خرید عمده شیره انگور صنعتی بدون واسطه و با قیمت مناسب

شیره انگور یکی از محصولات غذایی بسیار مقوی می باشد. این خوراکی از انگورهای متفاوتی فرآوری می گردد و به روش های مختلفی نیز تولید شده و عرضه می شود. در کنار نوع خانگی، آن را به شکل کارخانه ای هم می توان به گونه عمده و بدون واسطه پیدا کرد. خرید شیره انگور صنعتی با قیمت مناسب، راحت امکان پذیر است.

خرید عمده شیره انگور صنعتی بدون واسطه و با قیمت مناسب

انواع شیره انگور تولید ایران

انواع شیره انگور تولید ایرانتولید شیره انگور در ایران، به دو روش صورت می گیرد که سنتی و صنعتی می باشد. به این ترتیب است که ما شاهد انواع محصول چه از نظر کیفی و چه از نظری بسته بندی می باشیم. باید گفت که شیره انگور ایرانی سفید و سیاه هم داریم.

این نوع دو نوع نیز با هم دیگر تفاوت هایی دارند. برای این که بیشتر با این دو محصول آشنایی حاصل کنید، باید روند تولید آن را برای تان توضیح دهیم.

شیره انگور اصل را به شکل سنتی، با خاک سفید فرآوری می نمایند. پس از این که شیره حرارت دادند و فرایند تغلیظ انجام شد، آن را از صافی رد که تا خاک آن گرفته شود. پس از این است که دوباره شیره به دست آمده روی حرارت قرار می دهند و در همین حال، خوب آن را هم می زنند. تکرار این عمل، باعث می شود تا رنگ شیره تغییر کند.

این گونه است که نوع سفید این شیره به دست می آید. البته باید به این نکته هم دقت داشته باشید که شیره عسلی یا سفید انگور، غلیظ تر از نوع معمولی آن می باشد. به همین علت است که از خواص بیشتری برخوردار بوده و در عین حال، آن را با نرخ های بالاتری نیز ارائه می دهند.

با همه این ها، این شیره ها را می شود به صورت فله ای و یا بسته بندی شده تهیه کرد و به روش های مختلفی نیز میل نمود.

طرز تهیه شیره انگور در کارخانه جات تولید

شیره انگور را امروزه کارخانه جات تولیدی گوناگونی هستند که به روش های کاملاً پیشرفته و با استفاد از ماشین آلات مختلفی فرآوری می نمایند. طرز تهیه این محصول را می شود این گونه توضیح داد:

  • در مرحله اول، انگور را شتشو می دهند و درجه بندی می کنند.
  • در مرحله دوم آن را به وسیله ماشین های مخصوص، هم می زنند.
  • در مرحله سوم، شیره ای که به وجود آمده را از فیلتر رد می کنند تا دانه ها و ناخالصی های آن گرفته شود.
  • در مرحله چهارم، مخلوط به دست آمده را حرارت می دهند تا تغلیظ انجام شود.
  • در مرحله پنجم، شیره را در بسته بندی های مختلف جای می دهند.
  • در مرحله ششم، آن را پاستوریزه می کنند.
  • در مرحله هفتم، بسته را شستشو داده، خشک کرده و برچسب زنی می کنند.

البته خطوط تولید ممکن است که متفاوت باشد؛ ولی در کل، شیره انگور سفید کارخانه ای به این روش تولید می گردد. می توان نوع مرغوب آن را که در بسته بندی های متفاوتی قرار گرفته اند، در اوزان متنوعی تهیه کرد. این شیره، یکی از پر خاصیت ترین محصولات می باشد که می توان به جای شیرین کننده های دیگر آن را استفاده کرد.

از این محصول در زمینه پخت انواع شیرینی جات و تهیه آبمیوه کار می گیرند. بنابر این، موارد استفاده آن زیاد است و به همین دلیل مورد توجه می باشد.

مشخصات بهترین شیره انگور درمانی

مشخصات بهترین شیره انگور درمانیبهترین شیره انگور، خالص و کاملاً طبیعی می باشد. این محصول را می توان به راحتی از نوع نامرغوب آن تشخیص داد. حتماً می پرسید که چگونه؟ با در نظر داشت برخی از نکات می شود آسان نوع با کیفیت آن را تهیه کرد.

در این زمینه باید گفت، شیره خالص، طعمی مانند خود میوه دارد. غلیظ است و آبکی نمی باشد. ناخالصی ندارد و از همه مهمتر این که بر اساس استانداردهای روز تولید شده و کاملاً بهداشتی می باشد. طبیعی است که چنین محصولی خواص درمانی مختلفی هم داشته باشد که در این بخش به آن اشاره می کنیم:

  • یک محصول انرژی زا می باشد که می توان با خوردن آن، روزی با نشاط را آغاز کرد.
  • برای رفع کم خونی بسیار مفید واقع شده است.
  • این محصول سرشار از آنتی اکسیدان است و برای درمان بیماری هایی مانند: یرقان، زردی، ضعف اعصاب، مشکلات گوارشی و همین طور دردهای روماتسیم فایده زیادی دارد.
  • این شیره یک محصول بسیار خوب جهت داشتن پوستی شفاف می باشد.
  • برای کودکان و زنان باردار نیز مصرف آن به شدت توصیه می شود.
  • و سایر خواص دیگر آن

خوب است بدانید که طبع این شیره گرم و بیشتر اطباء توصیه می نمایند تا آن را در فصول سرد مورد استفاده قرار دهید؛ البته کسانی سرد مزاج هستند، می توانند آن را با رعایت موارد مختلف به صورت روزانه با اندازه معینی، در همه سال مورد استفاده قرار دهند و از خواص آن بهره مند شوند. قیمت شیره انگور در بازار همش در حال تغییر است.

شیره انگور ظرفی و فله ای را از کجا می توان خرید؟

اکنون شاید برای تان این سوال پیش آمده باشد که شیره انگور ظرفی و فله ای را از کجا می توان خرید؟ در این زمینه بایستی گفت که بهتر است در هنگام تهیه، نوع فله ای به نکات مختلفی توجه داشته باشید. برای مثال، تمیز بودن و این که شیره در محیطی کاملاً خشک و خنک نگهداری شود.

همچنین شیره نباید کپک زده و فاسد باشد. در نوع ظرفی آن هم قضیه به همین منوال است؛ البته نوع کارخانه ای آن تاریخ تولید و انقضاء دارد که می شود راحت نوع مرغوب آن را تشخیص داد. شیره انگور همان گونه که گفتیم، موارد استفاده مختلفی دارد و به همین دلیل از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد.

روی هم رفته، شیره انگور را می شود مخلوط با دیگر شیره جات هم تهیه کرد که در اصطلاح به آن سه شیره و چهار شیره و … می گویند. این ترکیبات نیز خود از مزایای جداگانه ای برخوردار می باشد. عموماً شیره انگور را با شیره خرما، توت، انجیر و غیره مخلوط می کنند که یک ترکیب فوق العاده ای به وجود می آید.

در هر حال، ما همواره سعی کرده ایم که محصولات خوب و با کیفیتی را در دسترس مشتریان خود قرار دهیم. شما در هر جایی از ایران که باشید، به سادگی می توانید با فروشندگان این مجموعه تماس گرفته و از چگونگی ارائه این شیره بسیار پر خاصیت و مفید، معلومات بگیرید. فروش شیره انگور در بازار بسیار پر رونق است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.