قیمت فروش عمده و جزئی انواع شیره انگور ناژه

شیره ی انگور و ارده در بروجرد یکی از خوراکی های بسیار مقوی و سرشار از ویتامین های آ، ب، ث و مواد معدنی می باشد. قیمت عمده انواع شیره انگور ناژه به عوامل مختلفی بستگی دارد. مشتریان می توانند برای تهیه این ماده مقوی به نمایندگی های معتبر موجود در سراسر کشور مراجعه کنند.

قیمت فروش عمده و جزئی انواع شیره انگور ناژه

شیره انگور ۵۰۰ گرمی ناژه

شیره انگور 500 گرمی ناژهمصرف شیره ی انگور به افرادی که داری فقر آهن هستند به شدت توصیه می شود. این افراد برای پیشگیری و درمان کم خونی خود می توانند به مصرف  شیره ی انگور روی بیاورند. آهن موجود در این شیره به طور کامل جذب سلول های بدن می شود. مصرف این ماده برای مادران باردار و شیرده بسیار مفید است. این شیره برای کودکان و کسانی که نیاز به انرژی زیادی دارند و در طول روز کالری زیادی می سوزانند نیز بسیار مفید است. مصرف شیره ی انگور حافظه را تقویت می کند و برای دانش آموزان و دانشجویان در حال یادگیری بسیار کاربرد دارد و خطر ابتلا به آلزایمر را کاهش می دهد. مواد مغذی موجود در شیره ی انگور باعث گرم شدن بدن و تقویت و قوای جنسی می شود. در طبیعت سنتی گذشته از این ماده به عنوان دارو برای درمان نا توانی های جنسی استفاده می شده است. استفاده از این محصول در دوران قاعدگی باعث کاهش و از بین رفتن سر درد ها و درد های عضلانی بدن می شود. شیره ی انگور در افراد داری پوکی استخوان، جهت تقویت کلسیم بدن و افزایش استحکام و سلامت استخوان ها کاربرد دارد و هم چنین تنظیم کننده فشار خون است. مصرف این شیره در وعده صبحانه باعث افزایش رشد کودکان در حال رشد می شود. هم چنین در صورت استفاده ممتد باعث می شود که مو ها رشد خوبی داشته باشند و منافذ پوست باز شوند و مصرف کنندگان پوست شفاف و درخشانی داشته باشند. این محصول برای افزایش وزن طبیعی افراد بسیار مفید است بنابراین افراد داری کاهش وزن می توانند از این شیره در رژیم غذایی خود استفاده کنند. برای خرید شیره انگور می توانید به بساری از مراکز خرید و عطاری ها سر بزنید.

شیره انگور صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟

تولید کنندگان شیره انگور و ارده اردکان تلاش می کنند از بهترین و مناسب ترین میوه ی انگور برای تولید شیره استفاده کنند. از آن جا که تولید این محصول به فراوانی انجام می شود و پاسخگو کامل نیاز های مشتریان داخلی می باشد، بنابراین مشتریان بخشی از تولیدات خود را برای صادرات به کشور های همسایه در نظر می گیرند. صادرات شیره انگور از نظر اقتصادی برای کشور سودمند است. شیره انگور اصل صادراتی باید ویژگی های خاصی داشته باشد. مهم ترین ویژگی آن است که این محصولات باید در بسته بندی های مناسب و کاملا بهداشتی قرار بگیرند. از آن جا که رسیدن این محصولات به دست مشتری زمان میبرد، بسته بندی باید به گونه ای باشد تا محصول را از هر گونه عامل فساد و کپک حفظ کند. هم چنین باید محصول را در حین حمل و نقل به خوبی حفاظت کند تا محصول با کیفیت مناسب به دست مشتری برسد. قیمت شیره انگور در بازار به صورت عمده بسیار مناسب تر از بسته بندی شده است.

انواع شیره انگور و کاربرد های آن

انواع شیره انگور و کاربرد های آناز آن جایی که شیره ی انگور طبع گرمی دارد، بهتر است افرادی که داری مزاج گرم هستند در مصرف آن دقت داشته باشند. در صورت مصرف زیاد باعث می شود صفرا غلیظ شده و بدن جوش بزند. بهتر است این شیره برای افراد بزرگسال با وزن معمولی به صورت روزی یک قاشق غذا خوری استفاده شود. هم چنین در کودکان در حال رشد به صورت هر هشت ساعت یک قاشق مربا خوری(سه قاشق در یک روز) خورده شود. شیره ی انگور را با روش های مختلفی می توان مصرف کرد. می توان هر روز صبح یک قاشق از این شیره را در یک لیوان آب حل کرد و به عنوان نوشیدنی استفاده کرد. هم چنین به عنوان مربا در کنار نان و کره به عنوان وعده صبحانه خورد. هم چنین این مخلوط می تواند به عنوان یک میان وعده سالم و انرژی زا در محل کار و یا خانه به صورت عصرانه استفاده شود. برای بازگرداندن قوای جسمی از دست رفت در طی بیماری با عمل جراحی، میتوان یک یا دو قاشق از این شیره را با شیر گاو و کمی پودر بادام مخلوط کرد و به صورت روزانه به مصرف بیمار رساند. این کار باعث می شود ضعف عمومی فرد کاهش یابد و به روند بهبودی سرعت بخشد. هم چنین می توانند برای درمان یرقان یا زردی یک قاشق از شیره ی انگور را با سرکه مخلوط کنند و به بیمار بدهند. برای تقویت اعصاب و ارامش بخشی می توانند از مخلوط شیره انگور درجه یک با زعفران استفاده کنند. این مخلوط برای شادی و نشاط بخشی نیز کاربرد دارد. استفاده شیره سوء ی انگور سوء هاضمه را بهبود می بخشد و عملکرد معده و روده ها را تنظیم می کند. از آن جایی که این مخلوط دارای قند کاملا طبیعی می باشد، برای استفاده افراد دیابتی و مسن بسیار مناسب است و قند خون آن ها را کنترل می کند. فروش شیره انگور در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خرید به صورت بسته بندی شده می باشد.

کیفیت شیره انگور درجه یک ناژه

مخلوط شیره ی انگور باید کاملا طبیعی و ارگانیک باشد. در تولید این مخلوط نباید از هیچ گونه مواد شیمیایی مضر و نگهدارنده استفاده شود. تولید کنندگان مخلوط سه شیره تلاش می کنند تا با استفاده از بهترین نوع مواد اولیه یک مخلوط کاملا طبیعی و مرغوب به مشتری تحویل دهند. در تولید سه شیره باید از مواد و میوه های تازه و بدون له شدگی یا هر گونه آسیب استفاده شود. میوه ها باید کاملا شسته و ضد عفونی شوند و عاری از هر گونه میکروب یا ذرات گرد و غبار باشند تا بهداشت مخلوط کاملا رعایت شود. یک سه شیره مرغوب فاقد مواد افزودنی مانند شکر می باشد. فروش سه شیره به صورت عمده نیز انجام می شود. سه شیره باید در بسته بندی های مناسب و کاملا بهداشتی به مشتری ارائه شوند. در صورت بسته بندی نامناسب ممکن است سه شیره فاسد شود و کیفیت اولیه خود را از دست بدهد. مشتریان می توانند برای تهیه محصول مورد نظر خود به نمایندگی های فروش موجود در سراسر کشور مراجعه کنند و این معجون جادویی را به میزان دلخواه سفارش دهند. تولید کنندگان شیره انگور تلاش می کنند که این محصول را در این داشتن کیفیت بسیار مرغوب و بالا با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت روانه بازار کنند تا تهیه آن برای همگان امکان پذیر باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.