قیمت خرید شیره انگور اراک در نقاط مختلف ایران

شیره انگور یکی از سالم ترین و مغذی ترین مواد غذایی است که از انگور های شیرین و رسیده تهیه می شود و در صورت اصل بودن تقریبا تمام خواص میوه انگور را دارا می باشد. برای استعلام قیمت خرید شیره انگور اراک در نقاط مختلف ایران به سایت های تخصصی عرضه اینترنتی و آنلاین این محصول مراجعه کنید.

قیمت خرید شیره انگور اراک در نقاط مختلف ایران

شیره انگور هزاوه اراک را از کجا بخریم؟

شیره انگور هزاوه اراک را از کجا بخریم؟

روستای هزاوه از توابع استان مرکزی است که مرغوب ترین انگور این استان در این روستا کشت می شود. کوره های شیره پزی در اوایل پاییز در اکثر خانه های این روستا روشن است. در این زمان باغ داران انگور های رسیده را از باغ های هزاوه جمع آوری کرده و در حوضچه های مخصوص له می کنند و خاک مخصوص سفیدی را به آن اضافه می کنند. با جدا کردن آب انگور و حرارت دادن به آن شیره انگور مرغوب و خوش طعم هزاوه آماده می شود که خواص درمانی فراوانی دارد و برای عرضه و پخش روانه بازار فروش می شود. این نمونه بیشتر در نمایندگی های معتبر استان اراک یافت می شود ولی در صورت سفارش به سایر شهر های کشور هم ارسال می شود.

قیمت شیره انگور سفید ۹۰۰ گرمی

با افزایش اشتغال ذهنی و کار روزانه مسأله ای که بسیاری را افراد را درگیر کرده مشکل حافظه است حتما شما هم در طول روز با افرادی روبرو می شوید که از فراموشی مسائل رنج می برند و به دنبال راهی برای رفع مشکل خود هستند، مصرف شیره انگور سفید به این افراد کمک می کند تا حافظه خود را تقویت کنند. افرادی که تحرک کمتری دارند اگر قصد چاقی نداشته باشند، در صورت مصرف این نمونه باید ورزش یا پیاده روی را در برنامه روزانه خود قرار دهند تا از عارضه چاقی پیشگیری کنند.

شیره انگور در فروشگاه های عرضه مواد غذایی به تنهایی یا در ترکیب با شیره خرما و توت و انجیر به نام چهار شیره به فروش می رسد. ترکیب شیره انگور با سویق معجونی بوجود می آورد که مصرف آن موجب تقویت بدن می شود. قیمت شیره انگور سفید ۹۰۰ گرمی در صورت خرید عمده بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر است. خرید شیره انگور ظرفی، برای مصرف روزانه مناسب تر است. افراد دیابتی گرچه شیره خرما را در مقادیر اندک می توانند مصرف کنند ولی در مصرف شیره انگور باید احتیاط کنند چون میزان قند بالایی دارد که برای آن ها مضر است. اگر به هنگام خوردن شیره انگور دچار جوش د صورت و بدن می شوید می توانید این عوارض را با خوردن میوه های تازه با طبیعت سرد بر طرف کنید.

شیره انگور و خواص فوق العاده آن

شیره انگور و خواص فوق العاده آن

برای داشتن زندگی سالم و پر نشاط شیره انگور و خواص فوق العاده آن را به یاد داشته باشید. مزاج شیره انگور در طب سنتی گرم و تر ذکر شده است که برای خونسازی بسیار مفید است پس افرادی که کم خونی دارند یا میزان پلاکت خونشان پایین است و همینطور کسانی که دچار غلبه سودا یا بلغم هستند برای اصلاح مزاج می توانند از این شیره در کنار غذا های روزانه خود استفاده کنند، با استفاده از این نمونه می توان شربت گوارایی تهیه کرد و در طول روز با نوشیدن آن از خواص بی نظیرش بهره مند شد. برای تولید شیره انگور به یک فرد متخصص و کار بلد نیا.

همچنین از شیره انگور در تهیه بسیاری از مربا ها، دسر ها، شیرینی ها و … می توان استفاده کرد، به عنوان مثال اگر کدو تنبل را همراه شیره انگور بپزید،  یک مکمل غذایی سرشار از زینگ و ویتامین های متنوع درست کرده اید که می تواند برای کودکان و حتی بزرگسالان بسیار مفید باشد. کسانی که یک دوره ببماری سخت را پشت سر گذاشته اند یا به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته اند برای رفع مشکل ضعف عمومی بدن می توانند این شیره را به اشکال متنوع مصرف کنند. استفاده مستقیم از شیره بر روی پوست صورت به سفت شدن پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن کمک می کند و از ایجاد چین و چروک و لک بر روی صورت پیشگیری می کند. این ماده مفید بقایای غذا را از روده و معده پاک می کند و موجب دفع مواد زاید مثل اوره می شود و برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کبد مفید است.

در اوایل بارداری به مادران توصیه می شود این شیره را برای رفع خونریزی های اولیه مصرف کنند چرا که این ماده با تأثیر بر بهبود عملکرد تخمدان ها و دستگاه تناسلی مشکلاتی از این قبیل را مرتفع می کند.

ویتامین های موجود در شیره انگور

شیره انگور سرشار از ویتامین های گروه A ،B ،C فسفر، آهن، منیزیم و کلسیم است. مصرف این ماده غذایی برای کودکان و زنان باردار به صورت ویژه توصیه می شود. این فراورده با دارا بودن مواد مغذی فراوان برای رشد کودکان بسیار مفید است و منبع مناسبی برای تأمین کالری مورد نیاز برای فعالیت های روزانه آنهاست که از ضعف و خستگی آنها در طول روز می کاهد و انرژی از دست رفته بدن را جبران می کند. جالب است بدانید که مصرف این شیره در طول دوران شیردهی باعث افزایش غلظت شیر ماد شده و کیفیت آن را بهبود می بخشد پس اگر شیر مادر رقیق باشد می تواند در کنار سایر درمان ها از ازن شیره هم در برنامه غذایی خود استفاده کند.

یکی از بهترین زمان ها برای مصرف شیره انگور فصل سرد زمستان است . از بیماری های شایع در فصل زمستان سرما خوردگی است که سیستم تنفسی را در گیر کرده و عوارضی چون تنگی نفس و سرفه را در پی دارد با مصرف این ماده غذایی علاوه بر ازنکه می توانید با تقویت سیستم ایمنی  از این بیماری پیشگیری کنید، در صورت ابتلا برای رفع التهاب گلو و سینه متوانید از آن بهره ببرید. اگر از آن دسته افرادی هستید که لاغرید و قصد افزایش وزن دارید لازم است مصرف روزانه شیره انگور را فراومش نکنید چون با داشتن کالری زیاد باعث افزایش وزن بدن شده و حجم عضلات بدن را زیاد می کند.

مصرف این نمونه در تسکین درد آرتروز و درمان روماتیسم مؤثر است و به درمان ضعف اعصاب کمک می کند، تنش ها و استرس های زندگی روزانه باعث بوجود آمدن درد هایی در بدن می شود که ناشی از فشار عصبی است در این شرایط مصرف ترکیبی شیره و ارده کنجد بسیار کمک کننده است. این محصول دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد که به همین دلیل فروش شیره انگور در بازار بسیار پر رونق است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.