فروش عمده و جزئی شیره انگور همدان ارزان قیمت

شیره انگور یکی از شیره جاتی است که برگرفته از انگور می باشد و بسیار خوش طعم و انرژی زا می باشد و به دلیل طعم فوق العاده بی نظیری که شیره انگور دارد توانسته جای خود را بین خانواده های بسیاری باز کند و خانواده ها از آن بیشتر به عنوان صبحانه ای کامل و لذیذ بهره می برند. علاوه بر سالم و ارگانیک بودن این شیره فوائد بسیار گسترده ای برای همه ی سنین دارد. فروش عمده شیره انگور همدان ارزان با استقبال زیادی که روبر شده و تولیدی ها و توزیع کنندگان زیادی هستند که در کار ارائه نمونه های مختلف این شیره می باشند.

فروش عمده و جزئی شیره انگور همدان ارزان قیمت

مرکز پخش شیره انگور ناب همدان

مرکز پخش شیره انگور ناب همداندر مرکز پخش شیره به آسانی می تون انواع شیره جات اصیل ایرانی را به بهترین نحو ممکن تهیه نمود چون این مراکز با تولیدی های زیادی در ارتباط هستند و برندهای مختلفی را در سراسر کشور عرضه می کنند و با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع می کنند و پخش شیره انگور در برندها و مدل های مختلف می پردازد.

این توزیع کنندگان اکثرا در استان ها مستقر اند و با کانال های توزیعی که در اختیار دارند شیره جات را در اقصی نقاط کشور به دست مصرف کنندگان خواهند رسانید و رهبری بخش بزرگی از بازار را در دست گرفته و نقش مهمی را در این بخش ایفا می کند.

همانطور که همه می دانید همدان قطب تولید انگور درجه یک صادراتی می باشد و شیره ای که از این انگورها تهیه می شود برگرفته از انگور با اصالت ایرانی بوده و بسیار طبیعی و خوش طعم و لذیذ می باشد و شیره همدان بسته به انگوری که با آن تهیه شده دارای انواع مختلفی است.

شیره انگور ناب همدان به دو علت است که دارای کیفیت مطلوب می باشد و اول اینکه انگور همدان اعلا و ممتاز می باشد و بسیار آبدار و شیرین و خوش طعم بوده است و دوم اینکه نحوه تهیه آن نیز بسیار اصولی و باکیفیت است.

علت ترش شدن شیره انگور

علت ترش شدن شیره نریختن خاکه مخصوصی است که باید حین تولید در آن ریخته شود و یا ممکن است به اندازه لازم این خاک مخصوص در آن استفاده نشده باشد. چون حین تولید شیره خاک مخصوصی در آن ریخته شده و بعد از جوشیدن آن با شیره در آخر شیره را صاف نموده و خاکه را از آن جدا خواهند نمود.

شیره انگور در هر شهری و در هر نمونه ای دارای میزان رنگ مختلفی است و روش تولید آن نیز در رنگ شیره تاثیر گذار خواهد بود و به طور کلی رنگ آن قهوه ای است و کم رنگ و پر رنگ بودن آن نیز بسته به موارد ذکر شده متفاوت می باشد.

  • بیشتر بخوانید: شیره توت

    همچنین شیره جات بسته به نوع انگوری که با آن تهیه می شود دارای میزان شیرینی متفاوتی بوده و برخی انگورها هستند که شیرینی فوق العاده بالایی دارند و برخی دیگر نیز دارای شیرینی کمتری هستند که این ها در هر مدلی از شیره مختلف است.

حین خرید شیره باید توجه نمود که شیره اصل بوده باشد و در تولید آن از مواد افزودنی دیگری به جز خود انگور استفاده نشده باشد. چون شیره ی پر خاصیت نوعی است که فقط از انگور ارگانیک تولید شود. لذا مشتری نیز می تواند این محصول را به صورت های فله ای و بسته بندی شده در بازار تهیه کند.

روش تولید شیره انگور در همدان

روش تولید شیره انگور در همدانتولید شیره انگور در همدان به دو صورت سنتی و صنعتی انجام می شود که هر کدام شیری ای با میزان رنگ مختلف را وارد بازار می کنند. در تولید شیره سنتی به دلیل اینکه از شعله مستقیم در فرایند تولید استفاده می شود دارای رنگی پررنگ تر خواهد بود.

ولی در شیره جات صنعتی نیز رنگ شیره مختلف است و چون در تولید آن از حرات ملایم و غیر مستقیم استفاده می شود رنگ شیره روشن تر می باشد. شیره جات صنعتی با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات اتوماتیک تولید می شود.

شیره در حین تولید باید دارای غلظت مناسبی باشد تا در زمان طولانی بتوان آن را نگهداری و استفاده نمود و چون در صورت شل بودن شیره احتمال کپک زدن آن وجود خواهد داشت. همچنین اصلی ترین نکته در تولید شیره این است که باید شیره را با حرارت ملایم تولید نمود چون وقتی با شعله ی خیلی بالا تولید شود خواص آن از بین خواهد رفت.

به همین دلیل کارخانجات در تولید شیره از حرارت غیر مستقیم و ملایم استفاده می کنند تا خواص آن ثابت بماند. لذا در همدان به دلیل تولیدی های متخصص و حرفه ای که وجود دارد بهترین شیره در این مرکز تولید شده و روانه بازار های داخلی و خارجی می شود.

قیمت عمده شیره انگور ظرفی و فله ای

قیمت عمده شیره انگور ظرفی و فله ای در بازار بسته به موارد مختلفی فرق دارد و کیفیت اولین گزینه ای است که تاثیر بسزایی در قیمت های آن خواهد داشت و در هر صورت کسی که این شیره را عمده و بدون واسطه خریداری کند خواهد توانست ارزان و بسیار باصرفه آن را تهیه کند.

شیره انگور فله ای در وزن های ۱۰ و ۱۵ و ۳۰ کیلویی ارائه می شود در حالی که شیره انگور بسته ای دارای وزن های نیم، یک و دو کیلویی خواهد بود و هر کدام بسته به وزن قیمت های مختلفی دارند و این محصول در دو نوع فله ای و بسته بندی شده نیز وارد بازار می شود.

قیمت شیره فله ای نسبت به نوع بسته بندی شده بسیار ارزانتر است چون در نوع بسته بندی هزینه های بیشتری برای بسته ها صرف می شود. در بازار شیره بسته به نوع انگور و نوع تولید دارای نرخ های مختلفی است و هر چه قیمت انگوری که شیره با آن تهیه شده گرانتر باشد شیره نیز قیمت های بالاتری خواهد داشت.

لیست قیمت شیره انگور را می توان در بازار از مراکز اصلی و از سایت های فروش معتبر بدست آورد و اطلاع از این لیست خرید را برای خریدار راحت تر می کند چون می تواند متناسب با بودجه خود و با مقایسه قیمت ها بهترین خرید را داشته باشد.

شیره انگور در صورتی که در همدان خرید شود بسیار مطمئن و ارزانتر است چون در این شهر تولید بسیار بالا بوده و با کمترین واسطه بدست مشتریان می رسد به همین دلیل مسافران در این شهر شیره را بدون واسطه و به عنوان سوغات خریداری می کنند‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.