پذیرش کفش های ورزشی سفارشی آنلاین

این تحقیق قصد دارد پذیرش کفش‌های ورزشی سفارشی آنلاین را در بین دانشجویان از طریق به کارگیری تئوری عمل منطقی با تمرکز بر اینکه آیا ارزش سودمند و نیاز به منحصر به فرد بودن بر شکل‌گیری نگرش مطلوب تأثیر می‌گذارد، درک کند.
پرسشنامه ها بین 260 دانشجو در یکی از دانشگاه های بزرگ جنوب شرقی ایالات متحده با استفاده از اعتبار کلاس اضافی کفش اسپرت رسمی به عنوان مشوق مشارکت توزیع شد.
در تجزیه و تحلیل داده ها از SPSS 23.0 و SPSS Amos 23 استفاده شد. برای ارزیابی روایی سازه و آزمون فرضیه‌های پیشنهادی و چارچوب مفهومی از مدل‌سازی معادلات ساختاری با مقایسه مسیر استفاده شد.
نتایج نشان داد که پذیرش و قصد خرید دانشجویان با نگرش ها و هنجارهای ذهنی قابل پیش بینی است. علاوه بر امنیت درک شده از محیط آنلاین، ارزش سودمند و نیاز به منحصربه‌فرد بودن به همان اندازه شکل‌گیری نگرش مطلوب را نسبت به پذیرش کفش‌های ورزشی سفارشی آنلاین در بین دانشجویان تسهیل کرد.
مفاهیم نظری و عملی، و همچنین محدودیت های کفش اسپرت ژله ای دخترانه مطالعه بیشتر مورد بحث قرار می گیرند.
سفارشی سازی انبوه (MC)، که به مشتریان این امکان را می دهد تا ویژگی های خاصی از یک محصول را در یک ساختار تولید انبوه سفارشی کنند، به عنوان یک مزیت رقابتی مهم شناسایی شده است.
این به مشتریان اجازه می دهد تا الزامات منحصر به فرد را مشخص کنند یا طراحی محصول را دقیقاً تغییر دهند تا ترجیحات افراد و کفش اسپرت چینی نیاز آنها به منحصر به فرد بودن، بهتر برآورده شود. MC یک برنامه استراتژیک در صنعت کفش ورزشی است.
نایک اولین شرکتی بود که برنامه سفارشی سازی “NIKEiD” خود را در کفش اسپرت طرح دار سال 1998 معرفی کرد.
  • منابع:
    1. College students’ acceptance of online mass-customized athletic shoes
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از تشک در ساخت دیوار ساختمان
    2. پارچه ژرسه ای که تبدیل به یک پتو مسافرتی شد!
    3. سگی که با کمک ساعت رومیزی صاحب خود را نجات داد!
    4. چگونه کفپوش مانع مرگ دو کودک شد؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.