با خوردن سس سزار مهرام صد سال جوان تر شوید

من به سادگی نمی‌توانستم یک سری سالاد را بدون یک سالاد کلاسیک سزار انجام دهم، که برای من سالاد نهایی است، و یکی را انتخاب می‌کنم که هر روز نصف فرصت داده شود.

سس سزار مهرام مخلوط با برگ‌های ترد کاهوی رومی به سادگی عالی است، به همین دلیل است که اشاره کرده‌ام که مرغ و آنچوی اختیاری هستند این یک وعده غذایی عالی با یا بدون آنها است.

در این دستور غذا به چیپس اشاره ای نشده است، اما پیشنهاد من برای هر سالاد سزار عالی این است که با بخشی از چیپس در کناره سرو شود؛ این احتمالاً چیزی است که من بیشتر در یک رستوران سفارش می دهم و یک وعده غذایی کاملاً متعادل است.

این تنها دستور غذا در این سری است که در آن ما سس خامه ای خود را درست می کنیم؛ واقعاً ارزش کمی تلاش بیشتر را دارد، مخصوصاً وقتی در نظر داشته باشید که وزنه زدن زیادی در این دستور غذا وجود ندارد.

به خصوص اگر تصمیم دارید از کروتون های خریداری شده در فروشگاه استفاده کنید که من نیز برای ترد اضافی به آن علاقه دارم.

آنچوی مورد علاقه همه نیست، از جمله من، اما شوری به سس اضافه می‌کند که اصلا ماهی‌دار نیست، بنابراین لطفاً از امتحان کردن آن نترسید. بیشتر سس‌های خوب سزار دارای آنچوی هستند.

بنابراین اگر می‌خواهید آن طعم اصیل را داشته باشید، باید از آنها نیز استفاده کنید. برای استفاده از بقیه قوطی آنچوی، پاستا پوتانسکا یک غذای عالی دیگر برای افرادی است که فکر می کنند آنچوی را دوست ندارند، یعنی من.

ابتدا فر را با دمای ۱۸۰ فن شروع کنید. نان را به تکه های لقمه ای برش دهید و با روغن زیتون بپاشید، سپس نمک و فلفل را سخاوتمندانه مزه دار کنید و مخلوط خوبی به آن ها بدهید تا مطمئن شوید که پوشش یکنواختی دارند – من فکر می کنم استفاده از دستانتان برای این کار بهترین است. آنها را حدود 5 دقیقه در فر قرار دهید تا از بیرون ترد شوند.

برای تهیه سس، همه مواد را در یک کاسه کوچک یا مخلوط کن بریزید و با همزن بزنید تا یکدست شود. اطمینان حاصل کنید که ماهی کولی به طور کامل گنجانیده شده است و پنهان نشده است!

سالاد باید درست قبل از سرو جمع شود تا برگ ها ترد بمانند. در یک کاسه بزرگ همه مواد سالاد را اضافه کنید (نیمی از پارمزان را نگه دارید) و روی سس بپاشید و سخاوتمندانه بریزید تا به طور یکنواخت پوشش داده شود. سپس کروتون ها را اضافه کنید و دوباره هم بزنید.

در یک کاسه بزرگ سرو کنید و روی باقی مانده پنیر پارمزان بریزید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.