قیمت روز عمده شیره انگور با تخفیف ویژه

شیره انگور در بازار ایران در قیمت ها و اندازه های مختلف عرضه می شود. در تعیین قیمت روز عمده شیره انگور، مواردی مانند کیفیت محصول، بسته بندی محصول و تازگی محصول اهمیت دارد. به صورت کلی خریدهای عمده به دلیل حجم بالا برای مشتری با قیمت مناسب تری تمام می شود.

اکثر مشتریان خرید عمده شیره انگور مغازه های خشکبار, شیرینی فروشی ها و مراکز معتبر عرضه شیره جات هستند که خرید آنها به صورت عمده است و سعی می کنند محصولی با کیفیت و با تخفیف ویژه خریداری کنند.

قیمت روز عمده شیره انگور با تخفیف ویژه

انواع شیره انگور درجه یک

انواع شیره انگور درجه یکشیره انگور از جمله محصولاتی است که بازار آن در شش ماه دوم سال و در فصل سرما داغ تر است و مشتریان بیشتری دارد. دلیل آن، هم طبع گرمی است که شیره دارد و  هم فصل تولید شیره و تهیه شیره تازه در فصل پاییز است. شیره انگور در مدل های مختلف در بازار وجود دارد. بعضی از شیره ها بسته بندی شده و صنعتی هستند و بعضی فقط در یک ظرف پلاستیکی ریخته شده و به عنوان شیره انگور خانگی به فروش می رسند.

تقریبا هر کدام از این شیره ها مشتری های خاص خودش را دارد و با توجه به سلیقه و اطلاعات خود، بعضی ها نمونه های صنعتی و بعضی دیگر نمونه های خانگی را ترجیح می دهند. اما چیزی که از نظر غذایی تایید شده است، مصرف شیره هایی است که به روش صنعتی تهیه می شود. شیره انگوری که به روش صنعتی تهیه می شود رنگ روشن تری نسبت به نمونه های خانگی دارد و دلیل آن هم درجه حرارتی است که هنگام تهیه شیره انگور به کار می رود. تا خواص میوه در طی تولید حفظ شود و ارزش غذایی خود را از دست ندهد.

شیره انگور امسال را از کجا بخریم؟

در ایران کشت انبوه انگور در شهرها و استان هایی مثل ملایر، آذربایجان غربی، قزوین،کردستان و خود همدان و در بعضی از شهرهای دیگر به صورت پراکنده باعث شده، که همین شهرها نیز مرکز عمده تولید شیره انگور شوند. شیره انگوری که در این شهرها و توسط تولید کننده های واقع در این مکان ها تولید می شود از کیفیت بالاتر و متفاوت تری برخوردار است.

آیا اطلاعات کافی در مورد تشخیص شیره انگور اصل از بدل را داریم؟ بسیاری از ما موقع خرید شیره انگور فله ای اطلاعاتی در این زمینه نداریم و فقط به سخنان فروشنده اکتفا کرده و خرید خود را انجام می دهیم. اما اگر به مواردی دقت کنیم، تا حدودی می توانیم در تشخیص شیره انگور مرغوب موفق باشیم. از جمله این موارد:

۱٫ طعم و مزه شیره انگور است. شیره انگور در نهایت از انگور رسیده تهیه می شود و موقع چشیدن آن باید طعم شیرین انگور را به شما بدهد. بعضی از تولید کننده ها نیز افزودنی هایی مثل شکر را به شیره اضافه می کنند که این نیز باعث از بین رفتن مرغوبیت کالا می شود. نباید شیرینی آن بسیار زیاد و یا کم باشد، بلکه باید طعم انگور رسیده و شیرین را احساس کنید.

۲٫به رنگ شیره انگور باید دقت کرد: شیره انگور از انگورهای سفید و یا سیاه یاقوتی تهیه می شود. بنابراین رنگ آن باید عسلی مایل به قهوه ای یا مایل به خرمایی باشد. حرارت زیاد هنگام پخت شیره در رنگ آن تاثیر مستقیمی دارد و رنگهای تیره نشان دهنده سوختن بعضی از قندها در داخل شیره است که باعث کاهش کیفیت آن می شود.

۳٫ خلوص شیره انگور: در تهیه شیره انگور برای گرفتن اسیدیه انگور از خاک سفید استفاده می کنند تا شیره ترش مزه نشود. در روش های غیر استاندارد بعد از گرفتن اسیدیه شیره، خاک سفید به صورت کامل تصفیه نمی شود و همین امر باعث می شود که خاک در شیره تا حدودی با چشم دیده شود.

۴٫غلظت شیره انگور: در زمان پخت شیره انگور باید تا حد امکان رطوبت گرفته شود. این امر باعث می شود تا ماندگاری شیره انگور بالاتر رود. شیره انگور با کیفیت و غلظت مناسب، کمی حالت کش دار دارد و همانند عسل و کمی شل تر از قاشق خالی می شود.

برای تهیه شیره انگور امسال اگر همه موارد تشخیص شیره اصل را در نظر داشته باشید، به راحتی می توانید شیره انگور درجه یک خریداری کنید.

شیره انگور سفید ملایر ۹۰۰ گرمی

شیره انگور سفید ملایر 900 گرمیملایر یکی از شهر های اصلی در تهیه شیره انگور است. یکی از محصولات و سوغات معروف این شهر، شیره انگور سفید است. تولید کننده شیره انگور در ملایر برای تهیه شیره از گونه های مختلف انگور استفاده می کنند. شیره ای که از انگور سفید تهیه می شود رنگ روشن تری دارد و عموما به آن شیره انگور سفید گفته می شود. ولی شیره ای که از انگورهای رنگ تیره و یاقوتی تهیه می شود رنگ قهوه ای تیره مایل به خرمایی را دارند.

شیره انگور به دو روش سنتی و صنعتی تهیه می شود که نمونه های سنتی و خانگی به صورت کلی رنگ تیره تری نسبت به شیره های تهیه شده به روش صنعتی دارند. شیره انگور با توجه به نوع تولید و حجم آن قیمت گذاری می شود. شیره انگور سفید اصل در ملایر نیز در حجم های مختلف در بازار موجود است. معمولا نمونه های ۹۰۰ گرمی و… آن از قیمت مشخص شده و ثابتی در بازار برخوردار است و به راحتی می توان به صورت عمده و ..تهیه کرد.

مهمترین خواص شیره انگور با خاصیت درمانی

شیره انگور یکی از مفیدترین خوراکی های تهیه شده از میوه انگور است که خواص درمانی که دارد دلیل اصلی محبوبیت آن در کل جهان است. از مهمترین خواص شیره انگور می توان به به چند مورد اصلی اشاره کرد.

۱٫ محافظت از سلامت استخوان ها: شیره انگور منبع بسیار خوبی از کلسیم است, بنابراین مصرف آن برای کودکان و نوجوانان و همینطور برای بانوان در دوران بعد از یائسگی توصیه می شود چون باعث تقویت استخوان ها می شود.

۲٫ بهبود تمایل جنسی: مصرف شیره انگور به تولید سالم هورمون های جنسی کمک می کند

۳٫ مفید برای خون: شیره انگور حاوی مقدار زیادی آهن است و مصرف آن در روز، یک سوم نیاز بدن به آهن را تامین می کند. مصرف مرتب آن باعث رفع کم خونی در بدن می شود.

۴٫ مفید برای دوران بارداری: شیره انگور حاوی مقدار زیادی ویتامین از جمله ویتامین های آ، ب و ث و مواد معدنی مثل کلسیم، آهن، پتاسیم، منیزیم و فیبر است مصرف آن در دوران بارداری و شیردهی بسیار مفید است.

۵٫ محافظت از دستگاه عصبی: شیره انگور به دلیل منیزیم موجود در ترکیب خود، حجم کلسیم موجود در رگ های خونی و عصبی را متعادل می کند و باعث آرامش اعصاب می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.