قیمت خرید عمده شیره انگور اراک در بازار تهران

شیره انگور از جمله فراورده های بسیار مفیدی است که از میوه انگور تولید می شود و خواص فراوانی دارد. قیمت شیره انگور اراک در بازار تهران برای خرید عمده به صورت به روز توسط فروشندگان تعیین می شود.

قیمت خرید عمده شیره انگور اراک در بازار تهران

انواع شیره انگور اراک

انواع شیره انگور اراک

شیره انگور خالص و مرغوب دارای خاصیت های درمانی فوق العاده ای است که ارزش غذایی آن را افزایش می دهد. این فراورده خاصیت پاک کنندگی دارد و اوره و اسید های غیر مفید را از بدن دفع می کند و ضد نفخ است. همچنین این نمونه سرشار از مواد مغذی و ویتامین هایی است که برای سلامت پوست مفید است به طوری که حتی از آن به صورت مستقیم می توان بر روی پوست استفاده کرد و به این شیوه پوست هایی که دچار لک شده اند بهبود می یابند و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند جالب است بدانید که عصاره انگور در ساخت بسیاری از لوازم آرایشی، بهداشتی به کار گرفته می شود.

انواع شیره انگور اراک در بسته بندی های حجمی متنوع در بازار موجود است. مصرف شیره انگور تأثیر بسزایی در درمان بیماری هایی نظیر رماتیسم، زردی یا یرقان، ضعف اعصاب، کک و مک و امراض شریانی و وریدی دارد. اگر دچار خواب رفتگی اندام ها به ویژه در اندام تحتانی هستید یا سرگیجه ناشی از کم خونی دارید یا به تازگی بیماری را پشت سر گذاشته اید و در دوران نقاهت به سر می برید، مصرف شیره انگور را فراموش نکنید.

بازار شیره انگور ایران کجاست؟

شیره انگور بسیار پر کالری است و مصرف مقدار کمی از آن می توان انرژی از دست رفته بدن را جبران کند. کودکان و نوجوانان برای رشد خود و دریافت انرژی روزانه به مواد غذایی مفید نیاز دارند و این نمونه با دارا بودن ویتامین های آ، ب، ث، آهن، فسفر، منیزیم و کلسیم یکی از سالم ترین و مقوی ترین منابع غذایی محسوب می شود که والدین می توانند در برنامه غذایی لرزندانشان از آن استفاده کنند و در صورت مصرف روزانه آن از ضعف و سستی آن ها در انجام فعالیت های روز مره پیشگیری کنند.

یکی از دغدغه های مردم در فصل زمستان این است که چگونه می توان از بروز بیماری هایی نظیر سرماخوردگی پیشگیری کرد، برای این منظور می توانید شب ها قبل از خواب یکی دو قاشق شیره انگور میل کنید، علاوه بر این مصرف این شیره درد سینه و سرفه های مزمن را در زمان سرماخوردگی تسکین می دهد، چون خاصیت ضد التهاب و نرم کنندگی دارد. افرادی که به کم خونی مبتلا شده اند با مصرف این محصول می توانند علائم بهبودی را در خود مشاهده کنند. کسانی که شیره انگور خالص را نمی پسندند می توانند آن را در ترکیب با غذاهایی نظیر شیربرنج، سمنو یا به صورت ترکیب با ارده میل کنند.ترکیب شیره با ارده پلاکت های خون را افزایش می دهد پس برای افرادی که سطح پلاکد مونشان پایین است توصیه می شود در وعده صبحانه از این ماده غذایی غافل نشوند.

  اگر مایلید بدانید، بازار شیره انگور ایران کجاست، به این نکته توجه داشته باشید که در برخی از شهر های ایران کشاورزان گستره وسیعی از زمین های زراعی خود را به کشت انگور اختصاص داده اند و به این ترتیب برداشت انگور و تولید فراورده های حاصل از آن در این شهرها بسیار زیاد است. ولی همین تولید کنندگان محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کنند و نیاز بازار داخلی را تأمین می کنند، پس شما از هر نقطه ایران می توانید برای خرید شیره انگور طبیعی به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنید.

خصوصیات شیره انگور اصل و راه های تشخیص آن

خصوصیات شیره انگور اصل و راه های تشخیص آن

از نظر طب ایرانی اسلامی شیره انگور دارای طبع گرم بوده و باعث تولید خون سالم و طبیعی و عاری از مواد زائد در بدن می شود. بسیار انرژی بخش بوده و وزن بدن را زیاد می کند، با مصرف شیره تنگور حجم عضلات بیشتر می شود به همین سبب به کسانی که کارهای سنگین بدنی انجام می دهند پ به انرژی زبادی احتباج دارند هم چنین کسانی که بدن سازی می کنند مثل ورزشکاران توصیه می شود شیره انگور را در سبد غذایی روزانه خود قرار دهند.

برای آشنایی با خصوصیات شیره انگور اصل و راه های تشخیص آن باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. یکی روش های تشخیص شیره اصل طعم و مزه آن است، مسلم است که شیره انگور باید طعم بسیار شیرینی داشته باشد ولی نباید با خوردن آن مزه شکر احساس شود بلکه باید انگور های شیرینی که در تهیه آن به کار رفته این طعم را به آن بخشیده باشد. خالص بودم نمونه از دیگر فاکتور های مهمی است که باید به آن توجه شود. در تولید این محصول از خاک سفید برای گرفتن اسیدیته انگور استفاده می شود که محصول نهایی ترش مزه نباشد حال اگر این خاک در شیره باقی بماند سبب ناخالصی شیره خواهد شد. غلظت از دیگر موارد شناسایی شیره اصل است، هنگام پخت شیره سعی می شود که رطوبت آن به طور کامل گرفته شود و شیره غلیظ تر شود، در این صورت ماندگاری آن بالاتر رفته و شرایط نگهداری آن ساده تر خواهد بود در روش پخت سنتی این غلظت را به صورت چشمی تشخیص می دهند و در روش صنعتی غلظت مناسب با برنامه برای دستگاه تعریف می شود. رنگ شیره هم می تواند در تشخیص اصالت آن به شما کمک کند معمولا شیره هایی که به روش سنتی در حرارت بالا تولید می شوند، رنگ تیره تری دارند ولیدر روش تولید صنعتی اگر شیره در دیگ های تخت خلاء و با حرارت غیر مستقیم تولید شود، رنگ روشن تری خواهد داشت.

طرز تهیه شیره انگور سالم

معمولا برای تهیه شیره انگور سالم که به آن دوشاب هم می گویند، در ابتدا آب انگور های رسیده و سالم و شیرین را گرفته و سپس آن را صاف می کنند و حرارت می دهند تا زمانی که سه چهارم آب موجود در آن تبخیر شود و در این مرحله به آن خاک رس اضافه می کنند و اجازه می دهند تا جرم آن ته نشین شود، اضافه کردن خاک برای شیرین کردن و صاف کردن دوشاب است تا وقتی که خاک به آن نزده اند، شیره انگور شیرین نبوده و ناصاف است، در نهایت شیره ای مرغوب گفته می شود که رنگ آن شفاف بوده و از هر گونه ناخالصی پاک بوده و خاک آلود نباشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.