لیست قیمت روز شیره انگور طبیعی در تهران

انگور از میوه های شیرین و خوش طعم است که در فصل تابستان برداشت می شود. این محصول دارای تنوع بسیار بوده و در رنگ های زرد و سبز و سیاه موجود می باشد. از آن فرآورده های خوش عطر و طعمی تولید می شود که مهمترین آن ها شیره انگور است. این عصاره به صورت سنتی و صنعتی تولید شده و رنگ آن به رنگ طبیعی میوه بستگی دارد و طعم آن شیرین است. این عطر و طعم طبیعی باعث شده تا با هر ذائقه ای سازگار باشد. در صنعت مواد غذایی و شیرینی پزی و همچنین شربت های مختلف از آن استفاده می شود. قیمت روز شیره انگور طبیعی بر اساس کیفیت و نوع آن مشخص می شود.

لیست قیمت روز شیره انگور طبیعی در تهران

رنگ طبیعی شیره انگور

رنگ طبیعی شیره انگورشیره طبیعی که در منازل و صنایع تولید می شود با هم متفاوت بوده و بیشترین تفاوت در رنگ آن ها است. محصولاتی که به صورت سنتی تولید می شوند دارای رنگی تیره و غلظت بیشتری هستند. شیره های سفید از انگور سفید و شیره های تیره رنگ و قهوه ای از انگورهای سیاه گرفته می شوند.

این تفاوت در طعم تاثیری نداشته و مزه آن شیرین و خوشمزه است. هر چه غلظت محصول بیشتر باشد و رطوبت آن به خوبی گرفته شود رنگ آن تیره تر می شود که در نمونه های خانگی این امر به خوبی قابل مشاهده است. کیفیت مهمترین اصل در این زمینه است و رنگ تیره و روشن در آن تاثیری ندارد.

این عصاره ارزش خوراکی و درمانی بالایی دارد و می تواند انرژی زیادی به بدن ببخشد. بیشتر پزشکان مصرف روزانه آن را به افراد توصیه می کنند. مردم به ترکیب این شیره به همراه ارده علاقه زیادی دارند و بیشتر آن را برای صبحانه میل کرده تا کالری مورد نیاز را در ابتدای روز دریافت کنند.

اضافه کردن افزودنی ها و خاکی منحصر به فرد در تولید این شیره باعث می شود تا رنگ آن تغییر کرده و تیره تر شود که امروزه به وفور شاهد برخی از  این محصولات هستیم و در واقع با خرید شیره انگور سفید و یا سیاه خود را از انواع بیماری ها دور کنید چرا که این شیره دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد.

مشخصات ویژه شیره انگور درجه یک

شیره انگور درجه یک مشخصاتی دارد که مشتریان با شناخت آن می توانند به راحتی و با اطلاع کافی محصول ایده آل خود را خریداری کنند. این محصول درجه یک در محیطی کاملا بهداشتی تولید شده و پس از انجام آزمایشات کیفی در بسته بندی هایی استریل به بازار عرضه می شود و در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد.

از جمله مشخصاتی که می توان به آن ها اشاره کرد:

  • ابتدا طعم محصول است که مزه ای شیرین و طبیعی دارد که با خوردن آن حس می کنید که میوه تازه را مصرف کرده اید.
  • عطر آن بسیار شامه نواز بوده و بوی این میوه را به راحتی احساس می کنید.
  • رنگ از دیگر مشخصه ها می باشد و نمونه های خانگی اصولا رنگی تیره تر دارند و خلوص آن ها نیز بیشتر است.
  • سطح کیفی بالا و قند طبیعی باعث شده تا همه اقشار جامعه بتوانند از این ماده با ارزش نهایت بهره را ببرند.
  • غلظت از دیگر ویژگی های این محصول است که هر چه بیشتر روی حرارت بماند رطوبت آن گرفته خواهد شد و غلیظ تر است.

در بازار کشور و جهان و در میان انواع میوه های عرضه شونده، انگور همیشه جزو پر مشتری ترین میوه ها بوده است و فرآورده های انگور نیز از فروش فوق العاده ای برخوردار هستند. فروش عمده شیره انگور درجه یک به صورت کلی و جزئی به میزان قابل توجهی انجام می شود که می توان از شیره انگور به عنوان یک محصول بسیار پرخاصیت و پر مشتری نام برد.

قیمت شیره انگور در بازار چقدر است؟

قیمت شیره انگور در بازار چقدر است؟قیمت شیره انگور سفید اصل در فرآیند تولید و بر اساس فاکتورهایی چون کیفیت و نوع و نحوه فروش و میزان عرضه و تقاضا مشخص شده و به بازار عرضه می گردد. امروزه نوسانات اقتصادی مختلفی که در کشور وجود دارد باعث شده است که قیمت محصولات مختلف دائما در حال تغییر و تحول باشد.

و لذا نمی‌توان قیمت محصولات مختلف از جمله قیمت عمده شیره انگور و مرغوبترین نوع آن را به صورت دقیق ارائه نمود. زیرا قیمت‌ خرید این محصولات به صورت عمده و جزئی به صورت مدام در حال تغییر است و عمده فروشی به دلیل نرخ مناسب همیشه استقبال کنندگان بیشتری دارد.

فروش عمده باعث می شود که محصول با قیمت مناسب به دست خریدار برسد. عمده فروشی یکی از راه های رایج و اقتصادی عرضه محصولات غذایی همچون شیره می باشد. تورم و نوسانات حاکم بر بازار باعث شده تا طی سال های اخیر قیمت ها روند افزایشی داشته باشد.

بازار خرید و فروش این روزها رونق زیادی پیدا کرده است که علت این موضوع می تواند مربوط به مناسب بودن قیمت محصولات باشد. افراد قادرند متناسب با نیاز به خرید بپردازند. طبعا حجم محصولات خریداری شده می تواند در روند تعیین قیمت نهایی آنها نیز تاثیرات چشمگیری داشته باشد؛ به طوری که با افزایش حجم خرید می توان به وضوح شاهد کاهش قیمت ها نیز بود.

مراکز تولیدی شیره انگور اصل و طبیعی

تولیدی شیره انگور اصل ارگانیک سعی می کند تا با بالابردن سطح کیفی محصولات مشتریان دایمی را جذب کرده و بازدهی فروش خود را افزایش دهد. تولید این ماده خالص مطابق با استاندارد های روز دنیا و در محیطی کاملا بهداشتی انجام می شود و در بسته بندی های استریل به بازار عرضه می گردد.

بالا رفتن میزان تقاضا و فروش باعث شده تا میزان تولید تا حد زیادی افزایش پیدا کند تا بتواند پاسخگوی نیاز بازار باشد. تولید با بهترین مواد خام و به کمک پیشرفته ترین دستگاه ها انجام می شود.

تولید به دو صورت سنتی و صنعتی انجام می شود. هر چه میزان تولید و عرضه بیشتر شود قیمت ها نیز کاهش پیدا می کنند. تولید ارده شیره از قدیم و الایام مرسوم بوده است.

تولید انبوه باعث شده تا علاوه بر تامین نیاز بازار های داخلی، نیاز بازار های خارجی هم تأمین شود که این امر باعث ایجاد اشتغال و به دست آوردن سود های کلان می شود. شیره انگور کاشمر یکی از بهترین نمونه ها در بازار ها می باشد.

تولیدکنندگان ایرانی انواع شیره را با استفاده از مواد اولیه مرغوب و مناسب در کارخانجات و شرکت های تولیدی پیشرفته و کاملا بهداشتی زیر نظر متخصصان و ناظران سلامت با کیفیت بالا تولید و پس از طی مراحل مختلف و کسب نشان استاندارد به تولید انبوه می‌رسانند و روانه بازار فروش می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.