نسخه لوکس کیف پوست بره برند معروف

کیف Balenciaga IKEA را مقصر بدانید. هنگامی که نسخه لوکس پوست بره 2145 دلاری کیسه خرید پلاستیکی آبی کیف مدرسه دخترانه چرم رنگ آشنا در ژوئن 2016 روی باند فرودگاه ظاهر شد.
این آغاز پایان دوران باشکوه کیف‌های جادویی، کیف رودوشی چرم زنانه قایق‌ها و کیف‌های سطلی بود.
تقلبی‌های مجلل باعث واکنش شدیدی علیه لاس زدن مد با به اصطلاح شیک فقر و همچنین به طور کلی علیه کیف‌های غول‌پیکر شد. از ظرفیت 19 گالن، جایی برای پایین آمدن وجود نداشت.
حتی مگان مارکل – که اولین حضور رسمی در انظار عمومی با شاهزاده هری فروش چرمی جادار (و نسبتاً مقرون به صرفه) Everlane را افزایش داد – وظایف دوشس خود را بر عهده گرفت و کیف‌های معمولی را با لباس‌های شیک عوض کرد و کیف‌هایی را با برچسب‌های گران‌قیمت از جمله گابریلا جابجا کرد.
هرست، دملیه و استراثبری. نشانه‌های فروش، فهرست‌های انتظار، و وب‌سایت‌های خراب: کیف‌های کوچک رسما وارد شدند.
روند کیف پول کوچک در فوریه 2019، زمانی که لیبل فرانسوی Jacquemus اولین کیف دستی Mini Le Chiquito را معرفی کرد، به نادر خود رسید، نسخه ای به اندازه تمبر پستی از کیف دستی پرفروش خود.
به سختی به اندازه کافی بزرگ بود که بتواند چند نعناع نفس را در خود نگه دارد. ژاکموس در حال شوخی بود. این کیف برای باند کیف چرم دست دوز دخترانه فرودگاه ساخته شده است و نه برای فروش.
با این وجود، الهام بخش تقلیدها بود. لویی ویتون و پرادا به زودی کیسه های نانو خود را معرفی کردند.
آیا اندازه کیف پول مهم است؟ برای زنان، کیف پول همیشه سیاسی بوده و بازتابی از واقعیت‌های اقتصادی در حال تغییر و کیف چرم مردانه جیبی نقش‌های جنسیتی است.
در حالی که یک کیف بزرگ – هر چند زشت یا گران باشد – همیشه ارزش سودمندی خاصی دارد، کیف‌های کوچک در طول تاریخ مورد تمسخر و تمسخر قرار گرفته‌اند – و زنانی که از آن‌ها استفاده می‌کنند با آنها همراه هستند.
  • منابع:
    1. A Mini History of the Tiny Purse
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از خیار در تهیه پیتزا
    2. روش های پولشویی که هیچ گاه نمی دانستید
    3. جشن خوردن رب گوجه در مالزی
    4. گربه ای که با پارچه ژرسه به فروش بالایی رسید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.