نوشته اسکیپ یوول درمورد حمل و نقل کتاب های درسی

در کتاب The Hippie Guide to Climbing the Corporate Ladder and other Mountains: How JanSport Makes It Happen، فروشنده اصلی JanSport، اسکیپ یوول، نوشت که در سال 1972، «دانشجویان چاره ای جز این نداشتند که کتاب های درسی و دفترهای خود را با دستان خود در محوطه دانشگاه حمل کنند. عده‌ای در حین راه رفتن کمربند را به دور آن‌ها می‌بندند یا به سینه‌شان می‌چسبانند.»

همه چیز با اختراع اولین کوله پشتی نایلونی سبک وزن تغییر کرد و درب را برای طراحی مجدد کوله پشتی باز کرد. Gerry Outdoors ادعا می کند که اولین “کوله پشتی نایلونی مدرن موجود” را در سال 1967 ساخته است (همان سالی که JanSport فروشگاه افتتاح کرد).

کوله‌پشتی کوچک‌تر و سبک‌تر در میان سایر برندهای دنده‌ها جای گرفت و در بین علاقه‌مندان به فضای باز   کیف دست دوز محبوبیت زیادی پیدا کرد.

JanSport، بزرگ‌ترین سازنده کوله‌پشتی جهان، کوله‌های روز نایلونی سبک وزن خود را در همان زمان ایجاد کرد، طرح‌هایی که در نهایت به کوله‌های دانش‌آموزی تبدیل شدند که امروزه می‌شناسیم.

اصلاح تاریخچه خود را در یک مکان دریافت کنید: برای خبرنامه هفتگی TIME History ثبت نام کنید

یوول در کتاب خود می‌نویسد که دانشجویان دانشگاه واشنگتن شروع به استفاده از کوله‌های روز JanSport (نسخه‌های کوچک‌تر و سبک‌تر از کوله‌پشتی‌های سنگین) کردند تا وسایل مدرسه خود را در محوطه دانشگاه ببرند.

فروشگاه لوازم ورزشی پردیس بسته‌ها را با در نظر گرفتن دانش‌آموزان کوهنورد می‌فروخت، اما دانش‌آموزان آنها را برای چمدان مدرسه نیز کیف دستی زنانه چرم انتخاب کردند.

با توجه به این روند، مدیر فروشگاه ورزشی مدرسه توصیه هایی ارائه کرد که شرکت را بر آن داشت تا بسته های متناسب با کیف چرم اصل زنانه نیاز دانش آموزان ایجاد کند.

این روند گیر کرد و به دور و بر گسترده شد و جرقه حرکتی سراسری به سمت کوله پشتی های طراحی شده برای دانش آموزان کیف چرم زنانه گرد و لوازم فراوان آنها را برانگیخت.

  • منابع:
    1. A Brief History of the Modern Backpack
  • تبلیغات: 
    1. مردی که آلزایمر داشت با خوردن خیار شور خوب شد!
    2. ثروت خود را در مدت زمان کوتاهی 5 برابر کنید
    3. آیا می دانستید روغن موتور برای رشد گیاهان مفید است؟
    4. گربه ای که با پارچه ژرسه به فروش بالایی رسید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.