فروش و قیمت شیره انگور اراک درجه یک با طعم عالی

در روزهای اخیر با شیوع بیماری کرونا و توصیه پزشکان به مصرف گرمیجات، بازار خرید و فروش شیره انگور و ارده در بروجرد در کشور نیز نسبت به گذشته گرمتر شده است. تاثیرات خوب شیره انگور در جهت افزایش دمای بدن و همچنین افزایش میزان انرژی سبب شده است تا مصرف آن بتواند تا حدی افراد را در مقابل ابتلا به چنین بیماری هایی که بسیار مشابه سرماخوردگی هستند محافظت کند. یکی از برترین تولیدکنندگان انواع شیره انگور واحدهای تولیدی شهرستان اراک است. در ادامه قصد داریم قیمت شیره انگور اراک درجه یک و همچنین نحوه تهیه آن را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

فروش و قیمت شیره انگور اراک درجه یک با طعم عالی

کیفیت شیره انگور اراک

کیفیت شیره انگور اراکشهر اراک به عنوان یکی از شهرستان های که دارای باغات بزرگ انگور بوده و بسیاری از فرآورده‌های به دست آمده از انگور در کشور را تولید می کند، به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان انواع شیرینی جات سنتی انگور در ایران نیز شناخته می‌شود. نمونه های مختلفی از شیره انگور در این شهر تولید می‌شود که هر کدام از آنها به نسبت فرآیند تولیدشان کیفیت و قیمت های متفاوتی دارند.

شیره انگور اراک در شهرهایی مانند تهران و همچنین شهرهای شمالی ایران بسیار شناخته شده است. این محصول پس از تولید در کارخانه های بزرگ و یا کارگاه های کوچک در بسته بندی های مناسب و با استفاده از سیستم حمل و نقل اختصاصی و گاها عمومی به بازارهای بزرگ فروش انواع شیره منتقل می شود.

شیره انگور و ارده اردکان تولید شده در شهرستان اراک طعم منحصر به فردی دارد، اما همانطور که اشاره شد نحوه انجام فرآیند تولید توسط سازنده شیره در طعم نهایی آن بسیار موثر خواهد بود. میزان جوشاندن آب انگور بر روی حرارت و همچنین زمان اضافه کردن خاک سفید به آن می تواند در کیفیت نهایی محصول بسیار موثر باشد. خاک سفیدی که تولید کنندگان اراکی از آن در تهیه شیره انگور خوراکی درجه یک استفاده می کنند دارای املاح معدنی فراوانی بوده و میتواند با از بین بردن الکل موجود در انگور از گندیدن آن جلوگیری کند.

تفاوت شیره انگور سفید و سیاه در چیست؟

اگر از نزدیک با مراحل تولید شیره انگور آشنایی داشته باشید می دانید که شیره تولید شده از انگور به صورت مستقیم رنگ تیره تری دارد. معمولاً تولید کنندگان شیره انگور پس از شستشوی کامل انگور بی هسته، اقدام به جدا سازی شاخ و برگ و چوب های آن کرده و پس از له کردن انگور آن را بر روی آتش تا زمان کاهش حدود دو سوم مقدار آن حرارت می دهند. زمان اضافه کردن خاک سفید به شیره ای که در حال جوشیدن است، بسیار مهم است. معمولاً تولید کنندگان می دهند تا آب انگور اندکی غلیظ تر شود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که افزودن خاک سفید به شیره در حال جوشیدن، به یکباره غلظت آن را افزایش داده و با ایجاد واکنش های شیمیایی مختلف، مرحله نهایی تشکیل شیره را به ثمر می رساند.

اما شیره ای که از این طریق به دست می آید رنگ تیره ای دارد و در لایه های نازک تر، رنگ آن به قهوه ای و شرابی نزدیکتر است. تفاوت این شیرها با شیره های سفید یا زرد موجود در بازار تفاوت میان شیر و کره است. یعنی با میکس کردن و مخلوط کردن شیره و هم زدن آن به مدت طولانی شیره انگور تیره تر از رنگ و گرانروی پایین خود را از دست داده و به شیره زرد سفت تر تبدیل می شود. نگهداری این نوع شیره نسبت به شیره های تیره رنگ بسیار آسان تر بوده و ماندگاری آنها نسبت به شیره انگور اولیه نیز بیشتر خواهد بود. ناگفته نماند که از لحاظ مقدار انرژی و کالری و همچنین خواص مطلوب نیز شیره انگور زرد رنگ از شیره اولیه بسیار غنی تر است.

خرید و قیمت عمده شیره انگور هزاوه

خرید و قیمت عمده شیره انگور هزاوهروستای هزاوه در استان اراک و در نزدیکی شهرستان اراک واقع شده است. اهالی این شهرستان از قدیم الایام در تولید انواع شیره انگور محلی مهارت خاصی داشته اند. آوازه شیره انگور با کیفیت هزاوه به سایر شهرهای بزرگ ایران نیز رسیده است. ناگفته نماند که نوع خاک سفیده مورد استفاده توسط اهالی روستای هزاوه در تولید شیره انگور مخصوصشان در کیفیت نهایی محصول موثر بوده است.

امکان خرید و فروش شیره انگور با کیفیت هزاوه به صورت عمده و خرده برای افرادی که به دنبال نمونه های پرفروش و باکیفیت آن هستند وجود دارد. شما میتوانید محصول خریداری شده را در بسته بندی های یک کیلویی و یا بسته بندی های بزرگتر که اندازه آنها تا ۲۰ کیلو نیز می رسد خریداری کنید. شیره انگور سفید تولید شده در روستای هزاوه نیز جزو باکیفیت ترین شیوه های تولید شده در مناطق مرکزی ایران به شمار می آید.

رقبای دیگر شیره انگور هزاوه تولیدکنندگان مختلف این محصول در شهرستان های همدان و ملایر و شهرستان تاکستان هستند. خرید شیره انگور با کیفیت در میان این همه تولیدکننده بزرگ برای افرادی که تجربه کمتری در زمینه خرید انواع شیوه به صورت عمده یا خورده دارند کاری بس دشوار به نظر می رسد. اما مشاوره با افراد با تجربه و کسانی که انواع شیره های تولید شده در ایران دسترسی دارند، می تواند شما را در انتخاب محصول مناسب یاری کند.

ارسال نمونه شیره انگور به سراسر کشور

تولید کنندگان شیره انگور سفید در ایران که برای تولید چنین محصولی زمان هزینه و زحمت بسیاری را خرج می کنند، با اطمینان از کیفیت و کارایی محصول خود، آماده ارسال نمونه های شیره انگور تولیدی توسط خودشان به سراسر کشور هستند. امکان تست محصولات شیرهای در بسته بندی های کوچک تر که اصطلاحاً به آن ها بسته بندی تست گفته می شود توسط برخی از تولید کنندگان معتبر برای مشتریان این محصول فراهم شده است.

خریداران عمده انواع شیره انگور اصل که قصد خرید مقدار بالایی از محصول تولید شده در کارخانه یا کارگاه را داشته باشند، می توانند با سفارش بسته بندی تست محصول از کیفیت و سلامت نمونه ارائه شده به آنها مطمئن شوند. امکان ارسال این محصولات به شمال یا جنوب کشور و مناطق دوردست نیز وجود دارد. تنها لازمه دستیابی به این محصول پرفروش که در روز های اخیر فروش بهتری را هم تجربه می کند برقراری تماس با فروشنده معتبر و یا ثبت سفارش آن از طریق اینترنت می باشد. شما میتوانید پس از ثبت سفارش محصول مورد نظر را تا رسیدن به آدرس اعلام شده توسط خودتان، از طریق کد رهگیری و بارکد پستی محصول پیگیری کنید، تا از زمان رسیدن آن به دستتان مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.