پیدا شدن گنج میان ظروف مسی در مشهد همه را شوکه کرد

مهم نیست که یک ظروف مسی در مشهد چقدر کثیف به نظر می رسد، به یاد داشته باشید که بدون آسیب شدید (مثلاً سوراخی در آن)، می توان آن را مانند نو تعمیر کرد.

پس از قلع کاری مجدد و صیقل دادن، چیزی که ممکن است مانند یک سطل زباله به نظر برسد، به راحتی می تواند یک شی با زیبایی و ارزش قابل توجه باشد. مطمئناً، این پورشه نیست، اما موفق باشید یکی از آنهایی را که در زباله دانی محلی کار می کند، پیدا کنید.

ما راهنمای دقیقی در مورد نحوه تمیز کردن ظروف مسی داریم، اما به طور خلاصه، می‌توانید داخل قابلمه‌ها و تابه‌های مسی خود را تقریباً مانند هر ظرف دیگری تمیز کنید با آب گرم و صابون و یک اسکرابر ملایم و با حداقل ساییدگی.

قسمت بیرونی ظروف مسی شما قسمت مسی واقعی را می توان برای ایجاد یک پتینه طبیعی به حال خود رها کرد. ظروف مسی خود را پاک کنید یا آبکشی کنید، اما نیازی به صیقل دادن مذهبی ظروف مسی خود ندارید، مگر اینکه درخشندگی مشابه را ترجیح دهید.

می توانید سرنخ های بیشتری را از انتهای دسته که حلقه آویزان قرار دارد، دریافت کنید. سوراخ حلقه فرانسوی شبیه یک قطره اشک است، در حالی که در بریتانیا بیشتر شبیه یک سوراخ کلید یا قوس است.

بار دیگر، سازندگان آمریکایی (که بسیاری از آنها از فرانسه آمده بودند) شیوه های فرانسوی را با قطره اشک منعکس کردند.

فراتر از دستگیره ها، باید به دنبال مهر سازنده بگردید، که می تواند اطلاعات روشنی در مورد اینکه چه کسی تابه را ساخته است و کجا ساخته شده است.

(جیم هامان از Duparquet نام شرکت خود را با ثبت یک علامت تجاری متروکه قدیمی از یک شرکت آمریکایی ظروف مسی که در دهه 1930 از کار افتاد به دست آورد.)

از آنجایی که نگاه کردن به ظروف مسی بسیار دوست داشتنی است، ممکن است بخواهید ظروف خود را روی یک قفسه آویزان یا به عنوان یک وسیله ثابت روی اجاق گاز خود نمایش دهید.

اگر ظروف مسی شما در یک کشو یا کابینت چیده می شود، حتما از محافظ قابلمه و تابه برای جلوگیری از خراش استفاده کنید. و البته، همیشه مطمئن شوید که ظروف آشپزی شما قبل از نگهداری تمیز و کاملاً خشک شده است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.