لوبیا سرشار از فیبر غذایی و پروتئین می باشد

لوبیا و حبوبات از جمله غذاهایی هستند که دست کم گرفته شده اند. آنها منابع عالی فیبر غذایی، پروتئین، ویتامین B و سایر ویتامین ها و مواد معدنی مهم هستند.
شواهد خوبی وجود دارد که نشان می دهد لوبیا چیتی گلستان آنها می توانند به کاهش قند خون و کمک به بهبود سطح کلسترول کمک کنند.
لوبیا و حبوبات حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که به جلوگیری لوبیا چیتی قرمز از آسیب سلولی و مبارزه با بیماری و دوباره کمک می کند. انواع مختلفی از لوبیا وجود دارد.
لوبیا خشک نیاز به پختن دارد تا به اندازه کافی لطیف شود. لوبیای کنسرو شده و یخ زده معمولاً پس از گرم کردن روی لوبیا قرمز اجاق یا مایکروویو آماده مصرف هستند.
برخی از محبوب ترین انواع لوبیا عبارتند از:
لوبیا لیما
لوبیا سیاه
لوبیا چشم سیاه
لوبیا سویا
لوبیا قرمز
لوبیا گاربانزو
لوبیا دریایی
لوبیا چیتی
لوبیا قرمز
لوبیا منبع عالی پروتئین برای گیاهخواران لوبیا چیتی خمین و وگان ها است. همچنین کالری و چربی اشباع شده آنها نسبت به سایر منابع پروتئینی مانند گوشت و لبنیات پرچرب یا کم چرب کمتر است.
افرادی که به طور منظم لوبیا مصرف می کنند ممکن است کمتر در معرض خطر مرگ ناشی از حمله قلبی یا سایر مشکلات قلبی عروقی باشند.
برخی از مطالعات نشان داده اند که لوبیا به عنوان آنتی اکسیدان و عوامل ضد التهابی عمل می کند. این اثرات می تواند خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد.
لوبیا ممکن است به تثبیت سطح گلوکز خون یا حتی پیشگیری از دیابت کمک کند. لوبیا سرشار از فیبر است که می تواند به کاهش گلوکز خون کمک کند
  • منابع:
    1. ?Beans – Why Are They Important
  • تبلیغات: 
    1. جعبه ای که در آن پر از مواد مخدر یافت شد
    2. رنگ روغنی رئیس جمهور را از تصادف وحشتناک نجات داد
    3. کفش چرم یک شهر را به آتش کشید!
    4. کودکانی که از لوله خرطومی به عنوان سرسره استفاده می کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.