فروش عمده شیره انگور عسگری درجه یک با قیمت ویژه

شیره انگور عسگری و ارده در بروجرد در واقع آب انگور غلیظ شده است که در اثر حرارت سه چهارم آب آن گرفته شده است و به همین دلیل دارای انرژی و خواص بیشتری نسبت به انگور است و دارای ویتامین ها و املاح بسیاری می باشد. فروش عمده شیره انگور عسگری درجه یک با قیمت ویژه انجام می گیرد و تمامی خریداران عمده در سراسر کشور می توانند به راحتی از خرید ارزان و با کیفیت این محصول بهره مند گردند.

فروش عمده شیره انگور عسگری درجه یک با قیمت ویژه

مشخصات شیره انگور عسگری

مشخصات شیره انگور عسگریمشخصات شیره انگور عسگری و ارده اردکان؛ این محصول از مرغوب ترین انواع شیره انگور می باشد که دارای طعم بسیار لذیذ می باشد و بسیاری از مردم این شیره را می پسندند و مصرف می کنند.

شیره انگور عسگری درجه یک دارای غلظت بیشتر نسبت به دیگر انواع شیره می باشد و همچنین رنگ تیره تری دارد.

بسیاری از مردم این شیره را به نام شیره کشمش می شناسند که در واقع این نام از زبان آذری گرفته شده است که در زبان آذری به انگور عسگری کشمش گفته می شود.

این شیره انگور بسیار مرغوب می باشد و به دلیل طعم فوق العاده و کیفیت عالی آن طرفداران بسیاری دارد.

این شیره دارای خواص بسیار عالی می باشد و مصرف آن برای صبحانه می تواند شروع کننده یک روز پر انرژی و با نشاط باشد زیرا از جمله خواص انگور نشاط آور بودن آن می باشد.

در واقع انگور های عسگری که بسیار شیرین و دارای آب کمتری هستند را پس از آبگیری تحت حرارت قرار می دهند تا آب آنها تبخیر شود و یک شیره عسل مانند با حالت کشدار از آن تولید شود که به آن شیره انگور می گویند و البته فوق العاده انرژی زا می باشد. در هنگام خرید شیره انگور به کیفیت و اصل بودن آن توجه کنید.

شیره انگور خالص چه فوایدی دارد؟

شیره انگور خالص چه فوایدی دارد؟ شیره انگور از گذشته های دور تاکنون در کشور ما تولید شده و مردم همواره این محصول را مصرف نموده و بر اساس تجربه به بسیاری از خواص این محصول مانند انرژی زایی و تقویت کننده بودن آن پی برده اند و همچنین طبیبان حاذق و معروف بسیاری در طول تاریخ آن را برای درمان بسیاری بیماری ها تجویز نموده اند.

از فواید بسیار عالی شیره انگور خونساز بودن آن است و اینکه این محصول تقویت کننده عمومی بدن است و افراد ضعیف و لاغر را درمان می کند.

این محصول در مدت زمان کوتاه انرژی فوق العاده ای را در اختیار بدن قرار می دهد و به همین دلیل به آن معجون می گویند.

شیره انگور دارای املاح مورد نیاز بدن مانند کلسیم، پتاسیم، فسفر، آهن،  منیزیم و همچنین ویتامین A،B،C می باشد.

شیره انگور معده و روده را پاکسازی می کند و باعث دفع اوره و مواد اسیدی مضر می شود و همچنین ضد نفخ می باشد.

این محصول برای پوست بسیار مفید می باشد و مصرف آن به صورت خوراکی و یا استعمال روی پوست باعث سفت شدن و پیشگیری از شل شدن پوست می شود.

شیره انگور تقویت کننده حافظه است و همچنین قدرت یادگیری را افزایش می دهد و البته ضد افسردگی می باشد و مصرف روزانه آن نشاط آور می باشد.

این محصول را به عنوان جایگزین شکر در تولید بیسکویت، کیک، کلوچه، شکلات، بستنی و غیره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد مصرف کنندگان بسیار از این محصولات استقبال می کنند زیرا شیره انگور نسبت به شکر بسیار سالم تر می باشد.

از جمله خواص دیگر شیره انگور تقویت کننده  قلب، درمان یبوست، تسکین دهنده درد های روماتیسمی، درمان ناراحتی های گوارشی و غیره می باشد. همانطور ک در قسمت بالا درمورد خواص آن بیان کردیم که بسیاری ار افراد این محصول را خریداری کرده و مورد استفاده خود و اطرافیان خود قرار می دهند به همین دلیل فروش شیره انگور بسیار بالا می باشد.

معرفی بهترین شیره انگور

معرفی بهترین شیره انگورمعرفی بهترین شیره انگور؛ بهترین شیره انگور دارای غلظت بالا و ماندگاری طولانی می باشد و در واقع در تولید آن استاندارد های لازم به کار برده می شود و توسط برترین تولید کنندگان تولید می شود.

همه ما می دانیم انگور و فرآورده های  آن بسیار مقوی و پر انرژی هستند که از جمله این فرآورده ها شیره انگور می باشد.

شیره انگور به این علت که عصاره تغلیظ شده آب انگور می باشد انرژی و خواص بیشتری نسبت به انگور دارا می باشد.

شیره انگور زرد به دو روش سنتی و صنعتی در کشور ما تولید می شود که هر کدام مزیت هایی دارند و البته هر دو بازار پر رونقی دارند.

تولید شیره انگور به روش صنعتی بدون دخالت دست انجام می گیرد و کاملا بهداشتی می باشد.

در روش تولید انگور به روش صنعتی انگور ها ابتدا توسط دستگاه شسته شده و سپس از خوشه ها جدا می شوند و آب آنها گرفته شده و در دیگ های تحت خلأ در دمای ۶۰ درجه حرارت داده می شوند تا سه چهارم آب آنها تبخیر شود و آنچه باقی می ماند شیره کاملاً بهداشتی و مرغوب می باشد که در بسته بندی های مختلف با تاریخ تولید و انقضا و همچنین مهر وزارت بهداشت به بازار های داخلی و خارجی عرضه می شوند.

شیره سنتی نیز توسط تولید کنندگان شیره انگور تولید می شود که این افراد تجربه لازم را در تولید این محصول دارند و مرغوب ترین انواع شیره انگور را تولید می کنند و مردم این محصول را به جهت طعم فوق العاده و خواص عالی آن می پسندند و مصرف می نمایند. تولید کننده شیره انگور، محصولات با کیفتی را روانه بازار می کنند.

کشور های واردکننده شیره انگور

کشور های واردکننده شیره انگور ایران بسیار گوناگون هستند کشور های اروپایی، روسیه، امارات، ترکیه، عراق، تاجیکستان، آذربایجان، کشور های آمریکای لاتین و غیره می باشند و همان طور که اشاره شد کشورهایی که در واردات محصولات غذایی به کشورشان قوانین بسیار سخت گیرانه دارند مانند کشور های اروپایی مانند آلمان و غیره این محصول را از کشورمان خریداری می کنند و این به معنی کیفیت بسیار عالی شیره انگور ایران می باشد.

شما می توانید شیره کاملاً ارگانیک و درجه یک صادراتی را پس از مشاهده و ارزیابی های لازم در نازلترین قیمت به صورت بسته بندی کاملا بهداشتی و مرغوب در حجم بالا سفارش دهید.

سفارش این محصولات بسیار راحت می باشد و تنها کافیست پس از مشاهده و استعلام قیمت روز این محصولات انواع مورد نظر خود را در حجم تعیبن شده ثبت سفارش نمایید تا در هر جای کشور که هستید برای شما ارسال گردد.

قیمت شیره انگور فوق العاده ارزان و کیفیت آنها بسیار عالی و تضمین شده می باشد و شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم و همچنین چگونگی ارسال و زمان دریافت این محصول با مدیران فروش و کارشناسان این محصول تماس گرفته و این اطلاعات را به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.