کودکی که نقاشی هایش را روی سرامیک کلکته طلایی می کشد

اول از همه به سطح سرامیک کلکته طلایی توجه کنید. نباید برجستگی و زبری داشته باشد. اگر دو کاشی را با اضلاع بیرونی به یکدیگر وصل کنید، می توانید عیوب را شناسایی کنید. لبه های کاشی باید یکنواخت باشد تا بعداً تخمگذار به آرامی انجام شود.

ظروف سنگ چینی (نام دیگر سنگ مصنوعی است) اساساً بسیار نزدیک به کاشی است، اما با استفاده از فناوری متفاوتی تولید می شود. این ماده از مخلوط پلاستیکی با اجزای زیر تولید می شود. خاک رس ایلیت. این ماده خام را پلاستیک تر می کند و تشکیل را تسهیل می کند. خروجی محصولی همگن و مقاوم در برابر تنش مکانیکی است.

برای دادن کیفیت های جدید به کاشی، افزودنی های روان کننده (شار)، نرم کننده ها، اجزای تشکیل دهنده بخار برای حذف سریع رطوبت اضافی از کاشی اضافه می شوند.

کاشی‌های سرامیکی سخت و مقاوم در برابر سایش هستند و به لطف انتخاب وسیعی از بافت‌ها و سایه‌ها، اصلی‌ترین فضای داخلی را با کمک خود ایجاد می‌کنند. در بازار روسیه، کاشی های بخش بودجه از چند صد روبل در هر متر مربع ارائه می شود. اما نمونه های نخبه با قیمت بیش از 10 هزار روبل در هر “مربع” وجود دارد.

اگر یک کفپوش را در کل منطقه قرار دهید، به عنوان مثال لمینت ضد آب Classen – قابل اعتماد است و به لطف سایه های طبیعی، دکورهای تقلید از چوب طبیعی و لبه های پروفیل، در زمان زیادی صرفه جویی می کنید و فضای داخلی اتاق را هماهنگ تر می کنید. ، بسیار شیک به نظر می رسد.

ما کاشی های کامپوزیت سرامین را توصیه می کنیم که کفپوش 100٪ ضد آب هستند. این کاشی از سرامیک و پلیمرهای مدرن ساخته شده است، کاملاً سازگار با محیط زیست و ایمن است. و Ceramin نسبت به کاشی های سرامیکی معمولی بسیار گرمتر و خوشایندتر است حتی بدون گرمایش از کف، هنگام بیرون آمدن از حمام زیر پای خود احساس ناراحتی نخواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.