سرامیک تورچ آرگون رطوبت و آب را به خود جذب میکند

سرامیک تورچ آرگون فنی، که به عنوان سرامیک‌های پیشرفته نیز شناخته می‌شوند، موادی را که قبلاً بی‌نظیر بودند برای چندین فرآیند تولید ارائه می‌دهند. خواص حرارتی، الکتریکی و فیزیکی منحصر به فرد آنها به روش های مختلف تولید معرفی شده است.

کاربرد فنی سرامیک نه تنها سنگ بنای تحولات انقلابی در نظر گرفته شده است، بلکه مقرون به صرفه ترین و کارآمدترین ماده ای است که تا به حال در فرآیندهای تولیدی معتبر وجود داشته است. از آنجایی که این مواد می توانند طول عمر محصول را نیز افزایش دهند، مواد معمولی مانند پلاستیک، شیشه و فلز به تدریج با استفاده از سرامیک های فنی جایگزین می شوند.

سرامیک های منحصر به فرد دارای ویژگی های چکش خواری هستند که می توانند برای استفاده در کاربردهای فنی پیشرفته، ترکیب و کامل شوند. خلوص بالای سرامیک‌های فنی ترکیبات فلزی که با نیتریدها، کاربیدها یا اکسیدها ترکیب می‌شوند دلیل سطوح عملکردی پیشگامانه آن‌ها است.

مواد رقیب مانند شیشه و فلز نمی‌توانند فرآیندهای تولید را بهینه کنند و همچنین نمی‌توانند در سطح کارایی بالا مانند سرامیک‌های فنی عمل کنند. موانع فنی که زمانی غلبه بر آنها با مواد سنتی غیرممکن به نظر می رسید، اکنون با استفاده از سرامیک های فنی امکان پذیر شده است.

خصوصیات کلی که سرامیک های فنی را بسیار قدرتمند و مفید می کند شامل توانایی مقاومت در برابر هر نوع سایش است. مانند خوردگی، تغییر شکل، ذوب، کشش و اعوجاج. این پایداری بی‌نظیر و مقاومت بی‌نظیر، این مواد کار را به عنوان منحصربه‌فردترین و همه کاره‌ترین کاربردها برای هر شغل صنعتی قرار می‌دهد.

مواد سرامیکی پیشرفته دامنه وسیعی از شیوه ها و کاربردهای صنعتی را پوشش می دهند. بنابراین انواع مختلفی از این مواد فنی وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از: آلومینا، کاربید سیلیکون، نیترید سیلیکون و زیرکونیا. در پاسخ به مشکلات مختلف تولید، مواد فنی بیشتر و بیشتری در حال ایجاد هستند. هر ماده دارای ویژگی های خاصی برای بهینه سازی عملکرد و نتیجه مطلوب برای تقریباً هر برنامه ای است.

سرامیک های فنی با سرامیک های تزئینی متفاوت هستند زیرا کاربرد آنها در کارهای صنعتی متمرکز است. زمانی که کارها به درصد بالایی از ساخت آلومینای تقلید شده و مجموعه زیرکونیا نیاز دارند، تولیدکنندگان از این مواد استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.