مردی همسرش را کشت و در روفرشی 6 متری مخمل پیچید

شاید یکی از مهمترین کارهایی که برای نگهداری از فرش خود باید انجام دهید استفاده از روفرشی 6 متری مخمل باشد، اگر تا به حال فکر کرده اید که آیا محافظ فرش واقعاً کار می کند، پاسخ مثبت است. 

محافظ فرش به دفع آب و مقاومت در برابر کثیفی کمک می کند؛ هنگامی که به درستی استفاده می شود، افزودن محافظ فرش به فرش های خود دفعه بعد که آنها را به طور حرفه ای تمیز می کنید، مزایای بسیار خوبی را به همراه دارد. 

از ریزش لکه ها جلوگیری می کند

هدف از محافظ فرش، ایجاد مقاومت کوتاه مدت در برابر آب است که به شما امکان می دهد زمان بیشتری را برای تمیز کردن نشت ها فراهم کند، پس از استفاده، این محافظ‌ها به الیاف فرش می‌چسبند و به دفع نشت و کثیفی کمک می‌کنند.

اساساً به عنوان یک سپر نامرئی برای فرش شما عمل می کند. این به صاحبان خانه زمان بیشتری برای تمیز کردن نشت قبل از ایجاد لکه دائمی می دهد.  

عمر فرش را افزایش می دهد

محافظت از فرش همچنین اجازه می دهد تا نشت های خشک راحت تر از طریق جاروبرقی برداشته شوند. این به نوبه خود به از بین بردن ساییدگی روی فرش کمک می کند، که یکی از دلایل اصلی خراب شدن فرش است. 

علاوه بر این، فواید طولانی مدت نیز دارد زیرا به جلوگیری از نشستن کثیفی در فرش شما کمک می کند. محافظ‌های فرش مطمئناً به‌عنوان درمان کننده عمل نمی‌کنند، اما به جاروکشی خشکی‌ها کمک می‌کنند.

ظاهر فرش شما را بهبود می بخشد

فرش ها هر روز با ترافیک زیادی روبرو هستند، ممکن است زمان زیادی طول نکشد که مکان های پرتردد ظاهری کثیف نشان دهند، محافظ فرش نه تنها لکه های فرش شما را دفع می کند.

بلکه از ظاهر فرش شما محافظت می کند و رنگ آن را با حفظ کثیفی روی سطح حفظ می کند و به شما این امکان را می دهد که قسمت زیادی از کثیفی را که معمولاً به الیاف فرش نفوذ می کند، پاک کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.