مرکز خرید شیره انگور عسلی کاملا خالص با بهترین قیمت

خرید شیره انگور عسلی با بهترین قیمت که یکی از محصولات طبیعی با خواص بسیار بالا است که از انگور درجه یک و اعلای شهرستان ملایر تولید می گردد، شهرستان ملایر و در تمامی روستاها اکثر شیره انگور پخت می شود، اما شیره انگور مانیزان ملایر به لحاظ کیفیت برندی بسیار معروف است که شهره جهانی داشته و خریداران فراوانی دارد.

مرکز خرید شیره انگور عسلی کاملا خالص با بهترین قیمت

میزان کالری شیره انگور

میزان کالری شیره انگورشیره انگور فرآورده‌ای با ارزش غذایی بالاست. این شهد دلپذیر تا حدودی جایگاه خود را در سفره شهرنشینان از دست داده و بیشتر به روش سنتی و از سوی زنان روستایی تهیه می‌شود. شیره انگور به دلیل مزه شیرین، مطبوع و ملایم، در نان‌های محلی، شیربرنج، فرنی و حلوا به كار می‌رود.

این غرفه با تولیدکنندگان به صورت مستقیم و بدون واسطه در ارتباط است. مزیتی که در خریدهای عمده وجود دارد این است که شما می توانید آن را با قیمت مناسب تری خریداری کنید. قیمت شیره انگور به دلیل فروش بسیار بالایی در بازار دارد از رونق بسیار خوبی برخوردار است.

شیره‌هایی كه به صورت سنتی در شرایط غیر بهداشتی تهیه و به صورت فله‌ای (كیلویی) در ظروف نامناسب عرضه می‌شود برای سلامتی مضر است بنابراین تا حد
امكان شیره را در بسته‌بندی‌های بهداشتی و با توجه به تاریخ و مجوز بهداشتی خریداری كنید. از مصرف فرآورده‌های لبنی محلی همچون خامه، سرشیر و ماست هم اجتناب كنید. این فرآورده‌ها گرچه در مقایسه با محصولات صنعتی بسیار خوشمزه‌تر است، اما به دلیل نداشتن پاستوریزاسیون اصولی شیر، احتمال ابتلا به تب مالت را افزایش می‌دهد.

خصوصیات شیره انگور اصل و راه های تشخیص آن

قدیمی تر ها و افرادی که خودشان به قول معروف دستی بر آتش دارند خوب می دانند که بهترین راه شناخت شیره انگور با کیفیت طعم و مزه و رنگ و روی شیره است، حتی این افراد با بو کشیدن شیره انگور هم خوب می توانند به شما اصل و غیر اصل آن را توضیح دهند.

شیره انگور نباید مزه یا طعم شیره انگور اصل را کامل از بین برده باشد. یعنی با خوردن یک قاشق شیره انگور باید طعم شیرین انگور را حس کنید، بالا بودن شیرینی شیره انگور طبیعی است چون برای تولید آن انگور هایی که شیرینی زیاد دارند انتخاب میشوند و این انگور ها در زمان پخت به خاطر از دست دادن رطوبتشان، میزان شیرینی آنها بیشتر می شود.

برخی از تولید کنندگان از شکر در تولید شیره انگور استفاده می کنند که با مزه کردن شیره میتوان حدس زد که در آن از شکر استفاده شده است.

توجه داشته باشید که در شیره هایی که تقریبا بی مزه هستند و مزه انگور را نمی دهند افزودنی هایی اضافه شده اند که نه تنها خواص شیره انگور را از بین میبرد، بلکه باعث مضر شدن آن می شود.

یکی از اساسی ترین راه های تشخیص شیره انگور اصل رنگ آن است. شیره انگور از انگور های سفید و یا سیاه یاقوتی گرفته می شود، اما نهایتا رنگ شیره انگور به نسبت شیره خرما روشن تر است.

رنگ شیره انگور در زمانی که طبیعی و درست به عمل بیاید عسلی مایل به قهوه ای یا مایل به خرمایی است. البته در مواردی رنگ کمی تیره تر می شود.

عمده فروشی شیره انگور با نازلترین قیمت

عمده فروشی شیره انگور با نازلترین قیمتخواص شیره انگور خاصیت اصلی انواع شیره، انرژی زا بودن آن است و برای فصل زمستان که بدن به انرژی بیشتری برای گرم کردن خود احتیاج دارد، بهترین غذا محسوب می شود. شیره انگور بسیار مقوی است و برای کسانی که بر اثر یک بیماری طولانی یا عمل جراحی ضعیف شده اند، بسیار مفید است. شیره انگور، ضعف عمومی بدن و ضعف احشاء را معالجه و بدن را تقویت می کند.

برای این منظور شیره انگور را با شیر گاو و کمی پودر بادام مخلوط نموده و روزانه ۲ تا ۳ لیوان به بیمار بدهید تا قوای بدنش را سریع تر به دست آورد. شیره انگور درست مانند خود انگور مقدار قابل توجهی ویتامین «آ»، «ب» و «ث» دارد و در ضمن ضد نفخ هم هست. برای درمان یرقان (زردی) شیره انگور را با کمی سرکه مخلوط می کنند و به بیمار می دهند.خوردن شیره انگور مخلوط شده با کمی پودر زعفران، برای رفع هم و غم، غضب شدید و ضعف اعصاب بسیار مفید است و معالجه تا بهبودی باید ادامه داده شود.

بدلیل طبیعت گرم شیره انگور، مصرف این فروش شیره انگور برای افراد دارای مزاج گرم، موجب غلیظ شدن صفرایشان شده و در نتیجه موجب جوش زدن در صورت و بدنشان می‌شود. دوشاب علاوه بر انرژی‌زا بودن، مقدار زیادی کالری دارد و در صورتی که شما فرد کم تحرکی هستید و ورزش یا پیاده‌روی روزانه ندارید، این محصول موجب چاقی شما می‌شود. دوشاب برای افراد دیابتی مضر است؛ گرچه شیره خرما به دلیل داشتن مواد قندی کم ضرر (گلوکز و ساکاروز)، برای بیماران دیابتی ضرر کمتری دارد ولی خوردن آن به آنها توصیه نمی‌شود. شیره مرغوب دارای رنگی شفاف است و نباید خاک آلود باشد.

شیره انگور عسلی و مراکز تولید آن

شیره انگور از نظر میزان مواد مغذی تا حدودی با انگور تازه برابری می‌كند. البته در زمان تغلیظ مقداری از ویتامین‌های حساس به حرارت شیره تخریب می‌شود. این شهد لذیذ حاوی ویتامین‌های A،B،C و املاحی چون آهن، منیزیم، فسفر و مقداری كلسیم است.در مقایسه با انگور كالری فوق‌العاده بالایی دارد و مصرف مقدار اندك آن انرژی از دست رفته را جبران می‌كند. این شیره برخلاف گفته برخی تولیدكنندگان، رژیمی نیست و برای افراد چاق و دیابتی منع مصرف دارد.

کالری شیره انگور به دلیل قندی که در این ماده غذایی وجود دارد به نسبت زیاد است؛ بنابراین برای بهره‌مندی از خواص این ماده غذایی به شما توصیه می‌کنیم در مصرف شیره انگور به صورت روزانه احتیاط بیشتری به خرج دهید. افرادی که مزاج گرم دارند با مصرف شیره انگور ممکن است جوش‌های ریز و درشتی روی پوستشان ببینند، برای پیشگیری از بروز این مشکل به شما توصیه می‌کنیم که شیره انگور را با مواد غذایی دارای طبع سرد مصرف کنید.

همچنین برای شناسایی طبع خود می‌توانید مقاله طبع سرد و گرم را در ستاره مطالعه کنید. شیره انگور برای افراد دیابتی مضر است و عدم رعایت اعتدال در مصرف آن منجر به افزایش وزن و چاقی می‌شود٬ خرید شیره انگور عسلی با بهترین قیمت که یکی از محصولات طبیعی با خواص بسیار بالا است که از انگور درجه یک و اعلای شهرستان ملایر تولید می گردد. شهرستان ملایر و در تمامی روستاها اکثر شیره انگور پخت می شود اما شیره انگور مانیزان ملایر به لحاظ کیفیت برندی بسیار معروف است که شهره جهانی داشته و خریداران فراوانی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.