قاچاق مایع ظرفشویی یکتا باعث کاهش قیمت آن در بازار شده است

استفاده از مایع ظرفشویی یکتا سازگار با محیط زیست به این معنی است که هیچ گونه مواد مضر را در زهکشی ریخته و به زندگی دریایی ما آسیب نمی رسانید.

همچنین به کاهش انتشار بسته بندی و حمل و نقل مربوط می شود؛ حتی می توانید از مایع ظرفشویی کمتری برای شستن ظروف خود استفاده کنید.

زیرا یک پمپ مایع ظرفشویی بیو خانگی می تواند تا 5 برابر بیشتر از مایع ظرفشویی معمولی بشقاب ها را بشویید؛ علاوه بر این، با رایحه های بدون فتالات تولید می شود.

آزمون واقعی دوستی با محیط زیست با بررسی لیست مواد تشکیل دهنده است، مایعات ظرفشویی مملو از مواد شیمیایی می توانند برای انسان، حیوانات و محیط زیست سمی و مضر باشند.

جایگزینی با یک مایع ظرفشویی دوستدار محیط زیست مانند مایع ظرفشویی بیو خانگی، تمام خانواده و خانواده شما را ایمن نگه می دارد، با استفاده از مایع ظرفشویی غیر سمی، پتانسیل آسیب رساندن به محیط زیست و منابع طبیعی و حیات وحش مهم ما را نیز از بین می برید.

حرکات کوچک و متفکرانه مانند ساخت این سوئیچ ساده کمک زیادی به به حداقل رساندن ردپای اکولوژیکی شما و تبدیل این جهان به مکانی بهتر می کند.

همچنین توصیه می‌شود که مراقب هرگونه ذکر «عطر اضافه شده» در برچسب محصول باشید، زیرا تولیدکنندگان ملزم نیستند آنچه را که در عطرهای محصولشان وجود دارد فهرست کنند، این به این معنی است که شما نمی دانید که این عطر به طور طبیعی یا شیمیایی مشتق شده است.

اسید سولفوریک: یک ماده شیمیایی قوی که می تواند باعث آسیب پوست و بافت و همچنین مشکلات تنفسی در هنگام استنشاق شود.

فرمالدئید: این ماده شیمیایی قوی توسط برنامه ملی سم شناسی وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده به عنوان یک سرطان زا جدی شناسایی شده است.

DEA، MEA و TEA دی اتانول آمین، مونو اتانول آمین و تری اتانول آمین: عوامل کف کننده اضافی که در صورت مخلوط شدن با سایر مواد، اثرات مضری دارند و باعث تحریک پوست و تشکیل مواد سرطان زا می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.