لیست قیمت شیره انگور همدان با کیفیت عالی

انگور یکی از پر خاصیت ترین میوه های موجود در طبیعت است. این میوه مخصوص فصول گرم سال بوده و در فصل های دیگر کمتر به چشم می خورد. اما در زمان فقدان میوه تازه انگور می توان از فرآورده های آن استفاده کرد که شیره انگور و کشمش در صدر آنها قرار دارند. در لیست قیمت شیره انگور باکیفیت، نوسان عددی قابل توجهی را شاهد هستیم. مثلاً قیمت شیره انگور همدان عالی با شیره انگور تهران فرق دارد.لیست قیمت شیره انگور همدان با کیفیت عالی

طرز تهیه شیره انگور همدان

طرز تهیه شیره انگور همدانمیوه ها نقش مهمی در تغذیه انسان ایفا کرده و تاثیر زیادی بر حفظ سلامت بدن دارند. به نحوی که گفته می شود؛ مصرف منظم میوه ها و سبزیجات، باید به عادت روزانه افراد تبدیل شود. در این میان فرآورده های میوه ای نیز ارزش غذایی بالایی داشته و در مواقع لزوم می توانند؛ جایگزین بسیار خوبی برای میوه تازه باشند.

یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین فرآورده های میوه، شیره است که از حرارت دادن آب میوه به دست می آید. به عنوان نمونه از شیره انگور همدان نام می بریم که از دیرباز در این خطه از سرزمینمان تولید شده است. لازم به ذکر است که قیمت شیره انگور همدان در بازار بسیار مناسب می باشد.

به طور کلی روش های مختلفی برای درست کردن شیره انگور وجود دارد. این روش ها در دو دسته صنعتی و خانگی (یا سنتی) جای می گیرند.
در اینجا طرز تهیه سنتی شیره انگور همدان را به صورت خلاصه وار بیان می کنیم:

  • جدا کردن دانه های انگور از خوشه، شستشو و جدا کردن انگورهای خراب
  • آبگیری انگور و جدا کردن تفاله ها (تا حدودی)
  • اضافه کردن خاک سفید به منظور تصفیه آب انگور
  • حرارت دادن و هم زدن آب انگور در دیگ های بزرگ تا رسیدن به غلظت دلخواه

لازم به ذکر است که خاک سفید یا همان خاک شیره از کوه های منطقه به دست آمده و حاوی مقدار فراوانی آهک است. این ماده، خاصیت قلیایی داشته و به همین علت با آب انگور که اسیدی است ترکیب می شود.
خاک سفید، کلیه ناخالصی ها را گرفته و باعث خنثی شدن ویژگی اسیدی آب انگور می گردد. در صورت استفاده نکردن از خاک سفید، شیره به دست آمده، طعم ترشی داشته و زمینه رشد باکتری ها را نیز فراهم می کند. ظاهراً تاکنون جایگزین مناسبی برای خاک شیره سنتی پیدا نشده است.

بهترین شیره انگور همدان کجا عرضه می شود؟

پیشینه تولید شیره انگور همدان به سال های بسیار دور بر می گردد. به طور کلی استان همدان، سرشار از باغ های انگور بوده و قطب اصلی تهیه این خوراکی خوشمزه به شمار می رود. امروزه نیز با وجود تولید انوع و اقسام خوراکی های شیرین. هنوز شیره سنتی همدان، جایگاه ویژه ای داشته و به میزان بالایی تهیه و توزیع می شود.
بنابراین صحبت کردن در مورد این که بهترین شیره انگور همدان کجا عرضه می شود؛ کار نسبتاً مشکلی خواهد بود. چرا که در حال حاضر تعداد عرضه کنندگان این محصول در سراسر کشور بسیار زیاد می باشد.

ویژگی بارز بهترین شیره انگور همدان، تولید آن به شیوه طبیعی و ارگانیک است. باید توجه کرد که شیره انگور را می توان بدون مواد نگهدارنده به مدت طولانی نگهداری نمود.
به طور معمول شیره ای که با استفاده از حرارت دان آب انگور تهیه می شود؛ رنگ تیره ای دارد. برای درست کردن شیره انگور سفید اصل، باید شیره سیاه در دستگاه های مخصوص و دمای هوای پایین، هم زده شود. در روش سنتی تولید شیره انگور سفید، ممکن است؛ این کار چند روز طول بکشد.

انواع شیره انگور همدان را می توان به عنوان یک ماده غذایی بسیار مقوی و انرژی زا در وعده صبحانه استفاده کرد. واضح است که این خوراکی طبیعی به مراتب بهتر از شیرینی های حاوی شکر و مواد نگهدارنده می باشد.

فروشنده برتر شیره انگور در تهران

فروشنده برتر شیره انگور در تهرانفروشنده شیره انگور در تهران، این محصول را با تنوع بالایی ارائه می دهد. لازم به ذکر است که فروشندگان برتر این حوزه، همواره سعی در عرضه محصولات ارگانیک و مرغوب دارند.
تهران به عنوان مرکز ایران، همواره عرضه کننده بهترین شیره میوه با کیفیت مطلوب می باشد. ذکر این نکته لازم است که بدانید فروش شیره انگور اصل به دلیل خواص زیادی که دارد طرفداران زیادی را جذب خود کرده است.

انگور یکی از پر خاصیت ترین میوه های فصل تابستان است. مهم ترین مزیت تبدیل انگور به شیره، این است که در همه فصول سال می توان از فواید آن بهره مند شد. در ادامه بخشی از خواص شیره انگور را ذکر می کنیم:

  • سرشار از ویتامین های آ، ب و ث و املاح معدنی مورد نیاز بدن
  • تقویت بدن (به خصوص در فصول سرد سال)، درمان ضعف و کم خونی
  • افزایش حجم عضلات ورزشکاران و درمان لاغری مفرط
  • درمان تپش قلب
  • رفع سرفه های مزمن
  • ضد نفخ و تقویت کننده دستگاه گوارش
  • کاهش افسردگی و تقویت اعصاب

بیشترین موارد مصرف شیره انگور به فصل زمستان مربوط می شود. چرا که خوردن آن در هوای سرد، می تواند؛ از بسیاری بیماری های فصل پیشگیری کند. به همین علت این ماده غذایی در مناطق سردسیری مثل همدان، جایگاه ویژه ای داشته و همواره بر سر سفره های غذا یافت می شود.
علاوه بر این شیره انگور را می توان به یکی از اشکال زیر نیز مصرف نمود:

  • تهیه انواع شربت
  • تهیه سرکه شیره
  • به همراه شیر برنج
  • همراه سمنو
  • ترکیب شیره انگور با ارده کنجد
  • تهیه انواع حلوا، نان و شیرینی

راهنمای خرید عمده و جزئی شیره انگور

خرید شیره انگور به دو صورت عمده و جزئی انجام می گیرد. راهنمایی های مختلفی در حوزه خرید شیره اصل و مرغوب وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • شفاف بودن شیره انگور
  • شیره انگور مرغوب، فاقد هر گونه ناخالصی و ظاهر خاک آلود است.
  • شیره انگور، باید غلظت کافی داشته باشد.
  • طعم شیره انگور مرغوب، کاملاً شیرین بوده و رگه ترشی ندارد.
  • قسمت رویه شیره انگور، نباید کپک زده یا آلوده باشد.

علاوه بر آنچه بیان شد؛ در هنگام خرید عمده شیره انگور، باید به اعتبار محل تولید و پخش یا برند محصول، توجه کرد. شایان ذکر است که شیوه بسته بندی شیره نیز بسیار مهم بوده و تاثیر زیادی بر حفظ کیفیت و تازگی آن خواهد داشت.

از لحاظ سنتی، طبع شیره انگور، خشک و تر بوده و با اکثر مزاج ها سازگار است. در بسیاری از موارد می توان این شیره را جایگزین شکر یا شیرین کننده های شیمیایی نمود.
هر چند که شیره انگور، محصولی سنتی است؛ اما میزان خرید بالای آن، نشان دهنده آگاهی مردم از فواید مصرف این خوراکی ارگانیک می باشد. از آنجا که قند موجود در شیره انگور، کاملاً طبیعی است؛ حتی دیابتی ها نیز می توانند؛ از آن استفاده کنند. البته ناگفته نماند؛ که در مصرف هیچ نوع ماده غذایی، نباید افراط کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.