خواص شیره ی انگور سیاه

خواص شیره ی انگور سیاه برای سیستم ایمنی بدن بسیار گسترده می باشد، خرید شیره انگور شرکتی به صورت عمده با قیمت های متفاوت در بسته بندی های مختلف در مرکز فروش به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. توزیع کنندگان انواع مختلف این شیره را به صورت کاملا اصل و مرغوب به متقاضیان خود عرضه می نمایند. مرکز فروش شرکت های تولیدکننده شیره انگور مرغوب در ایران در استان های مختلف این محصولات را به صورت عمده با قیمت های متنوع به مشتریان تحویل می دهند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شیره انگور یا همان دوشاب، دارای طبع گرم و تر است و از خواص آن می‌توان به درمان کم‌خونی، پیشگیری از سرطان، بالا بردن سیستم ایمنی بدن، تقویت حافظه و جلوگیری از حمله قلبی اشاره کرد. فواید شیره انگور برای پوست بسیار زیاد است. مصرف آن باعث ترمیم بافت‌های آسیب‌ دیده پوست و جلوگیری از پیری پوست می‌شود. همان‌طور که گفته شد این شهد گیاهی گلبول‌های قرمز خون را افزایش می‌دهد که این امر به خوش‌رنگی و سرخی پوست صورت کمک می‌کند. شیره انگور در برابر اثرات مضر نور آفتاب از پوست محافظت کرده و برای التیام ورم‌هایی که به دلیل ضربه در بدن ایجادشده، بسیار مؤثر است.

خواص شیره ی انگور سیاه

خواص شیره ی انگور

خواص شیره ی انگور

شیره ی انگور که در طب سنتی دبس یا دوشاب نیز نامیده می‌شود، خواص زیادی برای سلامتی انسان دارد. طبع این خوراکی گرم و تر است و بیش‌تر افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. این شهد شیرین بسیار مقوی، مغذی و ضد نفخ است و به دلیل داشتن ویتامین‌ها و مواد معدنی حیاتی ازجمله کلسیم، پتاسیم، منیزیوم، آهن و ویتامین‌های A، B، C برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است بنابراین نباید از خوردن آن غافل شد. شیره انگور انرژی‌زاست چون قند طبیعی زیادی دارد و این قند خیلی سریع در بدن حل‌ شده و انرژی بدن را تأمین می‌کند. این شیره گیاهی به پیشگیری از بیماری‌هایی مانند فشارخون بالا، افزایش کلسترول خون، آمبولی و رگ‌های واریسی کمک می‌کند و ازآنجاکه حاوی ماده‌ی معدنی پتاسیم است موجب رقیق شدن خون و جلوگیری از حمله قلبی می‌شود. دوشاب همچنین برای درمان عفونت و التهاب بسیار مؤثر است و اثرات شیمی‌درمانی را کاهش می‌دهد.

وجود مواد مغذی زیاد در شیره انگور، باعث تقویت قوای جسمانی زنان کم‌بنیه به‌خصوص در زمان بارداری می‌شود و به رشد بهتر جنین کمک می‌کند. در این خوراکی شیرین ترکیباتی ازجمله فسفر، کلسیم، منیزیم و ویتامین K وجود دارد که برای بالا بردن تراکم استخوان‌ها عالی هستند. ازاین‌رو مصرف آن در زمان بارداری برای جبران کمبود کلسیم توصیه می‌شود. مادرانی که در معرض ابتلا به دیابت دوران بارداری هستند نباید در مصرف شیره انگور زیاده‌روی کنند همچنین مصرف آن به افرادی که قبل از بارداری به دیابت مبتلا بودند توصیه نمی‌شود.

همچنین شیره انگور به دلیل دارا بودن منیزیوم در ترکیب خود، حجم کلسیم موجود در رگ‌های عصبی و خونی را متعادل می‌کند و باعث آرامش اعصاب می‌شود و به همین علت برای افرادی که افسردگی دارند باعث بهبود خلق و افزایش نشاط شده و انرژی آن‌ها را افزایش می‌دهد.

همان طور که می دانید، کم‌خونی بیماری است که اغلب افراد به‌ویژه خانم‌ها به دلیل رژیم غذایی ناسالم گرفتار آن می‌شوند. شیره انگور حاوی آهن و ویتامین B۱۲ است که با بالا بردن سطح گلبول قرمز در بدن نقش بسیار مؤثری را در خون‌سازی ایفا می‌کند و یک درمان مؤثر برای رفع کم‌خونی است. این ماده غذایی حدود یک‌سوم از نیاز روزانه‌ی بدن به آهن را تأمین می‌کند. برای استفاده از شیره انگور به‌منظور درمان کم‌خونی بهتر است هرروز صبح، یک الی دو قاشق غذاخوری از این شیره مصرف شود، این کار باعث افزایش تولید آهن در بدن می‌شود و از بروز کم‌خونی پیشگیری می‌کند. افراد کم‌ بنیه و لاغر می‌توانند از شیره انگور برای چاق شدن و تأمین انرژی بدن خود استفاده کنند. این شیره به دلیل داشتن کالری بسیار زیاد باعث چاقی می‌شود به همین علت مصرف زیاد آن به افراد چاق یا کم‌تحرک توصیه نمی‌شود. این افراد نباید از مخلوط شیره انگور با شیر یا چای استفاده کنند چون باعث ایجاد چربی اضافه در بدنشان و اضافه‌وزن بیشتر می‌شود؛ به‌عبارت‌ دیگر، مواد غذایی که به همراه شیره انگور مصرف می‌شوند، می‌توانند در اثرگذاری آن بر وزن بدن تأثیرگذار باشند.

شیره ی انگور سیاه

شیره ی انگور سیاه

فروش شیره انگور شرکتی در بازار به صورت عمده به صورت مستقیم و غیر مستقیم به متقاضیان عرضه می شود. فروشندگان برتر این محصول پرخاصیت را به صورت عمده با قیمت مناسب به صورت آنلاین با ارسال رایگان به مشتریان تحویل می دهند. بازار خرید و فروش شیره خرما ممتاز و درجه یک به دلیل مصارف بالای افراد و طرفداران زیاد از این محصول همیشه پرفروش و پررونق می باشد. اگر قصد خرید این محصول را در کیفیت مرغوب با قیمت مناسب دارید می توانید از طریق این سایت با کمک کارشناسان فروش ما سفارش خرید کنید و همکاران راهنمایی های لازم را در این جهت به شما ایفا خواهند نمود.

امروزه بهترین شیره انگور شرکتی نیز از سوی تولیدکنندگان برتر در کیفیت های مرغوب و درجه یک راهی بازار می شود. خرما شرکتی به صورت عمده این محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت های مناسب به متقاضیان عرضه می نماید.
شیره انگور دارای ویژگی ها و خواص بیشماری می باشد و این شیره دارای فسفر و آهن می باشد که در صورت مصرف آن در موقع صبحانه باعث می شود سلول های عصبی فعال شوند و این شیره برای کم خونی بسیار موثر می باشد و مانع از کم خونی می شود و این شیره دردهای روماتیسمی و امراض شریانی وریدی را تسکین می کند. بهترین شیره شرکتی مرغوب برای استفاده های گوناگونی در درست کردن شیرینی و حلوا نیز دارد با استفاده از این شیره می توان به جای شکر از برای درست کردن حلوا استفاده نمود. این محصول به عنوان بهترین نوع شیره شناخته می شود زیرا برای همه مزاج ها مناسب می باشد. جوشاندن آن با سرکه که سرکه شیره تولید می کند و خوردن آن با کاهو یک خوردنی خیلی خوشمزه و خوش طعم را ایجاد میکند. همچنین بیشتر مردمان شهرهایی مانند اردبیل، تبریز، اراک، همدان و .. این شیره را با شیر برنج، برف، شیر، ارده و … مصرف می کنند. قابل توجه می باشد که در هنگام خرید باید دقت کنید از مراکز کاملا معتبر و بهداشتی این محصول را خریداری نمایید زیرا بیشتر آنها به صورت سنتی فروخته می شود که غیربهداشتی و غیر معتبر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.