قیمت جدید عمده شیره انگور عسلی طبیعی

انگور میوه ای با طعم شیرین و لذیذ است که انواع مختلفی همچون انگور سیاه، سبز، قرمز و … دارد. شیره ی انگور یکی از فرآورده های پر مصرف این میوه ی خوشمزه می باشد که به روش سنتی و صنعتی تولید و به بازار عرضه می گردد. شیره ای که از انگور گرفته می شود سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای بدن می باشد. قیمت عمده شیره انگور عسلی طبیعی با توجه به نوع و بسته بندی و …. متغیر می باشد.

قیمت جدید عمده شیره انگور عسلی طبیعی

انواع شیره انگور پر مصرف

انواع شیره انگور پر مصرفشیره ی انگور انواع مختلفی دارد و بر اساس کیفیت و نوع آن قیمت گذاری می شود. شیره انگور عسلی، سفید و سیاه نمونه هایی از این محصول می باشند که در سایر نقاط کشور تولید می شوند. انواع شیره انگور به روش صنعتی و سنتی با کیفیت های مختلف تولید شده و به سراسر ایران توزیع و ارسال می شوند.

شیره انگور اصل ارگانیک در میان شیره های مختلف طرفدار بیشتری دارد و به عنوان یک داروی طبیعی و گیاهی در طب سنتی برای بیماران مختلف تجویز می شود. این محصول بسیار انرژی زا بوده و برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر و مفید می باشد. انگور طبیعتی گرم دارد و شیره ای که از آن حاصل می شود تمام خواص میوه ی تازه را به صورت فشرده در خود جای داده است.

در روش سنتی انگور را در در دیگ های سرباز ریخته و به میزان وزن انگور به آن آب اضافه می کنند. سپس با حرارت ملایم آن را ساعت ها می جوشانند تا مقدار مشخصی از آب آن تبخیر شود و به غلظت مورد نظر برسد. سپس برای شیرین کردن شیره انگور و حذف مواد زائد به آن خاک رس اضافه کرده و از صافی رد می کنند.

شیره انگور عسلی یکی از انواع شیره پرمصرف در کشورمان می باشد. شیره ی انگور برای کسانی که مبتلا به فقر آهن و کم خونی می باشند بسیار مفید بوده و مصرف روزانه آن می تواند بخش زیادی از نیاز بدن به آهن را تامین کند. علاوه بر این کسانی که دچار خستگی و سستی بدن هستند و از ضعف عمومی رنج می برند می توانند با مصرف شیره انگور انرژی زیادی به دست بیاورند.

شیره انگور عسلی کجا تولید می شود؟

تولید شیره انگور عسلی در شهرهای مختلف ایران از جمله ملایر که تاکستان های انگور به فراوانی در آنجا وجود دارد، انجام می شود. شیره انگور عسلی مرغوب طعم بی نظیری دارد و از آن می توان به عنوان میان وعده و یا صبحانه استفاده کرد. این محصول بسیار مقوی و مغذیست و مصرف آن برای حفظ سلامت بدن به همه ی افراد توصیه می شود.

شیره ی انگوری که سالم و طبیعی باشد پر از خواص دارویی و ارزش غذاییست. در انتخاب این شیره باید دقت کنید طعم ترشیدگی و یا کپک ندهد و بدون مواد افزودنی و مواد نگهدارنده ی شیمیایی باشد تا بتوانید از تمامی خواص آن بهره مند شوید. در شهر های مختلف ایران از جمله همدان، اراک، اردبیل و … به دلیل وجود درختان زیاد انگور، فرآورده های آن نیز شامل شیره، کشمش و رب انگور به فراوانی تولید می شوند.

نحوه ی تولید شیره انگور در کیفیت آن تاثیر بسزایی دارد. خاک رسی که در شیره انگور ریخته می شود باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا طعم شیره ی تولید شده شیرین شود و مواد زائد آن به طور کامل حذف شود. در واقع قیمت انواع شیره انگور با توجه به کیفیت آن متفاوت می باشد.

می توانید از شیره انگور به عنوان جایگزین مناسب به جای شکر برای تولید انواع شیرینی جات و دسر استفاده کنید. امروزه به دلیل وجود بیماری های مختلف انسان ها بیشتر به دنبال داروهای گیاهی و طب سنتی هستند. زیرا داروها مواد شیمیایی و سمی در بدن به جای می گذارند که در طولانی مدت ممکن است به بافت های بدن آسیب برسانند. شیره ی انگور بسیار انرژی زاست و می تواند برای افراد ضعیف و لاغر موثر باشد.

طعم و رنگ شیره انگور عسلی

طعم و رنگ شیره انگور عسلیشیره انگور به دلیل خواص بالایی که دارد از محبوبیت زیادی در میان انواع مختلف شیره ها برخوردار است. طعم بی نظیر شیره انگور مورد پسند همه ی مزاج ها و سلیقه هاست. اگر به دنبال یک صبحانه و میان وعده مقوی و انرژی زا هستید پیشنهاد ما به شما شیره انگور عسلی می باشد. این محصول طبیعی علاوه بر تامین انرژی روزانه ی شما، بدنتان را از ابتلا به بیماری های مختلف حفظ می کند.

طعم شیرین و طبیعی شیره ی انگور می تواند جایگزین مناسبی به جای قند و شکر مصنوعی و مضر باشد. شیره انگور سفید اصل محافظ و تقویت کننده سیستم تنفسی، حلق، گلو و ریه می باشد. علاوه بر این یبوست را برطرف کرده و باعث بهبود عملکرد سیستم گوارش، معده و روده می شود. شیره ها نه تنها خواص میوه ی اصلی را از دست نمی دهند بلکه تمامی خواص آن ها را به صورت فشرده در خود جای می دهند.

بدن انسان برای ادامه ی فعالیت و حیات، نیاز به ویتامین های مختلف و املاح معدنی ضروری و مهم دارد که درصد بالایی از این مواد از طریق مصرف مواد غذایی سالم و طبیعی وارد بدن می شود. بنابراین اگر می خواهیم بدنمان مستعد بیماری های مختلف نشود و در برابر آن ها به خوبی مقابله کند باید با مصرف مواد غذایی سالم و مقوی املاح ضروری را برای بدن خود تامین کنیم.

بهترین قیمت شیره انگور در بازار کشور

شیره ی انگور در بازار کشور بسته به کیفیت و نوع آن قیمت های متفاوتی دارد. در تهیه و خرید شیره انگور عسلی باید به رنگ ظاهری و طعم آن توجه نمایید تا بتوانید محصولی اصل و طبیعی تهیه کنید و از خواص آن بهره مند شوید. خرید مستقیم از مرکز فروش  میتواند بهترین روش برای تهیه ی این محصول باشد.

کشور ما یکی از تولید کنندگان بزرگ شیره ی انگور در جهان به شمار می رود. هرساله مقدار زیادی از این محصول در داخل و خارج کشور توزیع و ارسال می گردد. خرید شیره انگور بدون واسطه و بصورت مستقیم از تولید کننده در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد و می توانید محصول مورد نظر خود را نصف قیمت بازار خریداری کنید. بزرگترین توزیع کنندگان انواع مختلف شیره انگور در کشور بهترین شیره انگور را با قیمت ویژه در اختیار خریداران قرار میدهند.

بهترین قیمت شیره انگور در بازار کشور را می توانید در همین سایت مشاهده کنید. شیره انگور عسلی با کیفیت درجه یک و با نازلترین قیمت به سایر نقاط کشور ارسال و توزیع می گردد و لازم به ذکر است که در بسیاری از فروشگاه آنلاین شیره انگور را با بسته بندی های فوق العاده جذاب به فروش می رسانند.

1

  1. من از شما میخوام خرید کنم و برام مهم که خیلی غلظت نداشته باشه… با توجه به توضیحاتتون راغب شدم که سفارش بدم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.