پوشیدن پوشاک در قزاقستان جرم محسوب می شود

یک پوشاک در قزاقستان مانند یک کتانی با باز شدن محکم زیر پاها را در نظر بگیرید و در مسیر درستی قرار دارید! لباس‌های بدن معمولاً از پارچه‌های بافتنی با رنگ پوست ساخته می‌شوند تا هنگام پوشیدن لباس‌های کوتاه، کمی تواضع نشان دهند.

نیم تنه یک لباس بالاتنه است که به تنه نزدیک می شود و بند روی شانه ها دارد. معمولاً در نیم تنه استخوان بندی وجود ندارد، اما از بخش های زیادی مانند کرست تشکیل شده است. معروف‌ترین و ساده‌ترین نیم تنه همانی است که جان پل گوتیه برای مدونا ساخته است!

کافتان یک لباس گشاد است که در دهه 1950 توسط کریستین دیور محبوب شد. به طور سنتی در قسمت جلو باز بود، اگرچه در دهه 2000 اغلب آنها را به عنوان یک لباس کششی ساده یا پوشش به صورت بسته ایجاد می کردند.

همه ما ژاکت‌های کشباف بافتنی توسط مادربزرگ‌هایمان پوشیده‌ایم، درست است؟ ژاکت کش باف پشمی مانند پلیور از پارچه های بافتنی ساخته می شود و دارای دهانه جلویی است. آنها می توانند زیپ شوند، اما باز شدن دکمه محبوب تر است.

آنها معمولاً شکاف‌هایی در جلو دارند تا بازوها در صورت لزوم از آن خارج شوند. کت شبیه کت است، اما طول آن بیشتر است و برای هوای سردتر طراحی شده است. آنها بیشتر یک لباس زمستانی هستند و می توانند از پارچه های سنگین مانند پشم ساخته شوند و قبل از اضافه شدن آستر، برای گرمای بیشتر، آستر به آن اضافه شود.

از لحاظ تاریخی، کرست‌ها را زیر لباس‌هایی مانند لباس می‌پوشیدند و آن‌ها را خیلی محکم می‌بستند تا کمر را به هم بچسبانند، به طوری که تا حد امکان کوچک باشد. از سال 1987 که ویوین وست‌وود کرست‌ها را به مجموعه‌اش اضافه کرد، دیگر طراحان مد نیز از این کار پیروی کردند و کرست‌ها در حال حاضر یک نوع لباس به‌خوبی مورد استفاده در لباس‌ها و به‌عنوان تکه‌های جداگانه هستند!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.