با خرید ایزوگام عالیجناب می توانید پرواز را تجربه کنید

داده‌های منتخب مطالعات موردی ایزوگام عالیجناب مالزی بر اساس مجموعه‌ای از کارهای اصلاحی واقعی در ساختمان است پروژه های نشتی کارهای ترمیمی توسط پیمانکار عایق رطوبتی محلی که بیشتر در محل اجرا می شود انجام شد.

شهرهای واقع در بخش غربی شبه جزیره مالایی مالزی؛ شهرهایی مانند کوالالامپور، پتالینگ جایا،
Melaka، Ipoh و Penang. در مجموع 74 مطالعه موردی پروژه واقعی شناسایی و انتخاب شده است که از آن زمان انباشته شده است.

1994 شامل ساختمان هایی که می توان آنها را به عنوان بناهای تاریخی یا میراثی طبقه بندی کرد، در فرآیند انباشته شدن
داده ها، یک سری مصاحبه با مالک ساختمان، نماینده تعمیر و نگهداری ساختمان و البته انجام شد.

پیمانکار تعمیرات نکته جالب توجه این است که تمام موارد مالزی اصلاحات تعمیر و نگهداری واقعی هستند، کار می کند و برای کار مذکور 10 سال گارانتی داده شده است.

بنابراین استاندارد کار باید انجام شود با بالاترین کیفیت و استفاده از بهترین کیفیت محصول برای هر شغل به غیر از آن، ضد آب را دوباره انجام دهید.

کار باید در چارچوب بودجه انجام شود تا سود کسب و کار حاصل شود، بنابراین مرحله کارهای اصلاح جزئیات باید در آن انجام شود
بهترین.

در مورد جمع آوری داده های انگلستان، مشاهده شخصی توسط نویسنده عمدتا در بیرمنگام انجام شده است، انگلستان که در آن نویسنده به طور مختصر اقامت دارد و همچنین شخصاً در شهرهایی مانند بلکپول، لیورپول و نیوکاسل در برخی موارد، نویسنده این فرصت را داشت تا شخصاً مشکل نشتی ساختمان را مورد بحث قرار دهد.

افسر تعمیر و نگهداری و مالک ساختمان برای مطالعات موردی انگلستان، در مجموع 35 مطالعه موردی برای طرف بریتانیا در رابطه با نشت مربوط به سقف ساختمان برای این مطالعه شناسایی شده بود. ایده داشتن شرایط آب و هوایی متفاوت در مقایسه با آب و هوای گرم مرطوب استوایی می‌توان سناریوی نشتی را بر اساس سناریوهای مختلف مقایسه کرد.

روش ساخت و ساز و غنی سازی دامنه کاغذ. از 35 مورد، 11 مورد وجود دارد که می توان آنها را در نظر گرفت ساختمان های میراث در مقایسه با 2 مورد برای ساختمان مالزی.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.