های کشور، تولید شیره انگور و فروش آن را به یک حرفه برای مردم آن شهر تبدیل کرده است. به نحوی که از  این طریق امرار معاش می کنند.

با توجه به این که انگور در اواخر تابستان و اوایل پاییز برداشت و برای تهیه ی شیره آماده می شود، بازار فروش شیره ی انگور تازه در این مواقع بسیار داغ تر و پر رونق تر خواهد بود. خیلی از افراد علاقه ی شدید به شیره ی تازه و هم چنین کف شیره دارند. خرید شیره انگور در بازار بسیار پر رونق است که علت آن نیز به دلیل فواید و ویژگی که دارا بوده دارد.

کاربرد های مختلف شیره انگور

شیره ی انگور کاربرد های مختلفی دارد. این محصول شیرین و فرآوری شده می تواند به عنوان یک وعده ی غذایی کامل مصرف شود. هم چنین برای تهیه ی شربت قابل استفاده می باشد. شیره ی انگور معمولا همراه با شیر برنج نیز خورده می شود. در شهر های سرد سیری علاقه ی زیادی به خوردن شیره و برف وجود دارد.

در شیرینی پزی ها به ویژه شیرینی پزی های سنتی از این محصول به فراوانی استفاده می شود. با این کار هم مصرف شکر کاهش پیدا می کند و هم طعم شیرینی، طبیعی و خوشمزه تر می شود. از دیگر کاربردهای شیره ی انگور باید به نقش مهم آن در تولید دارو های گیاهی ترکیبی اشاره کرد. این شیره که خود به تنهایی به عنوان یک داروی گیاهی شناخته و به کار می رود، برای ساخت دارو هایی مانند مصفای قلب و مغز نیز مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به قند طبیعی آن، به منظور شیرین سازی و تعدیل مزه دارو های گیاهی که خیلی تلخ هستند هم به کار گرفته می شود.

از دیگر کاربرد های شیره پر خاصیت انگور می توان به تهیه ی سیر ترشی اشاره نمود. برای این که ترشی مزه ی ملسی داشته باشد، مقداری از این شیره به آن اضافه می شود. هم چنین در پخت خورشت فسنجان هم می توان از آن استفاده کرد. قیمت شیره انگور متناسب با بسته بندی که شده متفاوت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.