کارخانه سنگ نمای ساختمان کرج به علت تورم ورشکسته شد

سنگ نمای ساختمان کرج ممکن است گران‌تر از سایر انواع روکش بیرونی باشد، اما وقتی دوام و زیبایی سنگ را در نظر می‌گیرید، سرمایه‌گذاری ارزشمندی است هم از نظر زیبایی‌شناختی و هم از نظر کاربردی. صرف نظر از اینکه پوست ساختمان شما از سنگ طبیعی، سنگ مصنوعی، شیشه یا حتی فلز ساخته شده است، تمیز کردن ترمیمی بخش مهمی از حفظ و عملکرد صحیح آن است.

ما در See Brilliance به صاحبان ساختمان های تجاری کمک می کنیم تا انواع نمای ساختمان را بازسازی و نگهداری کنند تا بتوانند نمای بیرونی بکر خود را برای سال های آینده حفظ کنند. تکنیک‌ها، محصولات و سیستم‌های ما توسط تولیدکنندگان نما، RIBA و Historic England آزمایش شده و مورد تایید قرار گرفته‌اند.

سنگ طبیعی، از جمله تخته سنگ و گرانیت، اغلب در مناطق پر تردد استفاده می شود. در این مناطق معمولاً از سنگ غلتیده استفاده می شود. اما می توان از سنگ جلا استفاده کرد. کاربردهای خارجی سنگ طبیعی شامل روکش، نصب راهروها، ستون ها و دودکش ها می باشد.

برای جلوگیری از آسیب در کاربردهای بیرونی باید رویکردهایی اتخاذ شود. آسیب آب، رشد بیولوژیکی و پوسیدگی فیزیکی می تواند رخ دهد اگر استراتژی هایی برای محافظت در برابر هوا استفاده نشود. برای قرن ها، معماران و سازندگان برای خلق شاهکارهای معماری بر سنگ طبیعی تکیه کرده اند.

این بناهای سنگی امتحان زمان را پس داده اند. معمار امروزی می‌داند که مالکان تجاری و مسکونی تمایل دارند مصالح ساختمانی سازگار با محیط زیست، بادوام و بادوام باشند. این باعث می شود سنگ یک انتخاب “محکم” باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.