قیمت روز شیره انگور عسلی با کیفیت تضمینی در ایران

انگور یکی از محصولاتی است که برای تمام جهانیان محبوب است، این میوه یکی از عجیب ترین محصولات کره خاکی است که در هر حالتی قابل استفاده و مصرف است، زمانی که هنوز ترش است از آن آب غوره می گیرند زمانی که اندکی می رسد تبدیل به سرکه می شود و پس از رسیدن کامل کشمش می شود، حتی برگ و ساقه های تازه آن را نیز بسیاری مصرف می کنند، در این میان یکی از پر مصرف ترین فرآورده های انگور، شیره آن است.

شیره انگور در ایران در شهر هایی که محل کشت انگور هستند یافت می شود و انواع شیره انگور را می توان تهیه کرد، قیمت روز شیره انگور سفید عسلی در ایران نیز متناسب با قیمت میوه خام آن است.

قیمت روز شیره انگور عسلی با کیفیت تضمینی در ایران

قیمت هر کیلو شیره انگور عسلی چقدر است؟

قیمت هر کیلو شیره انگور عسلی چقدر است؟کشور ما ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان عرصه کشاورزی است که توانسته تولیدات مختلف خود را با روش های کشاورزی صنعتی افزایش دهد، ایران در برخی تولیدات رتبه های اول و دوم را در جهان صاحب است، رتبه اول صادرات زعفران، رتبه اول صادرات پسته، رتبه اول صادرات انگور، رتبه دوم صادرات بادام، رتبه دوم صادرات مرکبات و … که همگی نشان از کیفیت و قدرت صنعت کشاورزی ایران دارد.

در کشور ما انگور در مناطق مختلفی کشت می شود و تقریبا در بیشتر ایران بوته آن کاشته شده است، اما در برخی شهر ها این میوه بهتر عمل آمده و محصول شیرین تری را می دهد، از جمله این شهر ها را می توان به تاکستان و ملایر اشاره کرد که تولید انبوه انگور را دارند.

تولید انبوه انگور تنها به منظور مصرف میوه اصلی آن نیست و اغلب به تولید فرآورده های میوه همچون شیره ختم می شود، شیره انگور یکی از مواد غذایی است که سابقه مصرف آن به بیش از هزار سال قبل باز می گردد، این ماده شیرین که عموماً رنگی تیره دارد، هم اکنون نیز در میان آحاد مردم پر مصرف است و در فرهنگ غذایی اغلب مردم جا دارد، شیره انگور دارای خواص دارویی و درمانی منحصر به فردی نیز می باشد و جانشینی عالی برای قند های مصنوعی و کارخانه می تواند باشد.

انگور هایی که عموماً طعم شیرینی دارند برای تولید شیره استفاده می شوند، تولید زیاد انگور در کشور و افزایش مصرف و تقاضا شیره آن باعث شده شرکت های مختلفی برای تولید شیره انگور دست به کار شوند، در حال حاضر نیز تولید کنندگان معتبری شیره انگور را تولید می کنند، قیمت شیره انگور تولیدی توسط این شرکت ها با توجه به قیمت روز انگور تعیین می شود اما اغلب شیره ای با قیمت به صرفه عرضه می کنند.

شیره انگور ملایر درجه یک با ضمانت برگشت

ملایر شهری در جنوب شرقی استان همدان است که دارای مردمانی شیرین سخن و خونگرم است، مردم پر تلاش ملایر با تلاش و پشتکار فراوان توانسته اند شهر خود را به یکی از مراکز اصلی تولید انگور در ایران تبدیل کنند، هم اکنون انگور ملایر و به خصوص شیره انگور های این منطقه از شهرت به خصوصی برخوردار است اغلب مردم در ایران نیز از شیره انگور این شهر حداقل یکبار استفاده کرده اند و می دانند که کیفیت و مرغوبیت انگور ملایر در دنیا کم نظیر است.

همین ظرفیت بالای شهر ملایر برای تولید انگور و شهرت شیره انگور ملایر باعث شده است که تولید کنندگان مختلفی وارد عرصه تولید شیره انگور شوند، این تولید کنندگان با بهره گیری از بهترین دستگاه های تولید شیره و بکار بردن انگور های دست چین شده ملایر توانسته اند شیره های مرغوبی را تولید کننده و نیاز داخلی کشور را به این ماده غذایی سالم و مقوی تامین کنند، در ثانی شهرت شیره انگور ملایر به قدری زیاد شده است که بسیاری از کشور های دنیا به دنبال تهیه شیره انگور درجه یک، تاجران خود را به ایران می فرستند.

تهیه شیره انگور نیز از طریق فروشگاه های مختلفی می تواند صورت بگیرد اما برخی فروشندگان شیره انگور که نمایندگی شرکت تولید کننده را نیز دارند با ضمانت اصالت شیره این محصول را به فروش می رسانند.

تشخیص شیره انگور تقلبی

تشخیص شیره انگور تقلبیمیوه های مختلفی وجود دارند که به علت شهد شیرینی که دارند برای تهیه شیره از آن ها استفاده می شود در این میان شیره درخت انگور به دلیل خواص زیادی که دارد پر مصرف تر و خوش پسند تر می باشد، شیره انگور در بازار شهر های مختلف یافت می شود و امروزه تعداد تولید کنندگان آن نیز زیاد شده است، این افزایش شیره در بازار باعث شده است که شیره انگور تقلبی نیز توسط برخی تولید کنندگان غیر معتبر نیز وارد بازار شود به همین منظور طرفداران این محصول که آن را زیاد مصرف می کنند لازم است آشنایی کلی با شیره خالص داشته باشند.

به طور کلی تشخیص شیره انگور اصل از نوع غیر مرغوب و تقلبی آن کار چندان ساده ای نیست اما حداقل می توان با ویژگی های انگور خالص و اصل آشنا شد. فروش شیره انگور به صورت عمده برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه می باشد.

شیره انگور خالص به هر صورت ویژگی هایی دارد که با کمی دقت می توان آن را از تقلبی آن تشخیص داد، شیره انگور خالص همواره رنگی تیره اما روشن تر از شیره خرما دارد، این ماده طعم شیرین داشته و به هیچ عنوان مزه دیگری نمی دهد، این ماده نباید دارای ذرات و دانه های ریز باشد که به اصلاح به آن ها خاک سفید نیز می گویند، در نهایت می توان به این اشاره داشت که شیره انگور اصل قیمتی منطقی داشته و نباید بیش از حد ارزان باشد.

خواص عجیب شیره انگور

شیره انگور ماده ای است که خواص درمانی و دارویی زیادی دارد، گذشتگان ما همواره از این ماده برای درمان بیماری های مختلف و تامین کمبود های بدن استفاده می کرده اند و مصرف آن درگذشته بسیار مرسوم بوده است، امروزه نیز با شناخت خواص این محصول استفاده از آن بیشتر شده و مردم در غذا های خود از آن استفاده می کنند. کارخانه شیره انگور در تلاش هستند تا محصولات ارگانیک و با کیفیتی را تولید کنند.
شیره انگور طبیعی سرشار از آهن، فولات، منیزیم و انواع ویتامین ها می باشد که این ماده را بسیار مقوی کرده است، شیره انگور انرژی بخش بوده و برای درمان کم خونی و کمبود آهن از آن استفاده می شود، مصرف شیره انگور برای مردم به شیوه های مختلفی صورت می گیرد و بسیاری آن را همراه صبحانه، شیرینی جات، و نوشیدنی ها می خورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.