لیست قیمت خرید عمده شیره انگور ملایر ارزان

شیره انگور خالص از آب انگور تهیه می شود و مانند شربت غلیظ می باشد. این ماده مغذی دارای طبیعت گرم و تر است و برای اکثر افراد مفید است. قیمت خرید شیره انگور ملایر ارزان از طریق مختلف قابل بررسی می باشد، اما معمولا معتبرترین مکان ها بهترین گزینه جهت این امر می باشند. لیست قیمت این محصول رامی توان توسط واحدهای فعالی که با تولید کنندگان معتبر در ارتباط بوده بدست آورد. قیمت به همراه کیفیت دو عامل کلیدی در میزان فروش هر محصول و همچنین ایجاد رضایت در بین خریداران می باشد. این یک امر بدیهی است که فروش عمده شیره انگور به مراتب ارزان تر از قیمت های جزئی و خرده فروشی است.

برای تولید شیره انگور اصل باید از بهترین انگور که دارای آب و شیرینی مناسب است استفاده کرد زیرا هنگامی که شیره انگور از انگور کم آب تولید شود طی مدتی باعث شکرک زدن شیره می شود و میزان خرید و فروش را کاهش می دهد به همین دلیل باید به این نکته دقت کافی داشت.

لیست قیمت خرید عمده شیره انگور ملایر ارزان

ویژگی های شیره انگور اصل

ویژگی های شیره انگور اصل

یکی از مفید ترین موادغذایی که برای درمان کم خونی، تقویت قوای جسمی و جنسی و بهبود عملکرد دستگاه های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد شیره انگور اصل و ارده در بروجرد است.

از جمله مواردی که باید به هنگام شیره انگور اصل مورد توجه قرار داد؛

  1. طعم و مزه شیره انگور
  2. رنگ شیره انگور
  3. خلوص شیره انگور
  4. غلظت شیره انگور
  5. قیمت شیره انگور

به هنگام خرید شیره انگور باید به این نکته توجه کرد که شیره انگور، مزه انگور را بدهد در غیر این صورت در تولید این محصول از افزودنی های خاصی استفاده شده است.

رنگ شیره انگور نسبت به شیره خرما روشن تر است و در صورتی که به صورت طبیعی و درست تهیه شده باشد دارای رنگ عسلی مایل به قهوه ای و یا خرمایی است.

همچنین غلظت شیره انگور نیز باید مناسب باشد و رطوبت موجود در آن باید گرفته شود. رعایت این نکته سبب می شود که ماندگاری محصول نیز به مراتب بیشتر شود.

علاوه بر همه موارد گفته شده قیمت شیره انگور نیز یکی از معیارهای اصلی نیز می باشد. شیره های انگوری که از قیمت های پایین برخوردار می باشند به همان اندازه کیفیت و مرغوبیت آن ها کمتر است.

فروش شیره انگور ۲۰ کیلویی در کشور

بازار شیره انگور و ارده اردکان در کشور از رونق خوبی برخوردار است که علت این امر خواص بی شمار این ماده غذایی ارزشمند می باشد.

یکی از روش هایی که با استفاده از آن می توانید خرید شیره انگور را به آسانی و به سرعت انجام دهید خرید اینترنتی می باشد. با استفاده از این راهکار در هر نقطه و در هر مکانی که حضور داشته باشید می توانید کار خود را به خوبی و به درستی به پایان برسانید.

این فروشگاه ها سبب شده اند که دیگر مکان و زمان مانع از دسترسی افراد به تولیدات جدید نشود و در هر شرایطی به آسانی محصول مورد نظر را خریداری کرد.

در فروش شیره انگور کیلویی به صورت اینترنتی مشخصات کامل محصول از جمله رنگ، غلظت، تاریخ تولید، نام برند سازنده و همچنین قیمت به صورت دقیق مشخص شده و جای هیچ شکی را باقی نمی گذارد.

هدف فروشگاه های عرضه و پخش در دسترس قرار دادن خوراکی های سالم به دست مصرف کننده بدون واسطه و با قیمت تولید است.

از جمله فواید شیره انگور؛

  • درمان کم خونی
  • درمان یرقان و زردی
  • رفع ضعف عمومی بدن
  • حفظ سلامتی پوست
  • اثر ضد التهابی و نرم کنندگی حلق
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان

چگونه از شکرک زدن شیره انگور جلوگیری کنیم؟

چگونه از شکرک زدن شیره انگور جلوگیری کنیم؟

شیره انگور به صورت کلی از ۷۹ درصد آب و ۱۴درصد از قند های گوناگون، ویتامین ها و املاح مختلف تشکیل شده است. این ماده غذایی سرشار از خواص به گونه ای است که باعث تولید خون سالم در بدن می شود.

شیره انگور یکی از مفید ترین مواد غذایی برای مشکلات کم خونی، قوای جسمی و جنسی ضعیف و بهبود عملکرد دستگاه های مختلف بدن مانند مغز و قلب است.

هر۱۰۰ گرم شیره انگور مرغوب دارای ۳۲۹ کالری می باشد. به همین دلیل باید در مصرف شیره انگور حداعتدال را رعایت کرد تا دچار اضافه وزن نشویم.

یکی از مهمترین خواص شیره انگور نداشتن هر گونه مواد نگه دارنده است. همچنین در این ماده غذایی از شکر و مواد قندی مضر نیز استفاده نشده است.

در تهیه و تولید شیره انگور طبیعی و خالص از خاک استفاده می شود که پس از مدت زمانی شکرک می زند. شکرک زدن انگور به میزان غلظت شیره و همچنین دمای هوا بستگی دارد.

به هر میزان که هوا سردتر و شیره غلیظ تر باشد شکرک زدن شیره انگور نیز سریع تر انجام می شود.برخلاف تصور عموم، شکرک زدن شیره انگور یکی از دلایل طبیعی و خالص بودن این محصول است.

روش منحصربه فرد پخت شیره انگور ملایر

شیره انگور مرغوب یکی از بهترین و پر خاصیت ترین شیره هاست. در ایران مصرف انواع شیره انگور محلی و خالص تاریخچه ایی طولانی دارد و از این ماده ارزشمند در درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شده است.

شهر ملایر یکی از شهرهای معروف ایران زمین است که تاریخچه ایی بسیار کهن در زمینه تولید شیره ی انگور به روش سنتی دارد.

درست کردن شیره انگور و مصرف آن به شیوه های مختلف از زمان های دور در میان مردم این شهر رایج بوده است. شیره انگور ملایر که یکی از شیره های معروف و مرغوب است به رنگ قهوه ای روشن می باشد.

لازم به ذکر است که شیره انگور را از هر انگوری نمی توان تهیه کرد. عمدتا انگورهای آبدار و شیرین برای این کار انتخاب می شود.

در ابتدا انگورها را شسته و کاملا له می کنند و آب آن را در ظرفی مناسب قرار می دهند. بعد از ریختن آب انگور در ظرف مناسب خاک سفید را به آب انگور اضافه می کنند و به خوبی هم می زنند تا با یکدیگر مخلوط شوند.

سپس به مدت ۱۰ الی ۱۲ ساعت به آن دست نمی زنند. سپس توسط پارچه ای به خوبی آب انگور را صاف کرده تا خاک سفید از آن جدا شود.

در انتها آب انگور را در ظرف مناسبی ریخته دو ساعت روی شعله گذاشته و حرارت می دهند تا به خوبی قوام آید و کش دار شود.

امروزه با پیشرفت علم و صنعت کارگاه های بسیاری این شیره ی مرغوب را به روش صنعتی تولید و روانه بازار می نمایند و کیفیت این محصول تولیدی در کشور به اندازه ایی بالاست که نام شیره انگور ملایر را در داخل و خارج کشور بالا برده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.