پودر لوبیا سفید در بازار امروز بهترین ادویه برای طعم دار کردن غذا است

لوبیا سفید در بازار امروز گونه ای از گیاهان یک ساله از خانواده حبوبات است که تنه پیچ در پیچ آن با گل های زیبا پوشیده شده است که غلاف هایی را تشکیل می دهند که در آن لوبیاهای هلالی شکل سنتی برای لوبیا وجود دارد. انواع کوچک لوبیا سفید به شکل بیضی منظم، رنگ سفید شیری، ساختار متراکم است. لوبیاهای رسیده با پوسته ای براق پوشیده شده اند که وقتی خیس می شوند جمع می شوند.

بیش از 20 درصد از ترکیب حبوبات پروتئین گیاهی با کیفیت بالا است که از نظر فواید با گوشت گاو قابل مقایسه است، اما بدون چربی حیوانی که هضم را دشوار می کند. پروتئین برای ساخت سلول های ایمنی و عضلانی ضروری است، حاوی آنزیم ها و تقریباً تمام اسیدهای آمینه ضروری است.

با توجه به محتوای فیبر غذایی غیرقابل هضم، لوبیا سفید بسیار جلوتر از سبزیجات و سبزیجات است. استفاده از ظروف لوبیا سفید به دفع سموم و سموم، پاکسازی روده ها و کاهش سطح کلسترول خون کمک می کند.

لوبیا حاوی ویتامین های گروه B، سرشار از اسید فولیک و دارای مواد معدنی مانند پتاسیم، منیزیم، روی، مس است که تاثیر مفیدی بر فعالیت سیستم قلبی عروقی دارد. غذاهای لوبیا حاوی کربوهیدرات های پیچیده و پروتئین به طور همزمان هستند، بنابراین برای استفاده در رژیم های غذایی و روزهای روزه داری، جایگزین چندین محصول ایده آل هستند.

مصرف بیش از حد لوبیا سفید باعث افزایش تحرک روده می شود که منجر به عواقب نامطلوب سنگینی در معده، تشکیل بیش از حد گاز می شود. این محصول برای کسانی که از نقرس، کولیت و پیلونفریت رنج می برند توصیه نمی شود.

هنگام انتخاب لوبیا، باید به لوبیاهای دست نخورده با پوست خشک و براق، شکل و اندازه یکسان ترجیح دهید. هر گونه اشاره ای به فرآیندهای کپک یا پوسیدگی، انباشته شدن دانه های جداگانه دلیلی برای امتناع از خرید محصول است.

لوبیاها در ظرف شیشه ای یا سرامیکی با درب کاملاً آسیاب شده در دمای اتاق و در مکانی تاریک و دارای تهویه مناسب تا 12 ماه نگهداری می شوند. لوبیا سفید از قبل در آب سرد خیس می شود تا فرآیند پخت را تسریع کند. سپس آب آن خالی می شود، لوبیاها را با آب تازه می ریزند و روی حرارت متوسط ​​می پزند تا نرم شوند، حدود 30-45 دقیقه بسته به اندازه لوبیا.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.