لباس های مهمانی مناسب برای رویدادهای نسبتا شیک

کد لباس مهمانی برای یکی جیوه قرمز در رادیو قدیمی از این رویدادهای نسبتاً شیک احتمالاً “لباس کوکتل” خواهد بود (اگرچه آنها به اندازه یک مهمانی کراوات مشکی شیک نیستند).

بنابراین یک لباس کوکتل آموزش اسکاج جدید را انتخاب کنید – نمی توانید با یک لباس مشکی کوچک یا یک عدد جواهر یا پاستلی برجسته اشتباه کنید. همچنین می توانید آن را با جداکننده های شیک مخلوط کنید.

این روزها، یک مهمانی کوکتل می‌تواند هر چیزی باشد، از یک مراسم مجلل در جامعه – نشانی از آن شماره پر زرق و برق تا روی زانو از بخش “موقعیت‌های خاص” – تا یک گروه ساده از دوستان که دور یک بشقاب پیش غذا جمع شده‌اند.

جوزف ویلیامسون، استایلیست مد می‌گوید: «مهمانی‌های کوکتل در بیشتر موارد، مجلسی و غیررسمی هستند، بنابراین اگر یک تاپ با جزئیات خاص و دامن یا شلوارهای دوخت، بعلاوه کفش‌های پاشنه بلند یا شلوارهای شیک بپوشید، نمی‌توانید اشتباه کنید».

لباس

از پارچه هایی که بیش لباس مجلسی از حد معمولی هستند، مانند چینو، ژاکت و جین خودداری کنید. همچنین از استایل های فوق کوتاه دوری کنید.

برای بررسی اینکه آیا خط سجاف مناسب است، بایستید و دستان خود را در کنار خود قرار دهید: سجاف نباید از نوک انگشتان شما بالاتر باشد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کیک هویج و دارچین با پف زیاد کنید این است که شهرهای مختلف کدهای لباس مخصوص به خود را دارند. نیازی به فکر کردن زیاد نیست، اما خوب است که به خاطر داشته باشید.

Lauren A. Rothman، بنیانگذار Style Auteur، می گوید: «لباس کوکتل در میامی، صرف نظر از تفاوت های آب و هوا، به همان اندازه در نیویورک شیک و شیک است، در حالی که در سن دیگو، کمی معمولی تر تفسیر می شود، زیرا شهر آرام است. ، یک شرکت مشاوره مد مستقر در واشنگتن دی سی.

  • منابع:
    1. What to Wear to (Pretty Much) Every Occasion
  • تبلیغات: 
    1. برای داشتن زندگی مرفه برنج پس انداز کنید!
    2. مادر پولداری که در مترو های تهران دستفروشی می کند!
    3. تقلب بزرگ در اهدای جوایز اسکار!
    4. فردی که جای ایلان ماسک را خواهد گرفت!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.