لیست قیمت شیره انگور همدان در سال ۹۸

اگر به دنبال شیره ای خوش عطر و طعم و در عین حال پرخاصیت هستید قطعا شیره انگور تازه می تواند بهترین گزینه باشد که عطر و طعم طبیعی میوه را دارا بوده و با ماندگاری بالا می توانید تا مدت زیادی آن را در جای خنک نگهداری کرده و مصرف کنید. رنگ این شیره به رنگ طبیعی میوه بستگی دارد. هر ساله اراضی زیادی به زیر کشت انگور می رود و با وجود تاکستان های زیاد در کشور حجم تولید این فرآورده روندی صعودی دارد.

خواص خوراکی و درمانی آن باعث شده تا مورد استقبال بیشتر مصرف کنندگان قرار بگیرد و در صنعت غذایی و شیرینی پزی به وفور مصرف می شود. آهن موجود در آن به درمان کم خونی کمک زیادی می کند به همین دلیل در طب سنتی نیز مصرف آن توصیه می شود. ترکیب آن با شیر و یا شربت های مختلف طعمی بی نظیر را ایجاد می کند که با هر ذائقه ای سازگار است. قیمت شیره انگور همدان بستگی به کیفیت آن دارد.

لیست قیمت شیره انگور همدان در سال 98

قیمت شیره انگور به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت شیره انگور اصل و ارده اعلا به عواملی مختلفی از جمله کیفیت و نوع و نحوه فروش و میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد که در فرآیند تولید قیمت گذاری شده و بر روی محصول درج می شود تا مشتری بتواند با اطلاع از نرخ محصول به راحتی خرید خود را انجام دهد.

هر چه کیفیت این فرآورده بالاتر باشد علاوه بر عطر و طعم و ارزش غذایی بالاتر از نرخ بیشتری نیز در بازار برخوردار است. شیره انگور سفید طبیعتی گرم دارد و می تواند تا حد زیادی حرارت را در بدن افزایش دهد به همین دلیل برای افرادی که طبع سرد دارند مصرف آن توصیه می شود.

نحوه فروش از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت است به طوری که اگر فروش به صورت عمده انجام شود قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های بسته بندی شده دارد. همین امر باعث شده تا بیشتر مردم به عرضه عمده گرایش پیدا کنند تا بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

قیمت شیره انگور به چه عواملی بستگی دارد؟

تورم و نوسانات بازار و نرخ مواد اولیه و افزودنی هایی که در فرآیند تولید مصرف می شوند همگی بر تعیین قیمت نهایی موثر هستند و هر چه نرخ مواد اولیه بالاتر باشد محصول نهایی با کیفیت و مرغوب نیز با ارزش بیشتری در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسد.

خصوصیات شیره انگور اصل ایران

شیره انگور اصل خصوصیاتی دارد که اگر هنگام تهیه آن به این ویژگی ها توجه کنید می توانید محصولی اصل و درجه یک را خریداری کنید. وارد شدن محصولات تقلبی به بازار باعث شده تا مردم در زمان خرید توجه بیشتری به اصل بودن این فرآورده کنند.

اولین نکته این است که بسته بندی که قصد تهیه کردن ان را دارید باید تاریخ تولید و انقضا و همچنین تاییدیه بهداشت و استاندارد بر روی آن درج شده باشد که این امر سطح کیفی محصول را نشان می دهد و شما مطمئن می شوید که در محیطی بهداشتی و استریل تولید شده است.

دومین نکته رنگ محصول است که نمونه های خانگی اصولا خالص تر می باشند  رنگ تیره تری هم دارند. اما به طور کلی رنگ این ماده بستگی به رنگ طبیعی میوه دارد. این نمونه بیشتر از انگور سفید و سیاه یاقوتی گرفته می شود و از شیره های دیگر رنگ روشن تری دارد.

خصوصیت بعدی طعم این ماده مغذی و با ارزش است. شما با چشیدن آن باید مزه انگور را به خوبی احساس کنید که این نشان از اصل و مرغوب بودن فرآورده است و باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. غلیظ بودن از ملاک های دیگر شناخت محصول اصل می باشد و در زمان تهیه باید رطوبت شیره به طور کامل گرفته شود. با خرید شیره انگور خود را از تمام بیماری ها دور کنید.

 

برند های معروف شیره انگور

برند های معروف شیره انگورشیره انگور همدان و عسل تک نفره شکلی از برندهای معروف و پرآوازه در کشور است که بالاترین ارزش غذایی و اقتصادی را به خود اختصاص داده است. وجو تولیدی های فراوان در کشور باعث شده تا برندهای زیادی در بازار به فروش برسد که همین امر باعث شده تا ایران به عنوان بزرگترین قطب تولید این فرآورده در جهان شناخته شده باشد.

در نظر داشته باشید که مارک های تولید شده در ایران یکی از پر فروش ترین شیره های انگور در کشورهای اروپایی و آمریکایی و بسیاری از کشورهای اطراف ما هستند که بعد از آزمایشات زیادی که صورت گرفته و اعتماد و اعتباری که تولید کنندگان داخلی به دست آورده اند موفق به فروش محصولات خود به کشورهای بسیار صاحب نام شده اند.

معرفی برترین برند های تولید کننده در کشور بر اساس کیفیت و میزان مرغوبیت تعیین می شود. برندهای صاحب نام در ایران بسیار زیاد است چون امروزه تاکستان ها در بیشتر نقاط کشور وجود دارند و انگور زیادی هر ساله برداشت می شود.

بهترین مارک متعلق به استان همدان است چون خواستگاه شیره در این استان می باشد. هر چه سطح کیفی برند بالاتر باشد فروش بیشتری را در بازار های داخلی و خارجی به خود اختصاص می دهد که باعث پیشرفت تولیدی می شود.‌ فروش شیره انگور بر اساس خواصی که دارد در بازار بسیار پر رونق است.

فواید شیره انگور تازه همدان

فواید شیره انگور تازه همدان بسیار بالا بوده و به همین دلیل در طب سنتی بالاترین جایگاه را به خود اختصاص می دهد. قند این ماده طبیعی بوده و همه افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. برای تهیه شیرینی مصرف این ماده عطر و طعم ان را بینظیر تر می کند.

کودکان و نوجوانانی که در سنین رشد هستند با مصرف این محصول می توان کالری زیادی را دریافت کرده و انرژی روزانه خود را تامین کنند. مصرف روزانه آن خستگی و رخوت را از بدن دور کرده و به درمان ضعف های جسمی کمک زیادی می کند.

میزان مواد مغذی و املاح معدنی موجود در این فرآورده با انگور تازه برابری می کند و از این رو می تواند تا حد زیادی نیاز بدن را تامین کند.‌ شیره انگور اصل غنی از ویتامین‌های A، B،C است و آهن، منیزیم، فسفر و مقداری کلسیم مواد معدنی موجود در این ماده غذایی می‌باشند.

خاصیت پاک کنندگی این ماده برای دستگاه گوارش به قدری بالا بوده که به درمان بیماری ها کمک می کند و عفونت ها را از بین می برد. به هضم غذا کمک کرده و نفخ را از بین می برد. در این صورت سلامتی را تضمین می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.